Donkeey Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Den otroliga känslan som man får när man börjar tror jag men den avdunstar efter nån/nåra månader Tex som jag: För 2,5 månader sen trodde jag aldrig jag skulle sluta med WoW för ca 1,5 månadsen sluta jag med wow för det blev tråkigt Sånt är livet... Det är inte alltid man vill det, men så blir det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Sånt är livet... Det är inte alltid man vill det, men så blir det... Fast Jag ville sluta, Trötta på det och jag tyckte jag hade för lite umgänge, liv osv jag satt mest inne o lirade och lvla jag inte så slö spela jag på nån alt char o skrev i guilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 (redigerad) Done.. Nu ska jag njuta av mitt liv edit: opops fixfix bild Redigerad 15 juli, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Done.. Nu ska jag njuta av mitt liv edit: opops fixfix bild Vilket sorgigt avslut du fick på din karriär. Iofs om du kommer tillbaka så tycker jag det var lite väl sorgligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Vilket sorgigt avslut du fick på din karriär. Iofs om du kommer tillbaka så tycker jag det var lite väl sorgligt. Får se hur det blir, kommer kanske tillbaka nån gång ibland o testar spelet, men aldrig "tokraida" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Har dingat lvl 43 nu, men jag behöver tips på vart jag kan dra och questa. (Är Alliance) Ända sen lvl 40 så har jag grindat på rock elementals i badlands, och det börjar bli ganska tråkigt. Så ge mig tips på vart jag ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Har dingat lvl 43 nu, men jag behöver tips på vart jag kan dra och questa. (Är Alliance) Ända sen lvl 40 så har jag grindat på rock elementals i badlands, och det börjar bli ganska tråkigt. Så ge mig tips på vart jag ska Feralas, woodpaws Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Done.. Nu ska jag njuta av mitt liv edit: opops fixfix bild Stor cred för du gjorde det ända rätta så fort och lätt. Och visst kan du gå tillbaka till raiding efter ett tag. Är man bara på raids, så har man ganska mycke tid över iaf. Vår guild som ändå är i slutet av AQ40, dödat lite i Naxx har 2 dagar ledigt. Fredagar och söndagar har vi inga 40raids. Bara ZG/aq20 på sin höjd. Och mån-tor så är det 19.00 - 00.00, så fram tills 19.00 kan man göra annat. Men det blir ju oftast att man sätter sig där när man kommer hem från skolan eller liknande. Lördag börjar 14.00 - 18-19.00 Efter det är det "fri lek" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Stor cred för du gjorde det ända rätta så fort och lätt. Och visst kan du gå tillbaka till raiding efter ett tag. Är man bara på raids, så har man ganska mycke tid över iaf. Vår guild som ändå är i slutet av AQ40, dödat lite i Naxx har 2 dagar ledigt. Fredagar och söndagar har vi inga 40raids. Bara ZG/aq20 på sin höjd. Och mån-tor så är det 19.00 - 00.00, så fram tills 19.00 kan man göra annat. Men det blir ju oftast att man sätter sig där när man kommer hem från skolan eller liknande. Lördag börjar 14.00 - 18-19.00 Efter det är det "fri lek" Mja klat, men våra raidtider var mellan 18:00 till 23:00 och det är på kvällen man vill hänga med polarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Liten uppgradering Allakhazam Profil Tråkigt att du slutar, Xem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Liten uppgradering Allakhazam Profil Tråkigt att du slutar, Xem. Ser att du blivit PvP speccad igen Mjaa lite sorgligt e det, man saknar ju vissa stunder, lr snarare kommer att sakna, men i mitt fall så har jag viktigare saker för mig för tillfället kommer självklart hänga kvar här o kommentera saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Ser att du blivit PvP speccad igen Jupp, fast med en nypa instancegear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Feralas, woodpaws Tack för tipset . Men det blir att lira en sväng på 1.12.0 testservrarna först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Xemtoth allt du behövde var en Mentor (Gtasajten) och en noob som tjata lite (jag) *Ovanstånde bör inte tas seriöst* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 (redigerad) Ossirian nere EDIT: Vi försökte även oss på Lethon, fick han till 44% som bästa . BWL klockan 19.00, nu ska den saten ner! Redigerad 16 juli, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Har gett upp alliance helt nu. Så började på en ud rogue, där alla min kompisar spelar. Så de hjälper mig ganska mycket. Dock behöver jag en bra spec nu när jag lvlar. Någon som har något bra, som kan dela med sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 (redigerad) Har gett upp alliance helt nu. Så började på en ud rogue, där alla min kompisar spelar. Så de hjälper mig ganska mycket. Dock behöver jag en bra spec nu när jag lvlar. Någon som har något bra, som kan dela med sig? Combat är bäst för lvling. 15/31/5 är bra PvE combat, men vet inte om man ska ha 20/31 eller 15/31/5 när man lvlar. Redigerad 16 juli, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Combat är bäst för lvling. 15/31/5 är bra PvE combat, men vet inte om man ska ha 20/31 eller 15/31/5 när man lvlar. Tack omom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Kul, nu gick gamecard ut och kan inte skaffa nytt tills skolan börjar i augusti om jag ens kan skaffa nytt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Imbah http://img477.imageshack.us/img477/9851/imbahrogueiv9.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts