Addepladde Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Bashil, nu vill jag ha svar från dig, på samma frågor som du ställde till mig. Vad för utrustning har du? Vilken lvl är du? Vilken guild är du med i? Tack. >.< Som alla andra gånger så säger jag det nu också; NOOB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag tog illa upp av att du kallade mig efterbliven, så varför placerar du inte en varning på dig själv? Onödigt sagt? maybe men jag tyckte det var nödvändigt. Ooh, dubbelaccounts. Ge honom en sista varning så slipper vi honom sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Ironi om det där med 7 dagar om du inte fattade, resten är sant. NOOB. Tyst alla gör vi våra misstag. Gick just upp till grad 44 och ny rank i mitt guild Templars of Darkness, från Twillight Walker till Trusted Hur ska jag komma ihåg mina gears, jag är väl ingen nörd heller! Har ju sagt att jag är grad 44 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Tyst alla gör vi våra misstag. Gick just upp till grad 44 och ny rank i mitt guild Templars of Darkness, från Twillight Walker till Trusted Hur ska jag komma ihåg mina gears, jag är väl ingen nörd heller! Har ju sagt att jag är grad 44 Level 44 och skryter med guildranker, kallar en level 60 med full epics nybörjare och är allmänt störande. Lyckad kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Och istället för att säga lvl som det heter säger han grad. Skirv lvl så fattar mer, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Vadå? Ni kan väl svenska? Tänkte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Och istället för att säga lvl som det heter säger han grad. Skirv lvl så fattar mer, tack Och istället för att säga lvl som det heter säger han grad. Skirv lvl så fattar mer, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag skriver grad för att jag är stolt svensk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag skriver grad för att jag är stolt svensk! Nej, du är dum i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Är jag dum i huvudet som gillar och respekterar sitt land? Du kanske är tjock amerikan eller svartskalle men jag är stolt ren svensk och jag trackar inte svenska språket! Så jag undrar vem som är det som håller på så som ni fitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Är jag dum i huvudet som gillar och respekterar sitt land? Du kanske är tjock amerikan eller svartskalle men jag är stolt ren svensk och jag trackar inte svenska språket! Så jag undrar vem som är det som håller på så som ni fitta Ja, Precis stell respektera det Svenska språket. Fitta. Respektera det! FITTA!!!! JAG ÄR OCHSÅ HELT SVENSK. SIEG HEIL! Och du, man förnedrar inte det Svenska språket bara för man säger lvl istället för grad. Idiot Redigerad 13 juli, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Ajusste, PRECIS!!! mjukhjärna - mjukhjärna fyfan va bra! respektera svenska språket nu annars kan vi skicka er till afghanistan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Ajusste, PRECIS!!! mjukhjärna - mjukhjärna fyfan va bra! respektera svenska språket nu annars kan vi skicka er till afghanistan! Men vafan. Grad är inte ens översättningen av level. Säg nivå då om du är så bestämd på att vara 100% stolt svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Nivå är uppGRADeringen av den heliga svenskan, någon förstörde den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Asså, kan ni hålla er ontopic? Sluta spamma tråden! Ontopic: Är det en Quest där man ska döda Volchan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Gled lite i Hyjal idag http://img209.imageshack.us/img209/2281/hej9td.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Och jag fick inte doppa idag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Är jag dum i huvudet som gillar och respekterar sitt land? Du kanske är tjock amerikan eller svartskalle men jag är stolt ren svensk och jag trackar inte svenska språket! Så jag undrar vem som är det som håller på så som ni fitta Du va bannad förr, och tja.. Blöjnazister som spammar har inget på detta forum att göra. Håll dig till fuska.nu eller nått. Bye bye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Det är ju fan omöjligt att skapa en grupp till DeadMines på natten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Det är ju fan omöjligt att skapa en grupp till DeadMines på natten! Inte många som är uppe så här sent och vill till DM precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts