Xemtoth Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 syftade messt pÃ¥ Enten Ent? det ser ju ut som en Ancients of War Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Visst, dom där bilderna är lite skarpare än vad det egentligen är. Fast det finns ju filter för ati-kort sÃ¥ man fÃ¥r skarpare. Men jag har iaf allt pÃ¥ max utom terrain detail och view distance. Och det ser ut sÃ¥där. Och jag kör med ett 9800se. SÃ¥ det kräver faktiskt inte speciellt mycket ändÃ¥. Men jag tycker att alla ska gÃ¥ in här och högerklicka pÃ¥ mirror o ta save as. SÃ¥där skulle jag vilja ha min warrior. Det han använder är bloodthirst vilket är sÃ¥ att efter han dödat nÃ¥n, sÃ¥ fÃ¥r han det och det gör att nästa slag ger massa mer i skada. Vet inte hur mycket mer det är där, men nuförtiden är det 100% mer. Inte lÃ¥ngt efter den här filmen visades överallt sÃ¥ blev warriorn rätt hyfsad nerfad. O det suuuger säger jag. Tänk om warriorn kunde vara ens hälften sÃ¥ bra nu. :\ Gamla bloodthirst var ju rejält imba, men Warriorn vart ändÃ¥ nÃ¥got för mycket nerfad, mest pÃ¥ PvP biten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Ent? det ser ju ut som en Ancients of War I WoW världen heter det knakse en Aincent of war men det är inte Blizzard som kommit pÃ¥ iden med leande träd.. o dom heter Ents Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 (redigerad) Lvl 52 och mäktigare än nÃ¥nsin http://img28.exs.cx/my.php?loc=img28ℑ...ggysmall2vv.png edit: Björnen "Beefo" vid min sida, frÃ¥n plaguelands ; ) edit2: en bild pÃ¥ mig när jag hackar gnomes (har min egensydda deepdive helmet pÃ¥ mig =) ) http://img66.exs.cx/my.php?loc=img66ℑ=fear5cy.png Redigerad 6 april, 2005 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 I WoW världen heter det knakse en Aincent of war men det är inte Blizzard som kommit pÃ¥ iden med leande träd.. o dom heter Ents Dem heter Ents i LoTR, det här är inte LoTR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Ent? det ser ju ut som en Ancients of War Eller Treant eller vad det nu kan heta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Eller Treant eller vad det nu kan heta. Kanske e det, men tänkte mera pÃ¥ Night elves krigar ställe där dem skaffar archers osv i 3an :"> sÃ¥g precis ut sÃ¥där ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 AssÃ¥ jag är i DEEP shit jag fattar inte hur man ser Verifikations Koden pÃ¥ mitt Visa Elektronik och nu har jag inte spelat WoW PÃ¥ 2 Veckor 3 timmar och 57 minuter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 AssÃ¥ jag är i DEEP shit jag fattar inte hur man ser Verifikations Koden pÃ¥ mitt Visa Elektronik och nu har jag inte spelat WoW PÃ¥ 2 Veckor 3 timmar och 57 minuter! Visa Electron har ingen verifikationskod. har för mig att Electron inte funkade med WoW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Det stÃ¥r att man kan välja visa elektron iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Dem heter Ents i LoTR, det här är inte LoTR. Fortfarande inte Blizzards pÃ¥hitt sÃ¥ dom heter Ents men Blizzard har rippat dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Fortfarande inte Blizzards pÃ¥hitt sÃ¥ dom heter Ents men Blizzard har rippat dom Dem eheter fortfarande bara ents i LoTR världen, Tolkien var inte först med talande, gÃ¥ende träd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Dem eheter fortfarande bara ents i LoTR världen, Tolkien var inte först med talande, gÃ¥ende träd. Jag ahr inte saget ett ord om Lotr... SÃ¥ alltsÃ¥ har jag inte sagt att Tolkien var först.. bwahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag ahr inte saget ett ord om Lotr... SÃ¥ alltsÃ¥ har jag inte sagt att Tolkien var först.. bwahaha Nej men du är seg och pÃ¥stÃ¥r att dom heter Ents i detta vedervärdiga "WoW" spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vill ni diskutera träd gÃ¥ in pÃ¥ www.skogssverige.se , men diskutera inte det här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag ahr inte saget ett ord om Lotr... SÃ¥ alltsÃ¥ har jag inte sagt att Tolkien var först.. bwahaha Termen Ents används bara i LoTR världen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Haha, kolla vilken miffad bild jag tog ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Haha, kolla vilken miffad bild jag tog ! Sitter du och spelar pÃ¥ din fdelsedag. Skamligt. Iallafall har jag idag för första gÃ¥ngen spelat WoW och det var över förväntningarna. Funderar pÃ¥ att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Tog ~20 bilder i Old Ironforge och satte ihop till en. Rätt tufft ställe faktiskt, även fast det inte används till nÃ¥t. http://img150.exs.cx/img150/3456/oldironforge8fo.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Nej men du är seg och pÃ¥stÃ¥r att dom heter Ents i detta vedervärdiga "WoW" spel. I Warcraft heter Enter , Treants varför diskuterar ni? Snygg bild... kan man hacka där? @Blaucrozz: Eh... i WoW världen? I warcraft 3 dÃ¥? det är ju där jag fÃck anicent of war.. FrÃ¥n trean (Byggnaden till höger) FrÃ¥n WoW: http://www.worldofwar.se/gallery/screenshots/ss609.jpg PÃ¥ bilderna kanske det är lite svÃ¥rt att se den stora likheten, men lirar man 3an mkt som jag, sÃ¥ märker man sÃ¥nt, i olika vinklar osv. Redigerad 8 april, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts