Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

I Warcraft heter Enter , Treants :blink: varför diskuterar ni?

Snygg bild... kan man hacka där? ;P

@Blaucrozz: Eh... i WoW världen? I warcraft 3 då? ;) det är ju där jag fíck anicent of war..

Från trean (Byggnaden till höger)

ss034_409133_0.jpg

Från WoW:

På bilderna kanske det är lite svårt att se den stora likheten, men lirar man 3an mkt som jag, så märker man sånt, i olika vinklar osv.

Ehm.. Dom heter treants och inte ents? Det jag säger.

Iof så kan jag inget om WoW men Ents är Lotr ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här skall jag meddela något som jag alltid gör för att ta mig till SM så snabbast som möjligt från BB. Spring in i hordebasen Grom'Gol som ligger nordväst om BB. Dö precis under Zeppen. Sedan spring tillbaks dit och rezza på Zeppen. Den tar dig då till ett torn vid Undercity. Därifrån är det nära till SM :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här skall jag meddela nÃ¥got som jag alltid gör för att ta mig till SM sÃ¥ snabbast som möjligt frÃ¥n BB. Spring in i hordebasen Grom'Gol som ligger nordväst om BB. Dö precis under Zeppen. Sedan spring tillbaks dit och rezza pÃ¥ Zeppen. Den tar dig dÃ¥ till ett torn vid Undercity. DärifrÃ¥n är det nära till SM  ^_^

hahaha :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån mer än jag som har haft problem med servrarna den här helgen?

Har inte kunnat spela ordenkligt alls så jag har lajjat runt med massa olika sorter.

lvl 10 troll shaman

lvl 8 human warrior

lvl 9 gnome mage

lvl 7 NE rouge

Mer har jag inte hunnit med. :rolleyes:

No problemas med servrarna för mig i helgen.. :P

Redigerad av Sc0rp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ännu mer lol på dig, Horde och Alliance backstabbar lika mycket :lol:

På tal om backstabbar så finns det en klass som är så feg att jag varje gång håller på att smälla till skärmen. Undead - Rogue. Bara jag hör namnet kokar jag över av ilska. Dom är sååå fega, backstabbar jämt. Låter aldrig en vara ifred :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PÃ¥ tal om backstabbar sÃ¥ finns det en klass som är sÃ¥ feg att jag varje gÃ¥ng hÃ¥ller pÃ¥ att smälla till skärmen. Undead - Rogue. Bara jag hör namnet kokar jag över av ilska. Dom är sååå fega, backstabbar jämt. LÃ¥ter aldrig en vara ifred  :wub:

Btw, Att stealtha och döda någon är inte backstab / gank. Det är den stilen rogues kör, utan det där stealth påhoppet är man nästan chanslös :lol: Och vad hade du förväntat dig av en PvP server? Rolla PvE om du nu inte orkar med dödandet.

EDIT: Du lirar väl priest? Och du kan inte ta en rogue? lol

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Btw, Att stealtha och döda någon är inte backstab / gank. Det är den stilen rogues kör, utan det där stealth påhoppet är man nästan chanslös :) Och vad hade du förväntat dig av en PvP server? Rolla PvE om du nu inte orkar med dödandet.

EDIT: Du lirar väl priest? Och du kan inte ta en rogue? lol

Hehe, precis. Rogues den ända j'vla klassen jag inte klarar :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor