Mark Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Dödade nyss Hakkar. Ingen ZR den här gången heller . 5k rep till Revered Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Bleh. Brände 30g i repairbill igår på andra bossen i Spider Wing inne i Naxxramas. Fick ner henne till 68% som bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Bleh. Brände 30g i repairbill igår på andra bossen i Spider Wing inne i Naxxramas. Fick ner henne till 68% som bäst. 30g O_o. Det mesta jag har bränt på repairbills är typ 10. Hur svårt är det i Naxx egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 30g O_o. Det mesta jag har bränt på repairbills är typ 10. Hur svårt är det i Naxx egentligen? Svårt. För svårt för dom flesta. Dock är det nog det roligaste sättet att bränna guld på. I flera timmars tid försöka få till ett bra sätt att döda en boss du aldrig sett tidigare. Känslan är skön som få. T.ex, så är det 5 grupper @ 10 lvl 62 elites som man måste döda innan man kan komma åt henne. Och först whipade vi typ 5 gånger på första gruppen för vi inte visste hur vi skulle göra. Efter det så dödar vi till sist första gruppen med typ 10 personer i livet. Sen blev det bara bättre och bättre och dom 3 sista grupperna dödade vi med alla kvar i livet. Det är det som är kul/skönt när saker klickar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 T.ex, så är det 5 grupper @ 10 lvl 62 elites som man måste döda innan man kan komma åt henne. Och först whipade vi typ 5 gånger på första gruppen för vi inte visste hur vi skulle göra. Efter det så dödar vi till sist första gruppen med typ 10 personer i livet. Sen blev det bara bättre och bättre och dom 3 sista grupperna dödade vi med alla kvar i livet. Det är det som är kul/skönt när saker klickar. Trevligt . Aja, morsan och farsan ska flytta sitt sovrum till nedervåningen (just nu har dom det i rummet bredvid mitt, och väggen som skiljer rummen åt är inte den tjockaste precis a.k.a dom hör precis allt jag gör inkl. spelande mitt i natten) så då kommer jag kunna raida grymt mycket mer utan att behöva störa någon annan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Bleh. BWL @ 19:00 ikväll. Just nu så 20-mannar vi MC. Är vid Gehennas just nu. Lite surt att ingen vill köra MC länge, jag tycker synd om dom som vill ha sina Tier2 leggings. 35 online, 20 i raiden. Dom 15 som är över PvPar just nu. suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Dödade nyss Hakkar. Ingen ZR den här gången heller . 5k rep till Revered Du ville ju inte ha zinrokh när jag pratade med dig sist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Du ville ju inte ha zinrokh när jag pratade med dig sist ? Sen jag speccade Retri igen så har jag velat ha antingen OEB och ZR. Och sist jag pratade med dig så nämnde jag inte ZR, tror jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 ? Sen jag speccade Retri igen så har jag velat ha antingen OEB och ZR. Och sist jag pratade med dig så nämnde jag inte ZR, tror jag? Sist vi pratade ang zinrokh då i ditt fall vore väll OEB va bättre? eftersom det är snabbare, paladins har väll inte spec mkt instant slag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Sist vi pratade ang zinrokh då i ditt fall vore väll OEB va bättre? eftersom det är snabbare, paladins har väll inte spec mkt instant slag? Jag föredrar ZR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Jag föredrar ZR Dårå? OEB e snyggare, synd att det inte är lika bra som Zinrokh för MS warriors Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Dårå? OEB e snyggare, synd att det inte är lika bra som Zinrokh för MS warriors Äh, diggar ZR mer än OEB. Så enkelt är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Så dödade Dreadlords ragnaros, nån ring, och nåt tier 2 droppade, även spinal reaper, velat haft den om jag kört.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 LIEK ECIPS!!11 http://wow.allakhazam.com/profile.html?453790 23 epics, 2 på G epics (Cape och Mace fron aq20) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 LIEK ECIPS!!11 http://wow.allakhazam.com/profile.html?453790 23 epics, 2 på G epics (Cape och Mace fron aq20) Skönt +healing du har o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Imorgon ska jag bannemej vinna min Fang of venoxis och Seafury Gauntlets och Jin'dos evil eye och askd Kommer antagligen inte få nån av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Skönt +healing du har o.O Såg de inte innan.. De va inte lite o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 (redigerad) JAg hoppas på att få lika mycket +healing snart, har 300 atm och har ändå inga "super epics". Edit: Senaste lootsen: (från ZG) http://www.thottbot.com/?i=51326, http://www.thottbot.com/?i=53660, http://www.thottbot.com/?i=51112 Redigerad 23 juli, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Anub'Rehkan i Naxxramas nere för första gången, loota plate bracers, tier3 item för druider/bubblare/någon annan klass samt en Splinter. http://vigge.net/upl/naxx_anub'rehkan1.jpg =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) YES!!!!! Igår tog vi ner Razorgore för andra gången nånsin i Illuminatis historia! Och den här gången var jag med . 3 döda när själva fighten mot Razor startade, lätt som en plätt. Nu vet vi hur vi ska hantera han, så nu är han litegranna på farmstatus Film då vi dödar han Redigerad 24 juli, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts