Aykaramba Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 YES!!!!! Igår tog vi ner Razorgore för andra gången nånsin i Illuminatis historia! Och den här gången var jag med . 3 döda när själva fighten mot Razor startade, lätt som en plätt. Nu vet vi hur vi ska hantera han, så nu är han litegranna på farmstatus Film då vi dödar han Oh grattis. Nu har ni bara den extra jävliga skithögen Vael kvar sen så blir lätt ända fram till till Chromaggus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Oh grattis. Nu har ni bara den extra jävliga skithögen Vael kvar sen så blir lätt ända fram till till Chromaggus. Japp, Vael ska vi försöka oss på ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Anub'Rehkan i Naxxramas nere för första gången, loota plate bracers, tier3 item för druider/bubblare/någon annan klass samt en Splinter. http://vigge.net/upl/naxx_anub'rehkan1.jpg =D Grattis! Fan va tuff Warfist är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Skönt +healing du har o.O Riktigt dålig faktist. Ligger på MC/BWL nivå. Och hatar det. :'( http://ctprofiles.net/14670 - Druid Officern. Bäst utrustade druiden i guilden. +813 healing och 76mp5. Thegrim +424 healing och 24mp5. Felicia Ganska stor skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Riktigt dålig faktist. Ligger på MC/BWL nivå. Och hatar det. :'( http://ctprofiles.net/14670 - Druid Officern. Bäst utrustade druiden i guilden. +813 healing och 76mp5. Thegrim +424 healing och 24mp5. Felicia Ganska stor skillnad. Oh my god.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Riktigt dålig faktist. Ligger på MC/BWL nivå. Och hatar det. :'( http://ctprofiles.net/14670 - Druid Officern. Bäst utrustade druiden i guilden. +813 healing och 76mp5. Thegrim +424 healing och 24mp5. Felicia Ganska stor skillnad. OMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Jahaja nu är det så att jag behöver hjälp! Om jag står still och kollar åt te.x vänster så vrids kameran fram när jag rör på mig ett steg frammåt, Men jag vill ha kvar kameran åt vänster. Hur ska jag göra? Hoppas ni fattar vad jag menar, kan inte skriva så väl när dte är 40 grader i mitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Jahaja nu är det så att jag behöver hjälp! Om jag står still och kollar åt te.x vänster så vrids kameran fram när jag rör på mig ett steg frammåt, Men jag vill ha kvar kameran åt vänster. Hur ska jag göra? Hoppas ni fattar vad jag menar, kan inte skriva så väl när dte är 40 grader i mitt rum Om jag inte minns fel så ändrar du det i Interface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Jo tack, hittade nu ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 ZOMG! Alla needade to.m priesten, en lvl 42 shaman fick den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) ZOMG! Alla needade to.m priesten, en lvl 42 shaman fick den Idiotiskt. En Priest bör fan inte ta Need på en Shield. EDIT: Tog bort shaman. Redigerad 24 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Idiotiskt. En Priest bör fan inte ta Need på en Shield. Nepp, men alla blev väll upphetsade av det första lila som kunde bli deras. förövrigt så kör jag mest dagger och shield. När jag såg att precis alla needade tog jag need ochså. Redigerad 24 juli, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 ZOMG! Alla needade to.m priesten, en lvl 42 shaman fick den Usch jävla ninja preists >.< hatar sånna ,jävla egoistiska nördar som tror att dem kan få det för det är lila, bah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Lvl 40! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Grattis . är 39 nu :|, lägger upp screen sen på min bock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Lvl 40! Hade du köpt mount på lv 39? för såg ut som du hade large timber wolf brevid ghost wolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Ujujuj, det här är inte sant. Vårat bästa försök på Vael igår...1%! Tyvärr wipade vi pga alla healers var typ *splat*. Tyvärr blev det för sent och folk började sticka, så ikväll ska vi fan ta han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Gratz till alla som dingade/dingar "just nu" 40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Riktigt dålig faktist. Ligger på MC/BWL nivå. Och hatar det. :'( http://ctprofiles.net/14670 - Druid Officern. Bäst utrustade druiden i guilden. +813 healing och 76mp5. Thegrim +424 healing och 24mp5. Felicia Ganska stor skillnad. 10 dagar /played på 60 och jag har bättre än dig.... 300 healing, 60 mp5 rätt liten manapool dock, 4800.... men det spelar ju oftast inte någon större roll då regen är det viktigaste. Shaman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Ding seksti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts