Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

30g O_o. Det mesta jag har bränt på repairbills är typ 10. Hur svårt är det i Naxx egentligen?

Svårt. För svårt för dom flesta.

Dock är det nog det roligaste sättet att bränna guld på. I flera timmars tid försöka få till ett bra sätt att döda en boss du aldrig sett tidigare. Känslan är skön som få.

T.ex, så är det 5 grupper @ 10 lvl 62 elites som man måste döda innan man kan komma åt henne. Och först whipade vi typ 5 gånger på första gruppen för vi inte visste hur vi skulle göra. Efter det så dödar vi till sist första gruppen med typ 10 personer i livet. Sen blev det bara bättre och bättre och dom 3 sista grupperna dödade vi med alla kvar i livet. Det är det som är kul/skönt när saker klickar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

T.ex, så är det 5 grupper @ 10 lvl 62 elites som man måste döda innan man kan komma åt henne. Och först whipade vi typ 5 gånger på första gruppen för vi inte visste hur vi skulle göra. Efter det så dödar vi till sist första gruppen med typ 10 personer i livet. Sen blev det bara bättre och bättre och dom 3 sista grupperna dödade vi med alla kvar i livet. Det är det som är kul/skönt när saker klickar.

Trevligt :lol:.

Aja, morsan och farsan ska flytta sitt sovrum till nedervåningen (just nu har dom det i rummet bredvid mitt, och väggen som skiljer rummen åt är inte den tjockaste precis a.k.a dom hör precis allt jag gör inkl. spelande mitt i natten) så då kommer jag kunna raida grymt mycket mer utan att behöva störa någon annan :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor