Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Nära vänner med orcsen, jo tjena :lol: Deras uppdrag går ut på att döda orcsen :ph34r:

Dom var det innan Kil'jaeden och co gjorde orcerna till korrupta, blodtörstiga monster. Orcerna blev ju av med detta senare när demonen/pitlorden Mannoroth dog men det första orcerna gjorde som korrupta var att slakta draeneis i massor.

Marky: Jo jag föredrar dom som mage men när vi snackar paladin tycker jag att humans är de paladins som "passar bäst" som det, på andra plats Blood Elves. sen tycker jag också att blood elves ska vara mage. Eller åtminståne nån som använder magi, de knarkar ju mana enligt WC3 och WoW lore. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom var det innan Kil'jaeden och co gjorde orcerna till korrupta, blodtörstiga monster. Orcerna blev ju av med detta senare när demonen/pitlorden Mannoroth dog men det första orcerna gjorde som korrupta var att slakta draeneis i massor.

Marky: Jo jag föredrar dom som mage men när vi snackar paladin tycker jag att humans är de paladins som "passar bäst" som det, på andra plats Blood Elves. sen tycker jag också att blood elves ska vara mage. Eller åtminståne nån som använder magi, de knarkar ju mana enligt WC3 och WoW lore. :ph34r:

Jo men Mannoroth var död när Illidan kom med sitt lilla team till outland, varför var då dem där kebabbnissarna fortfarande fel orcs? o.o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men Mannoroth var död när Illidan kom med sitt lilla team till outland, varför var då dem där kebabbnissarna fortfarande fel orcs? o.o

För att en annan pit lord, Magtheridon, hade kommit till outland och byggt Hellfire Citadel. Han hämtade orcs och tog dem till outland via portaler som orcen Gul'dan öppnat för längesen. där korrupterade han dom på nytt.(antar att det var så, det var så det förklarades i WC3 har jag för mig).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att en annan pit lord, Magtheridon, hade kommit till outland och byggt Hellfire Citadel. Han hämtade orcs och tog dem till outland via portaler som orcen Gul'dan öppnat för längesen. där korrupterade han dom på nytt.(antar att det var så, det var så det förklarades i WC3 har jag för mig).

Jo jag vet, jag är vädligt insatt i historien själv.. Dem säger ju att Magtheridon fixat hellfire Citadel, och tog de "överlevande" orcsen som sina egna eller något liknande, alltså måste det ju vara överlevande sen innan Kadghar och hans nissar atakerade Draneor.. Har man kört WC 2 + expansion så förstår man lite mera om det där :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag vet, jag är vädligt insatt i historien själv.. Dem säger ju att Magtheridon fixat hellfire Citadel, och tog de "överlevande" orcsen som sina egna eller något liknande, alltså måste det ju vara överlevande sen innan Kadghar och hans nissar atakerade Draneor.. Har man kört WC 2 + expansion så förstår man lite mera om det där :lol:

Ok... har bara kört WC3+expansion och läst lore... Men jag vet att khadgar, alleria, trollbane och dom attackerade. men de dog väl allihop när Draenor sprängdes. Eller kom de dit efter att den hade gjort det?

:ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok... har bara kört WC3+expansion och läst lore... Men jag vet att khadgar, alleria, trollbane och dom attackerade. men de dog väl allihop när Draenor sprängdes. Eller kom de dit efter att den hade gjort det?

:ph34r:

Khadgar, alleria och trollbane dog, typ alla dog, men det fanns vissa orcs som överlevde, sånna som gömde sig etc

Länk till kommentar
Dela på andra sidor