Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Den otroliga känslan som man får när man börjar tror jag :P men den avdunstar efter nån/nåra månader :D Tex som jag: För 2,5 månader sen trodde jag aldrig jag skulle sluta med WoW för ca 1,5 månadsen sluta jag med wow för det blev tråkigt

Sånt är livet... Det är inte alltid man vill det, men så blir det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Done..

Nu ska jag njuta av mitt liv

edit: opops fixfix bild

Stor cred för du gjorde det ända rätta så fort och lätt.

Och visst kan du gå tillbaka till raiding efter ett tag. Är man bara på raids, så har man ganska mycke tid över iaf.

Vår guild som ändå är i slutet av AQ40, dödat lite i Naxx har 2 dagar ledigt. Fredagar och söndagar har vi inga 40raids. Bara ZG/aq20 på sin höjd.

Och mån-tor så är det 19.00 - 00.00, så fram tills 19.00 kan man göra annat. Men det blir ju oftast att man sätter sig där när man kommer hem från skolan eller liknande. Lördag börjar 14.00 - 18-19.00 Efter det är det "fri lek" :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stor cred för du gjorde det ända rätta så fort och lätt.

Och visst kan du gå tillbaka till raiding efter ett tag. Är man bara på raids, så har man ganska mycke tid över iaf.

Vår guild som ändå är i slutet av AQ40, dödat lite i Naxx har 2 dagar ledigt. Fredagar och söndagar har vi inga 40raids. Bara ZG/aq20 på sin höjd.

Och mån-tor så är det 19.00 - 00.00, så fram tills 19.00 kan man göra annat. Men det blir ju oftast att man sätter sig där när man kommer hem från skolan eller liknande. Lördag börjar 14.00 - 18-19.00 Efter det är det "fri lek" :D

Mja klat, men våra raidtider var mellan 18:00 till 23:00 och det är på kvällen man vill hänga med polarna

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har gett upp alliance helt nu. Så började på en ud rogue, där alla min kompisar spelar. Så de hjälper mig ganska mycket. Dock behöver jag en bra spec nu när jag lvlar. Någon som har något bra, som kan dela med sig? :)

Combat är bäst för lvling. :P

15/31/5 är bra PvE combat, men vet inte om man ska ha 20/31 eller 15/31/5 när man lvlar.

Redigerad av Addepladde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor