Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Varför skulle jag? Kollade kompisens wow mapp idag och den har också 1.11 i en mapp, så aegd, kolla Xemtoth's också.. Samt att jag kan posta en screen på min char om du vill

Btw, fick igång WoW nu

Hur kan jag vara så aegd, när jag smiskar din stjärt varje gång?

Jag har gång på gång visat att du har fel, då du helt klart inte vet vad du snackar om.

1.11 finns i .exe format och jag bevisade det för dig, nöj dig för fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan jag vara så aegd, när jag smiskar din stjärt varje gång?

Jag har gång på gång visat att du har fel, då du helt klart inte vet vad du snackar om.

1.11 finns i .exe format och jag bevisade det för dig, nöj dig för fan.

Hur kan du alltid komma med så jävla ägd-text när man tror du är ägd som mest? fan du måste ha det i blodet :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan du alltid komma med så jävla ägd-text när man tror du är ägd som mest? fan du måste ha det i blodet :wub:

Måste vara en pissig barndom. Eller så är jag bara dum i huvudet. Eller kanske både och. Ack, arma värld.

*quickii*

Yoosho; På vilken realm finns charsen på och hur mycket ska han ha för det? Jag kanske är intresserad av ett andra acc så jag kan göra lite alt-chars på Horde sidan på Sunstrider.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste vara en pissig barndom. Eller så är jag bara dum i huvudet. Eller kanske både och. Ack, arma värld.

*quickii*

Yoosho; På vilken realm finns charsen på och hur mycket ska han ha för det? Jag kanske är intresserad av ett andra acc så jag kan göra lite alt-chars på Horde sidan på Sunstrider.

LMAO :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*quickii*

NE Priest på realmen Outland.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet du? Man kan flytta en char till en realm till en annan! :P Det kostar ju pengar då men :wub:

Scrolla lite ner! ;)

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vemson, 49 Night elf hunter.

Edit: han i min avatar/signatur :P

Usch en elf :wub:

Prepare to bli gankad ;)

--

Hoppas på några ZG/AQ runs snart, needar SoE och GoA totemsen från AQ och några epics från ZG, jag har mest dkp av dom som har användning av det jag needar så jag är en klad hest.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor