lulle Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag undrade om det finns tex bara ett stort slott till Humans Orcs Undeads osv? Eller finns det mÃ¥nga stora slott till dom olika raserna och kanske lite smÃ¥byar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Öppnar servrarna nu inatt, eller fredag/lördag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag undrade om det finns tex bara ett stort slott till Humans Orcs Undeads osv? Eller finns det mÃ¥nga stora slott till dom olika raserna och kanske lite smÃ¥byar? B http://www.worldofwar.net http://www.worldofwar.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 FrÃ¥n webhallen: "8/2 Vivendi Sverige har idag meddelat oss att servrarna kommer att öppnal pÃ¥ fredag kl. 00.00" Öppnar servrarna inatt 00.00 eller imorgon/fredag natt 00.00? (:!!! Och meto tyckte inte jag fick svar pÃ¥ frÃ¥gan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Själv ska man fortsätta spela pÃ¥ de emulerade servrarna (:!!! Redigerad 10 februari, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Själv ska man fortsätta spela pÃ¥ de emulerade servrarna (:!!! Dom laggar bajs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Öppnar servrarna inatt 00.00 eller imorgon/fredag natt 00.00? (:!!! Och meto tyckte inte jag fick svar pÃ¥ frÃ¥gan? Fredag 00.00 stÃ¥r det ju. alltsÃ¥ om 6h 25m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Dom laggar bajs! Inte de nya versionerna (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Inte de nya versionerna Dem klarar itne alls lika mÃ¥nga spelar som blizzards servrar. Dessutom är dem überbuggiga, stödjer itne alla funktioner, och framförallt, olagliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Men vad hemskt, olaglighet. Nästan sÃ¥ att man borde gömma sig undet täcket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Nu är detta kanske min sissta frÃ¥ga: Kan man göra mer än 1 account tex jag gör ett mitt namn Saatan (Mitt internetspelnamn) Sen gör min kompis sebbe ett account och heter tex Olle Fugerar det att göra mer än ett account pÃ¥ ett spel? Ber om hygglig hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Nu är detta kanske min sissta frÃ¥ga: Kan man göra mer än 1 account tex jag gör ett mitt namn Saatan (Mitt internetspelnamn) Sen gör min kompis sebbe ett account och heter tex Olle Fugerar det att göra mer än ett account pÃ¥ ett spel? Ber om hygglig hjälp! AlltsÃ¥ det gÃ¥r inte att göra 2 account pÃ¥ samma cd-key... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Hade det gÃ¥tt hade Mikolan inte vÃ¥gat visa sig här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Men kan man byta namn och sÃ¥nt tex göra en ny gubbe om ens kompis vill testa sÃ¥ kan man göra ett ny gubbe med level 1 börja om frÃ¥n början och har fortfarande sin andra gubbe kvar tex min paladin Lvl 20? Sen när min kompis slutade spela sÃ¥ kan jag köra med min och spara hans pÃ¥ nÃ¥got sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Men kan man byta namn och sÃ¥nt tex göra en ny gubbe om ens kompis vill testa sÃ¥ kan man göra ett ny gubbe med level 1 börja om frÃ¥n början och har fortfarande sin andra gubbe kvar tex min paladin Lvl 20? Sen när min kompis slutade spela sÃ¥ kan jag köra med min och spara hans pÃ¥ nÃ¥got sätt? Ja, det kan man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Tack!, det är bra för jag har massa kompisar som ska pröva men hur mÃ¥nga gubbar kan man ha pÃ¥ ett account? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Men kan man byta namn och sÃ¥nt tex göra en ny gubbe om ens kompis vill testa sÃ¥ kan man göra ett ny gubbe med level 1 börja om frÃ¥n början och har fortfarande sin andra gubbe kvar tex min paladin Lvl 20? Sen när min kompis slutade spela sÃ¥ kan jag köra med min och spara hans pÃ¥ nÃ¥got sätt? Du kan ha max 50 olika karaktärer pÃ¥ varje konto, och max 8 pÃ¥ varje realm/server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag undrar ifall man kan göra sÃ¥ att man köper spelet,betalar men sen sÃ¥ kanske man ska ta en paus i en mÃ¥nad mÃ¥ste man betala den mÃ¥naden eller hur blir det? Och kommer kontot att vara kvar dÃ¥ eller mÃ¥ste man göra om sin gubbe? Och hur mycket kommer det att kosta i mÃ¥naden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag undrar ifall man kan göra sÃ¥ att man köper spelet,betalar men sen sÃ¥ kanske man ska ta en paus i en mÃ¥nad mÃ¥ste man betala den mÃ¥naden eller hur blir det? Och kommer kontot att vara kvar dÃ¥ eller mÃ¥ste man göra om sin gubbe? Och hur mycket kommer det att kosta i mÃ¥naden Man kan ta paus om man vill och det kostar 12$ i mÃ¥naden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag undrar ifall man kan göra sÃ¥ att man köper spelet,betalar men sen sÃ¥ kanske man ska ta en paus i en mÃ¥nad mÃ¥ste man betala den mÃ¥naden eller hur blir det? Och kommer kontot att vara kvar dÃ¥ eller mÃ¥ste man göra om sin gubbe? Och hur mycket kommer det att kosta i mÃ¥naden Du väljer om du vill betala en mÃ¥nad i taget, men det blir dyrare sÃ¥. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts