MAFIA_KING Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Servrarna öppnar nu. Ska försöka få Vanquisher sword som andra hand vapen, och ska skaffa Berserker Helmet ifrån Herod. Och jag har FORTFARANDE inte fått något mount! Även om jag är lvl 40! Har typ skitlite pengar. Gå till badlands och grinda elementals. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Gå till badlands och grinda elementals. Eller rerolla Warlock/Paladin, gratis mount de jävlarna . Nej men elementals i Badlands eller de dära sköldpaddorna i Tanaris vid kusten har jag för mig att man får man väl en hel del pengar för. Men då kanske man borde vara lite över 40 minns inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Bahahah! Kanske superold för er men jag såg detta för 1 min sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Bahahah! Kanske superold för er men jag såg detta för 1 min sedan Vad är det som är så roligt? O'reily? Edit: Yeah! första 0.5 item. Redigerad 26 juli, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Vad är det som är så roligt? O'reily? Edit: Yeah! första 0.5 item. Är du efterbliven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Är du efterbliven? Nej, varför skulle jag vara det? Så bara för att jag inte ser det "roliga" i den bilden så är jag efterbliven? okey... Redigerad 26 juli, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Vad är det som är så roligt? O'reily? Edit: Yeah! första 0.5 item. .... http://img.photobucket.com/albums/v348/BPM...andom/O_RLY.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 .... http://img.photobucket.com/albums/v348/BPM...andom/O_RLY.jpg O'Reily - O RLY....väldigt kul...verkligen. Är inte inne på sånna lama skämt längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 O'Reily - O RLY....väldigt kul...verkligen. Är inte inne på sånna lama skämt längre. Ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Suck, ser att Mr.Negativ är tillbaka igen. Trevligt.. trevligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 HAhahahahaha http://img458.imageshack.us/img458/5876/wowrunwnkej7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Nu blir alla glada och minns tillbaka Redigerad 26 juli, 2006 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Nu blir alla glada och minns tillbaka Ditt pet har ett trevligt namn också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 HAhahahahaha http://img458.imageshack.us/img458/5876/wowrunwnkej7.jpg Gammal men den är såå bra :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Stoffe, vargen är inte seriös tog den för att få dash. Redigerad 26 juli, 2006 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Stoffe, vargen är inte seriös tog den för att få dash. Ok, har sett värre namn ändå Krax: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) WoF rumpsmiskar mig om och om igen. Ingen install funkar, skivorna man får med = stannar @ terrain.MPQ den som man tankar med blizz downloader = får nåt skumt error, har tankat 2ggr och samma error båda gångerna tanka ner på dc = allas patch.MPQ är olika = I fail Har formaterat 2ggr och det funkar FORTFARANDE inte! :'( Redigerad 27 juli, 2006 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 WoF rumpsmiskar mig om och om igen. Ingen install funkar, skivorna man får med = stannar @ terrain.MPQ den som man tankar med blizz downloader = får nåt skumt error, har tankat 2ggr och samma error båda gångerna tanka ner på dc = allas patch.MPQ är olika = I fail Har formaterat 2ggr och det funkar FORTFARANDE inte! :'( Blizz hates you lol. Humm.. har knappt varit inloggad på min mage på en vecka.. Hoppas guilden inte tycker att jag e inaktiv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Nu e ja tillbaka efter en hårddiskscrash så nu sitter jag och installerar alla 5 skivor och patchar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Vann Helm of the lifegiver och Earthshaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts