Mark Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 (redigerad) Fick Heart of Hakkar igår och valde Zandalarian Hero Charm Fick även mitt Zandalar Freethinker's Belt. Bara breasplaten kvar nu Redigerad 15 juli, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 (redigerad) Ah! Blir galen kommer aldrig att vinna heart of hakkar(min guild kör roll i ZG och man får plocka en epic per runda.) Torskade hjärtat på en 96 roll Redigerad 15 juli, 2006 av Aykaramba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Bah! Så blev man utslängd.. bara för att jag inte har varit med på raids. Kan inte hjälpa att alla sitter och campar forumet så fort MC post kommer upp. Fall någon spelar på Burning Legion och behöver en Hunter på lvl 60 och en 50 warrior så säg till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Så har dem fixat flera DPS warriors i guilden >.< kan ju hälsa hem till att jag kommer få några grejjer i MC eller Onyixa, lr zg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 (redigerad) Bah! Så blev man utslängd.. bara för att jag inte har varit med på raids. Kan inte hjälpa att alla sitter och campar forumet så fort MC post kommer upp. Fall någon spelar på Burning Legion och behöver en Hunter på lvl 60 och en 50 warrior så säg till. Fråga på BL forumet. edit: länk http://forums-en.wow-europe.com/board.aspx...urninglegion-en Redigerad 15 juli, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Så har dem fixat flera DPS warriors i guilden >.< kan ju hälsa hem till att jag kommer få några grejjer i MC eller Onyixa, lr zg Welcome to end-game. Nu kommer du få bita i det sura äpplet och förstå hur frustrerande det kan vara att inte få saker man verkligen vill ha för nån annan har mer DKP. Som tur är har du alldrig upplevt non-raider delen. Initates(testmedlemmar) och Alts har mer rätt till loot än mig enligt våra idiotiska regler. Jag fyllde på mitt WoW för 2 veckor sen, på dom 2 veckorna så har guilden invitat 2 nya druider, och inte äns frågat om jag vill komma tillbaka från non-raiding. Vigge: Ska inte ha nått för 1800g, men det är min gräns så jag inte ska börja slösa för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Welcome to end-game. Nu kommer du få bita i det sura äpplet och förstå hur frustrerande det kan vara att inte få saker man verkligen vill ha för nån annan har mer DKP. Som tur är har du alldrig upplevt non-raider delen. Initates(testmedlemmar) och Alts har mer rätt till loot än mig enligt våra idiotiska regler. Jag fyllde på mitt WoW för 2 veckor sen, på dom 2 veckorna så har guilden invitat 2 nya druider, och inte äns frågat om jag vill komma tillbaka från non-raiding. Vigge: Ska inte ha nått för 1800g, men det är min gräns så jag inte ska börja slösa för mycket. Vem är det som bestämmer om du får komma tillbaka ? (Gm,classleader eller vad ni säger osv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Welcome to end-game. Nu kommer du få bita i det sura äpplet och förstå hur frustrerande det kan vara att inte få saker man verkligen vill ha för nån annan har mer DKP. Som tur är har du alldrig upplevt non-raider delen. Initates(testmedlemmar) och Alts har mer rätt till loot än mig enligt våra idiotiska regler. Jag fyllde på mitt WoW för 2 veckor sen, på dom 2 veckorna så har guilden invitat 2 nya druider, och inte äns frågat om jag vill komma tillbaka från non-raiding. Vigge: Ska inte ha nått för 1800g, men det är min gräns så jag inte ska börja slösa för mycket. Förstår precis hur du menar.. nu när Dreadlords har massor me nya DPS warriors så...kommer jag antaglingen inte få ett skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Vem är det som bestämmer om du får komma tillbaka ? (Gm,classleader eller vad ni säger osv) GM och classleaders. Saken är den att dom inte verkar lita på mig längre, därför får jag inte komma tillbaka. Jag frågade vad som krävdes för att komma tillbaka från non-raiding och det va att ligga på och vilja komma på raids. Vilket jag gjort ett bra tag, som dom även vet så jag sa det. Svaret jag fick var att dom inte ville ta tillbaka mig för dom visste inte om jag bara skulle spela några månader och sen sluta igen. Det lackar jag på ganska extremt då, när dom invitar nytt folk inte har en aning om vad det är för folk och dom kan säkert sluta efter bara några veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 GM och classleaders. Saken är den att dom inte verkar lita på mig längre, därför får jag inte komma tillbaka. Jag frågade vad som krävdes för att komma tillbaka från non-raiding och det va att ligga på och vilja komma på raids. Vilket jag gjort ett bra tag, som dom även vet så jag sa det. Svaret jag fick var att dom inte ville ta tillbaka mig för dom visste inte om jag bara skulle spela några månader och sen sluta igen. Det lackar jag på ganska extremt då, när dom invitar nytt folk inte har en aning om vad det är för folk och dom kan säkert sluta efter bara några veckor. Om dom är så taskiga vaför lämmnar du inte bara guilden och joinar en annan? . Eller rerollar på en annan server. Tror inte det skulle vara något problem att levla en ny char till lvl 60 för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jag funderar starkt på att sluta wow, visst, det är kul så länge man får epics, men vad har man sen att göra? pvpa? kan ju inte precis va kul o lira om man har bästa sakerna i spelet som vissa har.. försöker även ordna upp mitt totalt crashade sociala liv.. valde faktist wow framför en tjej för inte så länge sen, tycker det har gått för långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 försöker även ordna upp mitt totalt crashade sociala liv.. valde faktist wow framför en tjej för inte så länge sen, tycker det har gått för långt Seriöst? isånnafall borde du ta en paus eller något. och sen när man har det bästa gearet så kommer det ju nytt hela tiden. tier3 osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 valde faktist wow framför en tjej för inte så länge sen, tycker det har gått för långt That's the spirit! Har förlorat 12351 vänner sen jag började med WoW...men WoW äger IRL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 That's the spirit! Har förlorat 12351 vänner sen jag började med WoW...men WoW äger IRL Det beror ju på hur man tänker.. Jag är otroligt kär i en Goth brud o vet inte om jag ska sluta wow o dreadlords för henne ^^ e förövrigt nöjd med min char så..när jag fixat lionheart helm tror jag nog att jag ska ta ett break, ett riktigt fett break Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Xemtoth, det borde ta ett breake över sommarlovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jag funderar starkt på att sluta wow, visst, det är kul så länge man får epics, men vad har man sen att göra? pvpa? kan ju inte precis va kul o lira om man har bästa sakerna i spelet som vissa har.. försöker även ordna upp mitt totalt crashade sociala liv.. valde faktist wow framför en tjej för inte så länge sen, tycker det har gått för långt ALLA tröttnar någon gång. Sen finns det 2 sortes människor. Eller 3 egentligen Först är det dom som inte spelar WoW. Det gör att 2 återstår. Som sagt ALLA tröttnar. Sen är det dom som slutar och dom som kommer tillbaka efter att dom tröttnat. Att RL pajjar är ganska förståligt, det pajjar första dagen man börjar med WoW, eftersom man spelar istället för att gåra något utanför WoW. Sen är det ju när man ska börja trappa ner eller inte. Säger som Ante. Fyll inte på mer, och ta ledigt från WoW i någon/några månader. Sen får du se om du är sugen på att spela igen eller inte. @Coola: UE är 3:e bästa guildet på servern. ALLA jag känner på servern är med i UE. Lämnar jag UE blir jag tvungen att gå till ett sämre guild eftersom dom 2 bättre guilderna inte tar in nytt folk. Och lämnar man UE får man inte komma tillbaka. Och att börja om på en annan server är inte ett alternativ. Visst, jag skulle inte ha några problem att lvla upp en char till 60. Har redan ett par lvl 40+ som jag skulle kunna köra på, men jag vill inte lämna Sunstrider eller Unknown Entity. Så det är något man får leva med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Vad är det alla fastnar för i WoW ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 ALLA tröttnar någon gång. Sen finns det 2 sortes människor. Eller 3 egentligen Först är det dom som inte spelar WoW. Det gör att 2 återstår. Som sagt ALLA tröttnar. Sen är det dom som slutar och dom som kommer tillbaka efter att dom tröttnat. Att RL pajjar är ganska förståligt, det pajjar första dagen man börjar med WoW, eftersom man spelar istället för att gåra något utanför WoW. Sen är det ju när man ska börja trappa ner eller inte. Säger som Ante. Fyll inte på mer, och ta ledigt från WoW i någon/några månader. Sen får du se om du är sugen på att spela igen eller inte. Ska nog göra det, kommer loosa en utav dem aktivaste guildsen på servern men det får jag ta antar jag.. @Donkey: Man får polare, en guild, men på 60 när man börjar farma epics o sånt, det är då man fastnar när alla instances tar tid, man sätter sig inte i en timme o går ifrån sen, man måste ägna hela dagarna åt spelet tillslut, det är då livet blir stört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Ska nog göra det, kommer loosa en utav dem aktivaste guildsen på servern men det får jag ta antar jag.. @Donkey: Man får polare, en guild, men på 60 när man börjar farma epics o sånt, det är då man fastnar när alla instances tar tid, man sätter sig inte i en timme o går ifrån sen, man måste ägna hela dagarna åt spelet tillslut, det är då livet blir stört Dom som gjorde WoW borde känna sig både stolta och ledsna... ledsna för alla liv dom förstört Glada för aatt dom gjort ett sånt bra spel(tycker iaf dom som spelar det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Vad är det alla fastnar för i WoW ? Den otroliga känslan som man får när man börjar tror jag men den avdunstar efter nån/nåra månader Tex som jag: För 2,5 månader sen trodde jag aldrig jag skulle sluta med WoW för ca 1,5 månadsen sluta jag med wow för det blev tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts