Blaucrozz Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 jaja sluta tjata nu.. jag kallar d ents för att jag har lärt mig det... so now were all happy campers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Stolt ägare av 67silver.. Köpte alla spells, nya bags och lämnade tillbaka en skuld pÃ¥ 13g. SÃ¥ nu fÃ¥r jag börja grinda igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 I Warcraft heter Enter , Treants varför diskuterar ni? Snygg bild... kan man hacka där? @Blaucrozz: Eh... i WoW världen? I warcraft 3 dÃ¥? det är ju där jag fÃck anicent of war.. FrÃ¥n trean (Byggnaden till höger) FrÃ¥n WoW: http://www.worldofwar.se/gallery/screenshots/ss609.jpg PÃ¥ bilderna kanske det är lite svÃ¥rt att se den stora likheten, men lirar man 3an mkt som jag, sÃ¥ märker man sÃ¥nt, i olika vinklar osv. Ehm.. Dom heter treants och inte ents? Det jag säger. Iof sÃ¥ kan jag inget om WoW men Ents är Lotr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Iof sÃ¥ kan jag inget om WoW men Ents är Lotr Same shit diffrent name... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Här skall jag meddela nÃ¥got som jag alltid gör för att ta mig till SM sÃ¥ snabbast som möjligt frÃ¥n BB. Spring in i hordebasen Grom'Gol som ligger nordväst om BB. Dö precis under Zeppen. Sedan spring tillbaks dit och rezza pÃ¥ Zeppen. Den tar dig dÃ¥ till ett torn vid Undercity. DärifrÃ¥n är det nära till SM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Här skall jag meddela nÃ¥got som jag alltid gör för att ta mig till SM sÃ¥ snabbast som möjligt frÃ¥n BB. Spring in i hordebasen Grom'Gol som ligger nordväst om BB. Dö precis under Zeppen. Sedan spring tillbaks dit och rezza pÃ¥ Zeppen. Den tar dig dÃ¥ till ett torn vid Undercity. DärifrÃ¥n är det nära till SM hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Helnöjd orc: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag i toppform Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 NÃ¥n mer än jag som har haft problem med servrarna den här helgen? Har inte kunnat spela ordenkligt alls sÃ¥ jag har lajjat runt med massa olika sorter. lvl 10 troll shaman lvl 8 human warrior lvl 9 gnome mage lvl 7 NE rouge Mer har jag inte hunnit med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) NÃ¥n mer än jag som har haft problem med servrarna den här helgen? Har inte kunnat spela ordenkligt alls sÃ¥ jag har lajjat runt med massa olika sorter. lvl 10 troll shaman lvl 8 human warrior lvl 9 gnome mage lvl 7 NE rouge Mer har jag inte hunnit med. No problemas med servrarna för mig i helgen.. Redigerad 12 april, 2005 av Sc0rp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Har detta hänt er? Händer mig jämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) Har detta hänt er? Händer mig jämt! Lol groda? Redigerad 12 april, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Lol groda? Tror att han syftade pÃ¥ Gay backstaben av cp alliance (tro nu inte att jag har nÃ¥tt imot alliance för det har jag) (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Har detta hänt er? Händer mig jämt! Ã…hhh! vilken söt liten grön varelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Tror att han syftade pÃ¥ Gay backstaben av cp alliance (tro nu inte att jag har nÃ¥tt imot alliance för det har jag) (?) Ännu mer lol pÃ¥ dig, Horde och Alliance backstabbar lika mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Ännu mer lol pÃ¥ dig, Horde och Alliance backstabbar lika mycket PÃ¥ tal om backstabbar sÃ¥ finns det en klass som är sÃ¥ feg att jag varje gÃ¥ng hÃ¥ller pÃ¥ att smälla till skärmen. Undead - Rogue. Bara jag hör namnet kokar jag över av ilska. Dom är sååå fega, backstabbar jämt. LÃ¥ter aldrig en vara ifred Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) PÃ¥ tal om backstabbar sÃ¥ finns det en klass som är sÃ¥ feg att jag varje gÃ¥ng hÃ¥ller pÃ¥ att smälla till skärmen. Undead - Rogue. Bara jag hör namnet kokar jag över av ilska. Dom är sååå fega, backstabbar jämt. LÃ¥ter aldrig en vara ifred Btw, Att stealtha och döda nÃ¥gon är inte backstab / gank. Det är den stilen rogues kör, utan det där stealth pÃ¥hoppet är man nästan chanslös Och vad hade du förväntat dig av en PvP server? Rolla PvE om du nu inte orkar med dödandet. EDIT: Du lirar väl priest? Och du kan inte ta en rogue? lol Redigerad 13 april, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Btw, Att stealtha och döda nÃ¥gon är inte backstab / gank. Det är den stilen rogues kör, utan det där stealth pÃ¥hoppet är man nästan chanslös Och vad hade du förväntat dig av en PvP server? Rolla PvE om du nu inte orkar med dödandet. EDIT: Du lirar väl priest? Och du kan inte ta en rogue? lol Hehe, precis. Rogues den ända j'vla klassen jag inte klarar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Ännu mer lol pÃ¥ dig, Horde och Alliance backstabbar lika mycket Nej.... Alliance gankar massa mer jag bestämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts