Blaucrozz Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Mjo gg, kolla igenom din WoW mapp så ser du att den inte läggs som en exe utan att den läggs i en mapp. CATFIGHT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Fan nu vill inte WoW starta .. Någon som vet felet? http://img237.imageshack.us/img237/2896/blalblaltf0.gif Installera om :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Installera om :/ Jag fick installera om när jag fick sådär hjälpte faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Mjo gg, kolla igenom din WoW mapp så ser du att den inte läggs som en exe utan att den läggs i en mapp. Sug min hest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Sug min hest? 08? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Är det nån som vill köpa en lvl 56 priest och en lvl 22 warrior.. enchanting 210 till 220 tailoring 225 mining och blacksmithing .. min kompis vill bara sälja sitt account fort .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Sug min hest? Varför skulle jag? Kollade kompisens wow mapp idag och den har också 1.11 i en mapp, så aegd, kolla Xemtoth's också.. Samt att jag kan posta en screen på min char om du vill Btw, fick igång WoW nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Någon här som spelar på Aggramar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Varför skulle jag? Kollade kompisens wow mapp idag och den har också 1.11 i en mapp, så aegd, kolla Xemtoth's också.. Samt att jag kan posta en screen på min char om du vill Btw, fick igång WoW nu Hur kan jag vara så aegd, när jag smiskar din stjärt varje gång? Jag har gång på gång visat att du har fel, då du helt klart inte vet vad du snackar om. 1.11 finns i .exe format och jag bevisade det för dig, nöj dig för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Hur kan jag vara så aegd, när jag smiskar din stjärt varje gång? Jag har gång på gång visat att du har fel, då du helt klart inte vet vad du snackar om. 1.11 finns i .exe format och jag bevisade det för dig, nöj dig för fan. Hur kan du alltid komma med så jävla ägd-text när man tror du är ägd som mest? fan du måste ha det i blodet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Är det nån som vill köpa en lvl 56 priest och en lvl 22 warrior.. enchanting 210 till 220 tailoring 225 mining och blacksmithing .. min kompis vill bara sälja sitt account fort .. Är han level 56 nu? Damn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Hur kan du alltid komma med så jävla ägd-text när man tror du är ägd som mest? fan du måste ha det i blodet Måste vara en pissig barndom. Eller så är jag bara dum i huvudet. Eller kanske både och. Ack, arma värld. *quickii* Yoosho; På vilken realm finns charsen på och hur mycket ska han ha för det? Jag kanske är intresserad av ett andra acc så jag kan göra lite alt-chars på Horde sidan på Sunstrider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Måste vara en pissig barndom. Eller så är jag bara dum i huvudet. Eller kanske både och. Ack, arma värld. *quickii* Yoosho; På vilken realm finns charsen på och hur mycket ska han ha för det? Jag kanske är intresserad av ett andra acc så jag kan göra lite alt-chars på Horde sidan på Sunstrider. LMAO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 That was Lame Stell , Ska du spionera åt ally för 1G iveckan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Måste vara en pissig barndom. Eller så är jag bara dum i huvudet. Eller kanske både och. Ack, arma värld. *quickii* Yoosho; På vilken realm finns charsen på och hur mycket ska han ha för det? Jag kanske är intresserad av ett andra acc så jag kan göra lite alt-chars på Horde sidan på Sunstrider. NE Priest på realmen Outland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Yoosho; På vilken realm finns charsen på och hur mycket ska han ha för det? Jag kanske är intresserad av ett andra acc så jag kan göra lite alt-chars på Horde sidan på Sunstrider. Vet du? Man kan flytta en char till en realm till en annan! Det kostar ju pengar då men Scrolla lite ner! Redigerad 19 juli, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Körde där innan men migrerade till outland. värdelös server, full av buggar. Ohh hade ingen aning om att du lirade på outland, name? class? etc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Ohh hade ingen aning om att du lirade på outland, name? class? etc.. Vemson, 49 Night elf hunter. Edit: han i min avatar/signatur Redigerad 19 juli, 2006 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Vemson, 49 Night elf hunter. Edit: han i min avatar/signatur Usch en elf Prepare to bli gankad -- Hoppas på några ZG/AQ runs snart, needar SoE och GoA totemsen från AQ och några epics från ZG, jag har mest dkp av dom som har användning av det jag needar så jag är en klad hest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts