ray Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Aha trodde du mena shaman sete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Snart om jag äntligen får mitt WoW installerat ska jag göra en paladin och GiZmo ska ge mig Smites Hammer. Yeeey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Snart om jag äntligen får mitt WoW installerat ska jag göra en paladin och GiZmo ska ge mig Smites Hammer. Yeeey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ray Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Gizmo lirar du kvar på samma server ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 10 dagar /played på 60 och jag har bättre än dig.... 300 healing, 60 mp5 rätt liten manapool dock, 4800.... men det spelar ju oftast inte någon större roll då regen är det viktigaste. Shaman. jaja gå och skryt på någon annan sida, ingen bryr sig hur länge du nu har spelat. Fan ska du med den till när du är hunter? inge + ranged atak power eller agillity eller nåt Med tanke på hans andra vapen så tycker ajg det var en bra upgrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Du ska göra DM med mig tills den droppar, jättesnällt av dig faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Snart om jag äntligen får mitt WoW installerat ska jag göra en paladin och GiZmo ska ge mig Smites Hammer. Yeeey. Det krävs väl en viss level för Smites hammer?. Du kan ju inte använda den på lvl 1 väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Du ska göra DM med mig tills den droppar, jättesnällt av dig faktiskt Jaha.. Ehm.. Ooooookej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Det krävs väl en viss level för Smites hammer?. Du kan ju inte använda den på lvl 1 väl? Level 18 behövs det....och det är ändå bara 5% drop chance typ...brukar droppa andra noob vapen hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Level 18 behövs det....och det är ändå bara 5% drop chance typ...brukar droppa andra noob vapen hela tiden. Welcome back . Jag brukar faktiskt alltid få den när jag gör DM ... Redigerad 25 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Level 18 behövs det....och det är ändå bara 5% drop chance typ...brukar droppa andra noob vapen hela tiden. 16% men jag kan ta den där Taskmaster Axe också, ungefär lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 16% men jag kan ta den där Taskmaster Axe också, ungefär lika bra Smites hammare är ju häftigare. Bara själva namnet äger ju Taskmaster Axe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 16% men jag kan ta den där Taskmaster Axe också, ungefär lika bra Lita inte på Thottbot, enligt dom finns det lvl 1 i darnassus som droppar epics med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Lita inte på Thottbot, enligt dom finns det lvl 1 i darnassus som droppar epics med... Käft. Säkert nån rolig som laggt upp det. Tihi Redigerad 25 juli, 2006 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 16% men jag kan ta den där Taskmaster Axe också, ungefär lika bra Det är faktist ganska stor skillnad på Taskmaster och Smites. Smite's Mighty Hammer Binds when picked up Two-Hand Mace 55 - 83 Damage Speed 3.50 (19.7 damage per second) +11 Strength +4 Agility Durability 80 / 80 Requires Level 18 Taskmaster Axe Binds when picked up Two-Hand Axe 42 - 64 Damage Speed 2.70 (19.6 damage per second) +8 Stamina +8 Spirit Durability 80 / 80 Requires Level 18 +0.1dps +11str +4agi -8sta -8spi STR och AGI boostar melee skada. Du går miste om 8sta = 80hp. Dom 8spirit är skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Vi ska döda han om 3 min vi kommer ta han för vi är på 3je bossen i nax Rofl, den var kul Twins nere igår, gick från 70% > 5% > 55% > 0% på vår tredje raid, loota neck:et (som jag fick), samt armortjofräsen & 2 andra items. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 1% på Vael. IGEN! Men gissa vad som hände sen? BOOM SHAKA LAKA! VAEL NERE! Som en gammal indian skulle ha sagt...HELL YEAH! Bilden då guilden står bredvid hans kropp är dock inte upplagd än, men här har ni en annan kul bild: kek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 1% på Vael. IGEN! Men gissa vad som hände sen? BOOM SHAKA LAKA! VAEL NERE! Som en gammal indian skulle ha sagt...HELL YEAH! Bilden då guilden står bredvid hans kropp är dock inte upplagd än, men här har ni en annan kul bild: kek Grattis, nu har ni det dära helvetet fram till Broodlord dock . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ray Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Rofl, den var kul Twins nere igår, gick från 70% > 5% > 55% > 0% på vår tredje raid, loota neck:et (som jag fick), samt armortjofräsen & 2 andra items. Vi tog han i går bara C'thun kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Servrarna öppnar nu. Ska försöka få Vanquisher sword som andra hand vapen, och ska skaffa Berserker Helmet ifrån Herod. Och jag har FORTFARANDE inte fått något mount! Även om jag är lvl 40! Har typ skitlite pengar. Redigerad 26 juli, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts