Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Hade du köpt mount på lv 39? för såg ut som du hade large timber wolf brevid ghost wolf ^_^

Jag köpte mount i lvl 27^^

Har skrivit det innan men skriver det igen. Jag stog utanför banken i orgrimmar så kommer det fram en snubbe och leker lite med gold i traderutan, först la han fram 2000 sen 1200 sen 50 sen tog han trade:D

Redigerad av T-Ryder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

10 dagar /played på 60 och jag har bättre än dig.... 300 healing, 60 mp5 rätt liten manapool dock, 4800.... men det spelar ju oftast inte någon större roll då regen är det viktigaste. Shaman.

Wow, jag bryr mig så mycket?

Din char är en alt, och du får allt strö som blir över.

Jag är non-raider och får ingen loot som ingen vill ha. Är 3 alts i guilden som har bättre eq än mig nu, och får bara bättre och bättre för jag inte får loota.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow, jag bryr mig så mycket?

Din char är en alt, och du får allt strö som blir över.

Jag är non-raider och får ingen loot som ingen vill ha. Är 3 alts i guilden som har bättre eq än mig nu, och får bara bättre och bättre för jag inte får loota.

Nej min char e inte alt... sålde huntern för 4 laxar ^_^

Allt för imba, ingen ansträngning eller utmaning att äga allt å alla.

Och jag får inte alls allt som blir över.. har samma rank i mitt guild som motsvarigheten "non-raider" i ert guild och det finns 1 shaman som behöver allt jag behöver som e raider. Plus att vi inte gör gamla 40/20 raid instancerna längre då vi vill fokusera på naxx.

Kommer dock bli hardcore raider igen i The Burning Crusade då det blir Blood Elf Paladin reroll, lär behöva ett par sådana. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En grej jag inte har förstått riktigt än, Kmr Horde kunna ha palas :lol:

En fråga till er alla: Är det en slump att jag sluta Spela Diablo 2 på lvl 41 och sluta spela wow på 41 eller är det ett tecken :huh: ?

Blood Elves kommer kunna ha palas, ja.

Tecken?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En grej jag inte har förstått riktigt än, Kmr Horde kunna ha palas :lol:

En fråga till er alla: Är det en slump att jag sluta Spela Diablo 2 på lvl 41 och sluta spela wow på 41 eller är det ett tecken :huh: ?

Ja blood elves kommer kunna va paladin och Draeneisakerna shamans. FROSTSHOCK!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor