Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Ni är fan skumma för att ni inte såg igenom det där...

Tänkte att det där om IF Airport var liiiite väl avslöjande men vissa har verkligen ingen omdöme.

tack för mig :o

Vi vet redan att du buggar, dvs att du kan bli deletad av Blizzard. Vi vet också att du besökt IF Airport så. Det är inte direkt några nyheter... Men när du säger att det går att "Flyga" då börjar man tro andra saker. Att du tillex HAR flygit och att du kanske upptäckt nåt?. Har aldrig läst någonstans att man kan flyga Flygplan så... det blev lite nytt för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi vet redan att du buggar, dvs att du kan bli deletad av Blizzard. Vi vet också att du besökt IF Airport så. Det är inte direkt några nyheter... Men när du säger att det går att "Flyga" då börjar man tro andra saker. Att du tillex HAR flygit och att du kanske upptäckt nåt?. Har aldrig läst någonstans att man kan flyga Flygplan så... det blev lite nytt för mig.

Haha, du är helt borta, skicka blizzard på mig då :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du är helt borta, skicka blizzard på mig då :o

Jag har inte tänkt skicka dig till Blizzard (lol)... en sida bakåt så skrev du detta Nej, Hyjal är helt färdigt och det är bara att promenera dit, men jag skulle föreslå att ta ett flygplan från IF Airport för att komma dit.... så vem är egentligen borta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte tänkt skicka dig till Blizzard (lol)... en sida bakåt så skrev du detta Nej, Hyjal är helt färdigt och det är bara att promenera dit, men jag skulle föreslå att ta ett flygplan från IF Airport för att komma dit.... så vem är egentligen borta?

Ett stort fett LOL!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det nu då? :o

Om du inte förstår att han skämtar så måste du vara helt bakom flötet, tappade din mor dig i golvet med huvudet för när du var liten?

Sorry Tux om jag går för hårt på men jag skyller på att jag är trött så innihelvete.

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fortfarande du?

Menar, man måste vara helt hjärnskadad om man inte vet att Hyjal inte är klart?

Jag var liite ironisk när jag sa det där om IF Airport och om du inte fattade det då måste du ha fattat det i min andra post där jag skrev att jag trodde att ni skulle se igenom det.

Hoppas att du har fått in i din töga lilla hjärna att man inte kan komma till Hyjal på ett sätt som blizzard "gillar nu :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte förstår att han skämtar så måste du vara helt bakom flötet, tappade din mor dig i golvet med huvudet för när du var liten?

Förlåt att jag lägger mig i o skyddar min kära Tux, men han bad om ett simpelt och enkelt svar, inte något skojj, förstår honom precis

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fortfarande du?

Menar, man måste vara helt hjärnskadad om man inte vet att Hyjal inte är klart?

Jag var liite ironisk när jag sa det där om IF Airport och om du inte fattade det då måste du ha fattat det i min andra post där jag skrev att jag trodde att ni skulle se igenom det.

Hoppas att du har fått in i din töga lilla hjärna att man inte kan komma till Hyjal på ett sätt som blizzard "gillar nu :o

Okej. Tack!... Varför sa du inte detta från början?.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att han velade skoja till det och se om han kunde få nån av er att skämma ut sig. Vilket han också lyckades med.

Nah. Känner mig faktiskt inte utskämd. Bara uttråkad. Hade hoppas på lite goda nyheter men nej. Har slösat runt 20 minuter på en idiot.

Aja vad ska man göra. Det finns alltid nån lustigkurre :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igår såg jag en björn i Felwood :)

Desperat försök att hitta ett annat samtalsämne

K :lol: . Ska någon gång rida in i Felwood. Har varit där jag var runt lvl 35 men jag hade inte lyckan att komma vidare på grund av alla höglevlade monsters. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor