Xemtoth Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Usch en elf Prepare to bli gankad -- Hoppas på några ZG/AQ runs snart, needar SoE och GoA totemsen från AQ och några epics från ZG, jag har mest dkp av dom som har användning av det jag needar så jag är en klad hest. Ganka honom hårdare än du någonsin gankat Mr.magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Ganka honom hårdare än du någonsin gankat Mr.magic Mohaha xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Ganka honom hårdare än du någonsin gankat Mr.magic Meh han har bara tagit mig med tur + att jag var restospeccad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Meh han har bara tagit mig med tur + att jag var restospeccad Skulle bli kul o få ganka honom själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Skulle bli kul o få ganka honom själv Hehe. -- Idag bär det av till MC (Om vi får ihop minst 30 pers), vi tog onyxia här i veckan med 23 personer, och veckan innan PUG:ade jag henne, otrolig enkel fight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 /cheer [Zandalar Illusionist's Wraps] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Usch en elf Prepare to bli gankad -- Hoppas på några ZG/AQ runs snart, needar SoE och GoA totemsen från AQ och några epics från ZG, jag har mest dkp av dom som har användning av det jag needar så jag är en klad hest. Får kanske ta över efter magicdragon som tycks ha slutat. (eller?) Men jag har sett dig några ggr, men jag kommer aldrig ihåg vad du heter. 60 troll shaman är du iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Får kanske ta över efter magicdragon som tycks ha slutat. (eller?) Men jag har sett dig några ggr, men jag kommer aldrig ihåg vad du heter. 60 troll shaman är du iallafall. Japp 60 troll shaman, Dahusa heter jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Summonade min första felhound med [Six Deamon Bag].. Den sög. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Eftersom guilden dödade Lucifron, Magmadar , Gehennas, Garr och Baron Geddon igår så behövde vi bara kötta Shazzrah, Sulfuron Harbringer, Golemagg The Incenerator och Majordomo Executus innan Ragnaros. Vi tog ner alla bossar enkelt, utom Majordomo. Vi tog han på tredje försöket, blir ett försök på ragnaros idag. Bara craploot föresten, hur många nightslayer som hellst, några arcanist, felheart, finkles lava dredger, Eye of divinity, nån ring..... Ska btw respecca resto igen efter mitt misslyckande PvP:ande, inte för att jag var så dålig , men det är tråkigt i längden, nu ska jag bara skaffa exallted med AV så jag får min Off-hand, ring och TuF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Summonade min första felhound med [Six Deamon Bag].. Den sög. ^^ I BG använde jag den och sheepa en ^^ Sen gick jag tillbaka i stealth och döda han ene, sen tog jag han andra haha ... den äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Har en fråga om wc3, kändes lite onödigt att starta en ny tråd. Kanske finns en redan, men men. Måste man göra något speciellt för att kunna create:a en public map på battlenet? Har försökt men ingen kommer in på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Har en fråga om wc3, kändes lite onödigt att starta en ny tråd. Kanske finns en redan, men men. Måste man göra något speciellt för att kunna create:a en public map på battlenet? Har försökt men ingen kommer in på den. Har du en router måste du öppna vissa portar för att det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Vi dödade alla bossar i Zg idag, jag vann Zulian Defender, Totem Of Power och Heart of Hakkar. Har även speccat om till resto 0/11/40. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Flygande mounts trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 (redigerad) Usch såg precis på wow-europe att blood eves kommer att kunna vara paladins. och draneis shamaner: As we draw closer to the release of World of Warcraft: The Burning Crusade, more of the secrets shrouding the Draenei and Blood Elves are being revealed. One legend involves the noble leader of the Draenei, Velen, and his vision. Velen’s vision was given substance in the form of Nobundo, a one-time Draenei priest who had devolved while the orcs decimated his race and tore the planet apart. Like his fellow Broken, Nobundo had lost contact with the Light, and so he ventured far into the deserts of Outland to meditate and pray for guidance. After decades of silence, an unfamiliar voice finally answered his prayers. It was not the Light that whispered to him, but the wind. The breeze spoke to him of lost truths, of the might of the elements--of the delicate balance of power embraced by the shaman. Nobundo listened eagerly and learned all he could. When he judged the time was right, he departed the desert determined to use this knowledge to help the Draenei race. Meanwhile, the Blood Elves busied themselves by establishing the fearsome Blood Knights. Their founding was made possible through the capture of a naaru from Tempest Keep by Prince Kael’thas Sunstrider. Kael’thas delivered the naaru to Silvermoon, where Magister Astalor Bloodsworn began months of study and experimentation on the naaru. Eventually, Astalor and his fellow wizards learned how to manipulate and corrupt the naaru’s luminous energies. In the end the wizards devised a process by which the powers of the Light could be transferred to recipients who had not earned such abilities. Instead of feeding upon the naaru's magic, the blood elves would wield the naaru's Light-given powers themselves. Redigerad 22 juli, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Usch såg precis på wow-europe att blood eves kommer att kunna vara paladins. och draneis shamaner: As we draw closer to the release of World of Warcraft: The Burning Crusade, more of the secrets shrouding the Draenei and Blood Elves are being revealed. One legend involves the noble leader of the Draenei, Velen, and his vision. Velen’s vision was given substance in the form of Nobundo, a one-time Draenei priest who had devolved while the orcs decimated his race and tore the planet apart. Like his fellow Broken, Nobundo had lost contact with the Light, and so he ventured far into the deserts of Outland to meditate and pray for guidance. After decades of silence, an unfamiliar voice finally answered his prayers. It was not the Light that whispered to him, but the wind. The breeze spoke to him of lost truths, of the might of the elements--of the delicate balance of power embraced by the shaman. Nobundo listened eagerly and learned all he could. When he judged the time was right, he departed the desert determined to use this knowledge to help the Draenei race. Meanwhile, the Blood Elves busied themselves by establishing the fearsome Blood Knights. Their founding was made possible through the capture of a naaru from Tempest Keep by Prince Kael’thas Sunstrider. Kael’thas delivered the naaru to Silvermoon, where Magister Astalor Bloodsworn began months of study and experimentation on the naaru. Eventually, Astalor and his fellow wizards learned how to manipulate and corrupt the naaru’s luminous energies. In the end the wizards devised a process by which the powers of the Light could be transferred to recipients who had not earned such abilities. Instead of feeding upon the naaru's magic, the blood elves would wield the naaru's Light-given powers themselves. Är det så konstigt? I WC3 och WC3:TFT är ju humans' spellcasters inte människor utan high elves/blood elves(bl.a människornas healer, Priesten.). och draenei heroes i samma spel har shamanistiska krafter, t.ex Chain lightning och Feral spirit som summonar två spirit wolves. sedan finns det Draenei Seers som har liknande krafter som orcs' Shaman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Är det så konstigt? I WC3 och WC3:TFT är ju humans' spellcasters inte människor utan high elves/blood elves(bl.a människornas healer, Priesten.). och draenei heroes i samma spel har shamanistiska krafter, t.ex Chain lightning och Feral spirit som summonar två spirit wolves. sedan finns det Draenei Seers som har liknande krafter som orcs' Shaman. Jojo Draneis fattar jag eftersom dom även var nära vänner med orcerna(?) och fick väll lära sig lite. Men inte BE's dom passar helt enkelt inte som paladins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Jojo Draneis fattar jag eftersom dom även var nära vänner med orcerna(?) och fick väll lära sig lite. Men inte BE's dom passar helt enkelt inte som paladins. Inte? Tycker att de passar allra bäst som det efter människor. Men det är väl upp till var och en Annars sa alltid priests(high elves) i WC3 saker om "the holy light" hela tiden Jag tycker dock ändå att det är lite konstigt att blizzard skulle göra så att ingen av sidorna har en unik klass :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 (redigerad) *Inget* Redigerad 22 juli, 2006 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts