StellHell Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Imbah http://img477.imageshack.us/img477/9851/imbahrogueiv9.jpg Imba? Idiotiskt om du frågar mig. En lvl 73 Rogue med Plate och sköld? Riiiight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 (redigerad) Imbah *bild* Säger det samma som stell Mjo 73 rogue med plate EQ Btw är inte det pvp set:et för horde (warriors set)? Redigerad 16 juli, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 (redigerad) Imba? Idiotiskt om du frågar mig. En lvl 73 Rogue med Plate och sköld? Riiiight. Have ya ever heard of the w0rd... Uhm what do they call it ? Ironi ? Redigerad 16 juli, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 (redigerad) Nej, och det är? Jo då men jag är lite efter när det gäller sånt Redigerad 16 juli, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Level 73 rogue med sköld, warriors plate pvpset och nåt custom vapen som crittar över 6k. Dödade en level 200 rogue med det har över 14k hp Snyggt är det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Level 73 rogue med sköld, warriors plate pvpset och nåt custom vapen som crittar över 6k. Dödade en level 200 rogue med det har över 14k hp Snyggt är det iaf Det "custom" vapnet är Thunderfury, Blessed blade of the Windseeker. Och T-ryder, jag har hört talas om Ironi, då jag använder det ganska ofta. Men det där är inte ironi, det är fortfarande idiotiskt. Dumma jävla privat server spelare, om dom nu har en privat server så kan dom väl iaf göra den ordenkligt. Rogue med plate är bara absurt, eftersom deras dps med den armorn skulle vara odödliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Bwaha, ding level 60 ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Bwaha, ding level 60 ;D Jädrans botare. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Det "custom" vapnet är Thunderfury, Blessed blade of the Windseeker. Och T-ryder, jag har hört talas om Ironi, då jag använder det ganska ofta. Men det där är inte ironi, det är fortfarande idiotiskt. Dumma jävla privat server spelare, om dom nu har en privat server så kan dom väl iaf göra den ordenkligt. Rogue med plate är bara absurt, eftersom deras dps med den armorn skulle vara odödliga. Njaaaee.... Custom vapen med Thundefury modellen Har satt firey på den också, synd att det inte proccar och angående idiotiska privatspelare, där jag spelar är en så kallad "funserver" helt olikt blizz med egna områden för att göra det enklare att levla till 255. Alla kan ha allt där, mages kan ha sköld och plate om den skulle vilja, riktigt roligt utom när en level 254 Hunter autoshot hitar för 21000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Njaaaee.... Custom vapen med Thundefury modellen Har satt firey på den också, synd att det inte proccar och angående idiotiska privatspelare, där jag spelar är en så kallad "funserver" helt olikt blizz med egna områden för att göra det enklare att levla till 255. Alla kan ha allt där, mages kan ha sköld och plate om den skulle vilja, riktigt roligt utom när en level 254 Hunter autoshot hitar för 21000 (:!!! Warrior lär ju suga då om alla kan ha plate o sånt (lr)? Offtopic:Hitta ett par gamla bilder från wow och har gjort ett bildspel Fråga:Är det bäst o lägga om det på Videogoogle då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Fan nu vill inte WoW starta (:!!!.. Någon som vet felet? http://img237.imageshack.us/img237/2896/blalblaltf0.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Fan nu vill inte WoW starta (:!!! .. Någon som vet felet? http://img237.imageshack.us/img237/2896/blalblaltf0.gif 1.10 och crackserver, skyll dig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Jädrans botare. :'( Naaw (:!!! Krax botar though och jag hann före kek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 (redigerad) 1.10 och crackserver, skyll dig själv? Vad fan snackar du för skit? .. Jag lirar på en helt vanlig EU-PVP server (The Maelstrom), ta reda på fakta innan du snackar så mycket skit. Redigerad 18 juli, 2006 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 (redigerad) Vad fan snackar du för skit? .. Jag lirar på en helt vanlig EU-PVP server (The Maelstrom), ta reda på fakta innan du snackar så mycket skit. Ser iaf ut som du håller på o pillar med någon server i bakrunden... ^^ edit: Verkade visst vara SAMP ^^ Redigerad 18 juli, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 (redigerad) Ser iaf ut som du håller på o pillar med någon server i bakrunden... ^^ edit: Verkade visst vara SAMP ^^ sa-mp.com mhm låter som wow. Läs resten osså, Vice City m.m Men gay så editade du, jag som ville vara högfärdig :'( Redigerad 18 juli, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Vad fan snackar du för skit? .. Jag lirar på en helt vanlig EU-PVP server (The Maelstrom), ta reda på fakta innan du snackar så mycket skit. När du har en lista med servrar så antog jag att du körde på crackad server, och som jag sa tidigare 1.10.. Jag ser inga 1.11 patcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Nån som kör aktivt på bladefist? har en level 39 warrior där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Nån som kör aktivt på bladefist? har en level 39 warrior där Körde där innan men migrerade till outland. värdelös server, full av buggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 När du har en lista med servrar så antog jag att du körde på crackad server, och som jag sa tidigare 1.10.. Jag ser inga 1.11 patcher. Mjo gg, kolla igenom din WoW mapp så ser du att den inte läggs som en exe utan att den läggs i en mapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts