Mark Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Tycker att de passar allra bäst som det efter människor. BE ska vara mage! MAGE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Hoppas fortfarande att det är ett skämt för det skulle förstöra spelet om alliance fick shamans och horde paladins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Jojo Draneis fattar jag eftersom dom även var nära vänner med orcerna(?) och fick väll lära sig lite. Men inte BE's dom passar helt enkelt inte som paladins. Nära vänner med orcsen, jo tjena Deras uppdrag går ut på att döda orcsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Nära vänner med orcsen, jo tjena Deras uppdrag går ut på att döda orcsen Dom var det innan Kil'jaeden och co gjorde orcerna till korrupta, blodtörstiga monster. Orcerna blev ju av med detta senare när demonen/pitlorden Mannoroth dog men det första orcerna gjorde som korrupta var att slakta draeneis i massor. Marky: Jo jag föredrar dom som mage men när vi snackar paladin tycker jag att humans är de paladins som "passar bäst" som det, på andra plats Blood Elves. sen tycker jag också att blood elves ska vara mage. Eller åtminståne nån som använder magi, de knarkar ju mana enligt WC3 och WoW lore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Dom var det innan Kil'jaeden och co gjorde orcerna till korrupta, blodtörstiga monster. Orcerna blev ju av med detta senare när demonen/pitlorden Mannoroth dog men det första orcerna gjorde som korrupta var att slakta draeneis i massor. Marky: Jo jag föredrar dom som mage men när vi snackar paladin tycker jag att humans är de paladins som "passar bäst" som det, på andra plats Blood Elves. sen tycker jag också att blood elves ska vara mage. Eller åtminståne nån som använder magi, de knarkar ju mana enligt WC3 och WoW lore. Jo men Mannoroth var död när Illidan kom med sitt lilla team till outland, varför var då dem där kebabbnissarna fortfarande fel orcs? o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Nån som kan tipsa mig om vart jag ska grinda gold (är 60 shaman), inte i winterspring eller silithus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Jo men Mannoroth var död när Illidan kom med sitt lilla team till outland, varför var då dem där kebabbnissarna fortfarande fel orcs? o.o För att en annan pit lord, Magtheridon, hade kommit till outland och byggt Hellfire Citadel. Han hämtade orcs och tog dem till outland via portaler som orcen Gul'dan öppnat för längesen. där korrupterade han dom på nytt.(antar att det var så, det var så det förklarades i WC3 har jag för mig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Nån som kan tipsa mig om vart jag ska grinda gold (är 60 shaman), inte i winterspring eller silithus. Tyrs Hand, lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 För att en annan pit lord, Magtheridon, hade kommit till outland och byggt Hellfire Citadel. Han hämtade orcs och tog dem till outland via portaler som orcen Gul'dan öppnat för längesen. där korrupterade han dom på nytt.(antar att det var så, det var så det förklarades i WC3 har jag för mig). Jo jag vet, jag är vädligt insatt i historien själv.. Dem säger ju att Magtheridon fixat hellfire Citadel, och tog de "överlevande" orcsen som sina egna eller något liknande, alltså måste det ju vara överlevande sen innan Kadghar och hans nissar atakerade Draneor.. Har man kört WC 2 + expansion så förstår man lite mera om det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Jo jag vet, jag är vädligt insatt i historien själv.. Dem säger ju att Magtheridon fixat hellfire Citadel, och tog de "överlevande" orcsen som sina egna eller något liknande, alltså måste det ju vara överlevande sen innan Kadghar och hans nissar atakerade Draneor.. Har man kört WC 2 + expansion så förstår man lite mera om det där Ok... har bara kört WC3+expansion och läst lore... Men jag vet att khadgar, alleria, trollbane och dom attackerade. men de dog väl allihop när Draenor sprängdes. Eller kom de dit efter att den hade gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Ok... har bara kört WC3+expansion och läst lore... Men jag vet att khadgar, alleria, trollbane och dom attackerade. men de dog väl allihop när Draenor sprängdes. Eller kom de dit efter att den hade gjort det? Khadgar, alleria och trollbane dog, typ alla dog, men det fanns vissa orcs som överlevde, sånna som gömde sig etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Tyrs Hand, lätt. Det är fört svårt förmig som är restospeccad, måste bla dricka efter varje kill så det skulle ta oändligt med tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Det är fört svårt förmig som är restospeccad, måste bla dricka efter varje kill så det skulle ta oändligt med tid. Hitta en mage och aoe grinda i Hearthglen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Kan man komma till Hyjal? eller är det typ... bara "bugg" sätt som går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Kan man komma till Hyjal? eller är det typ... bara "bugg" sätt som går? Nej, Hyjal är helt färdigt och det är bara att promenera dit, men jag skulle föreslå att ta ett flygplan från IF Airport för att komma dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 (redigerad) Nej, Hyjal är helt färdigt och det är bara att promenera dit, men jag skulle föreslå att ta ett flygplan från IF Airport för att komma dit. Det går väl inte att flyga? Redigerad 22 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Nej, Hyjal är helt färdigt och det är bara att promenera dit, men jag skulle föreslå att ta ett flygplan från IF Airport för att komma dit. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Nej, Hyjal är helt färdigt och det är bara att promenera dit, men jag skulle föreslå att ta ett flygplan från IF Airport för att komma dit. E du lite lätt bakom flötet sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Det går väl inte att flyga? Klart det gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Klart det gör. Hur fan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts