T-Ryder Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Hade du köpt mount på lv 39? för såg ut som du hade large timber wolf brevid ghost wolf Jag köpte mount i lvl 27^^ Har skrivit det innan men skriver det igen. Jag stog utanför banken i orgrimmar så kommer det fram en snubbe och leker lite med gold i traderutan, först la han fram 2000 sen 1200 sen 50 sen tog han trade:D Redigerad 25 juli, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 10 dagar /played på 60 och jag har bättre än dig.... 300 healing, 60 mp5 rätt liten manapool dock, 4800.... men det spelar ju oftast inte någon större roll då regen är det viktigaste. Shaman. Wow, jag bryr mig så mycket? Din char är en alt, och du får allt strö som blir över. Jag är non-raider och får ingen loot som ingen vill ha. Är 3 alts i guilden som har bättre eq än mig nu, och får bara bättre och bättre för jag inte får loota. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Wow, jag bryr mig så mycket? Din char är en alt, och du får allt strö som blir över. Jag är non-raider och får ingen loot som ingen vill ha. Är 3 alts i guilden som har bättre eq än mig nu, och får bara bättre och bättre för jag inte får loota. Nej min char e inte alt... sålde huntern för 4 laxar Allt för imba, ingen ansträngning eller utmaning att äga allt å alla. Och jag får inte alls allt som blir över.. har samma rank i mitt guild som motsvarigheten "non-raider" i ert guild och det finns 1 shaman som behöver allt jag behöver som e raider. Plus att vi inte gör gamla 40/20 raid instancerna längre då vi vill fokusera på naxx. Kommer dock bli hardcore raider igen i The Burning Crusade då det blir Blood Elf Paladin reroll, lär behöva ett par sådana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Fick [Ravager] idag tack vare Mafia King . Håller på att träna Axe Skills nu. Redigerad 25 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Fick [Ravager] idag tack vare Mafia King . Håller på att träna Axe Skills nu. Fan ska du med den till när du är hunter? inge + ranged atak power eller agillity eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Och går proccen in i BG's är du körd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 En grej jag inte har förstått riktigt än, Kmr Horde kunna ha palas En fråga till er alla: Är det en slump att jag sluta Spela Diablo 2 på lvl 41 och sluta spela wow på 41 eller är det ett tecken ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 En grej jag inte har förstått riktigt än, Kmr Horde kunna ha palas En fråga till er alla: Är det en slump att jag sluta Spela Diablo 2 på lvl 41 och sluta spela wow på 41 eller är det ett tecken ? Blood Elves kommer kunna ha palas, ja. Tecken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 En grej jag inte har förstått riktigt än, Kmr Horde kunna ha palas En fråga till er alla: Är det en slump att jag sluta Spela Diablo 2 på lvl 41 och sluta spela wow på 41 eller är det ett tecken ? Ja blood elves kommer kunna va paladin och Draeneisakerna shamans. FROSTSHOCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Blood Elves kommer kunna ha palas, ja. Tecken? F*ck vad mobbat ja tecken från Gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 F*ck vad mobbat ja tecken från Gud Ja, du kommer dö när du blir 41 år gammal, lev livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 F*ck vad mobbat ja tecken från Gud You are not hardcore enough for RPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Ja, du kommer dö när du blir 41 år gammal, lev livet You are not hardcore enough for RPG Tack för svaren men jag håller mig till GiZmo:s svar Redigerad 25 juli, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ray Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Liten bild när guilden ska döda Twin I Aq40 Ps vet ej om bilden blir för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Liten bild när guilden ska döda Twin I Aq40 Ps vet ej om bilden blir för stor Fick ni ner han/saken? : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ray Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Vi ska döda han om 3 min vi kommer ta han för vi är på 3je bossen i nax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Fan ska du med den till när du är hunter? inge + ranged atak power eller agillity eller nåt Nej men den är Soulbounded så?... 40s eller 400 Critt? .... Till och med Bladestorm?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Diggar ravager, Som shaman kommer man ut proccen hur lätt som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ray Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Jo det är Coolt set Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Jo det är Coolt set Uhm va? Gör SM Arm nu, ska döda herod snart. Hoppas på ravager ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts