Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

YES!!!!!

Igår tog vi ner Razorgore för andra gången nånsin i Illuminatis historia! Och den här gången var jag med >_<. 3 döda när själva fighten mot Razor startade, lätt som en plätt.

Nu vet vi hur vi ska hantera han, så nu är han litegranna på farmstatus -_-

Film då vi dödar han :)

Oh grattis. Nu har ni bara den extra jävliga skithögen Vael kvar sen så blir lätt ända fram till till Chromaggus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahaja nu är det så att jag behöver hjälp!

Om jag står still och kollar åt te.x vänster så vrids kameran fram när jag rör på mig ett steg frammåt, Men jag vill ha kvar kameran åt vänster. Hur ska jag göra?

Hoppas ni fattar vad jag menar, kan inte skriva så väl när dte är 40 grader i mitt rum

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahaja nu är det så att jag behöver hjälp!

Om jag står still och kollar åt te.x vänster så vrids kameran fram när jag rör på mig ett steg frammåt, Men jag vill ha kvar kameran åt vänster. Hur ska jag göra?

Hoppas ni fattar vad jag menar, kan inte skriva så väl när dte är 40 grader i mitt rum

Om jag inte minns fel så ändrar du det i Interface :):unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idiotiskt. En Priest bör fan inte ta Need på en Shield.

Nepp, men alla blev väll upphetsade av det första lila som kunde bli deras. förövrigt så kör jag mest dagger och shield. När jag såg att precis alla needade tog jag need ochså.

Redigerad av T-Ryder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt dålig faktist. Ligger på MC/BWL nivå. Och hatar det. :'(

http://ctprofiles.net/14670 - Druid Officern. Bäst utrustade druiden i guilden.

+813 healing och 76mp5. Thegrim

+424 healing och 24mp5. Felicia

Ganska stor skillnad.

10 dagar /played på 60 och jag har bättre än dig.... 300 healing, 60 mp5 rätt liten manapool dock, 4800.... men det spelar ju oftast inte någon större roll då regen är det viktigaste. Shaman.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor