Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Visst, dom där bilderna är lite skarpare än vad det egentligen är. Fast det finns ju filter för ati-kort så man får skarpare.

Men jag har iaf allt på max utom terrain detail och view distance. Och det ser ut sådär. Och jag kör med ett 9800se. Så det kräver faktiskt inte speciellt mycket ändå.

Men jag tycker att alla ska gå in här och högerklicka på mirror o ta save as. Sådär skulle jag vilja ha min warrior.

Det han använder är bloodthirst vilket är så att efter han dödat nån, så får han det och det gör att nästa slag ger massa mer i skada. Vet inte hur mycket mer det är där, men nuförtiden är det 100% mer.

Inte långt efter den här filmen visades överallt så blev warriorn rätt hyfsad nerfad. O det suuuger säger jag. Tänk om warriorn kunde vara ens hälften så bra nu. :\

Gamla bloodthirst var ju rejält imba, men Warriorn vart ändå något för mycket nerfad, mest på PvP biten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lvl 52 och mäktigare än nånsin :rolleyes:

http://img28.exs.cx/my.php?loc=img28ℑ...ggysmall2vv.png

edit: Björnen "Beefo" vid min sida, från plaguelands ; )

edit2: en bild på mig när jag hackar gnomes (har min egensydda deepdive helmet på mig =) )

http://img66.exs.cx/my.php?loc=img66ℑ=fear5cy.png

Redigerad av Grötmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men du är seg och påstår att dom heter Ents i detta vedervärdiga "WoW" spel.

I Warcraft heter Enter , Treants :blink: varför diskuterar ni?

Snygg bild... kan man hacka där? ^_^

@Blaucrozz: Eh... i WoW världen? I warcraft 3 då? ;) det är ju där jag fíck anicent of war..

Från trean (Byggnaden till höger)

ss034_409133_0.jpg

Från WoW:

På bilderna kanske det är lite svårt att se den stora likheten, men lirar man 3an mkt som jag, så märker man sånt, i olika vinklar osv.

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor