Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Asså, kan ni hålla er ontopic? Sluta spamma tråden!

Ontopic: Är det en Quest där man ska döda Volchan? :ph34r:

Det är ingen quest, bara en rarespawn "molten giant" som finns i burning steppes. För övrigt så är han extremt lätt att sola med mage/warlock/druid/hunter eftersom han går att feara, frysa, roota osv. Kolla filmen Monkey Madness. En mage som solar honom samtidigt som han slåss mot en paladin :lol:

Faxmonkey gör bra filmer, kolla även Even Stupider Mage Tricks där han bland annat solar hela crimson courier med adds (ja, det är dom som alltid gankar dig när du grindar i tyrs hand :lol:) och drar 93 mobs från en invasion runa och tar alla i samma aoe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyckat mc raid igår!.Stormwatch(min guild) fick ner från Luciforn till Major Domo på 4 timmar och Raggy till 18%

Så idag plockar vi ner han :lol: .

Fick mina lawbringer handskar oxå.

Grattis :lol:

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Men asså när jag får level 60 så kan ju inte jag ta honom solo eftersom jag är Warrior :wub:

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Zamco Vad menar du? :ph34r:

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eran server är fucked up måste bara säga det.

Era enchants är snuskigt dyra, och Arcanite bars för 100g? Vem lurar vem?

Jag måste hålla med, min server är fucked up ^^ och ja Arcanite bars för 100g >.< low pop server så inget är spec billigt,

aja priset kan varier mellan 40-100g beronede vilken fucked up kille som lägger ut den.. Fast på senare tid har dem

varit mkt dyrare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästan 2000 Guld och du har inga enchants? ^_^ Varför..

Varför slösa pengar när blizz gör så vi får bättre eq hela tiden?

Gillar inte att slösa pengar på onödiga saker. Det enda jag slösat pengar på efter lvl 60 är nog bags typ.

Först köpa dom 3 sista bagslotsen i banken. (200~)

Sen köpa 6st 16slotare. (100g~)

Köpte sen en 24slots Herb bag. (50g~)

Slösade 200g pp min 18slotare. (200g~)

550g~ på 2 veckor. Sved ganska rejält. Dock är jag bra på att skaffa tillbaka pengar snabbt. Hade 2100g~ och har fott tillbaka 300g~ redan.

Har en regel att inte gå under 1800g för att annars kan det sluta med att man slösar för mycket så kommer man slösa allt. Sparar förövrigt till en AV mount nu. 650g hej hej. (2450g är målet)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför slösa pengar när blizz gör så vi får bättre eq hela tiden?

Gillar inte att slösa pengar på onödiga saker. Det enda jag slösat pengar på efter lvl 60 är nog bags typ.

Först köpa dom 3 sista bagslotsen i banken. (200~)

Sen köpa 6st 16slotare. (100g~)

Köpte sen en 24slots Herb bag. (50g~)

Slösade 200g pp min 18slotare. (200g~)

550g~ på 2 veckor. Sved ganska rejält. Dock är jag bra på att skaffa tillbaka pengar snabbt. Hade 2100g~ och har fott tillbaka 300g~ redan.

Har en regel att inte gå under 1800g för att annars kan det sluta med att man slösar för mycket så kommer man slösa allt. Sparar förövrigt till en AV mount nu. 650g hej hej. (2450g är målet)

Vad ska du med 1800g till?

Själv har jag 600g och slösar pengar vid i princip varje tillfälle jag får, dvs på enchants, potions, wipes (jag har inte det minsta problem med att dö ^_^) med mera. De enda inkomsterna jag har är från raiding och kanske något random guildrun någon gång i veckan, och jag jobbar alltid stadigt upp mot 1000g-gränsen igen.

Förövrigt var det ett tag sen jag posta här senast, har fått full Netherwind sen dess samt har guilden tagit ner Princess Huhuran :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor