Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Ironi om det där med 7 dagar om du inte fattade, resten är sant.

NOOB.

Tyst alla gör vi våra misstag. Gick just upp till grad 44 och ny rank i mitt guild Templars of Darkness, från Twillight Walker till Trusted :wub:

Hur ska jag komma ihåg mina gears, jag är väl ingen nörd heller! Har ju sagt att jag är grad 44

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyst alla gör vi våra misstag. Gick just upp till grad 44 och ny rank i mitt guild Templars of Darkness, från Twillight Walker till Trusted :wub:

Hur ska jag komma ihåg mina gears, jag är väl ingen nörd heller! Har ju sagt att jag är grad 44

Level 44 och skryter med guildranker, kallar en level 60 med full epics nybörjare och är allmänt störande.

Lyckad kille :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är jag dum i huvudet som gillar och respekterar sitt land? Du kanske är tjock amerikan eller svartskalle men jag är stolt ren svensk och jag trackar inte svenska språket! Så jag undrar vem som är det som håller på så som ni :wub:

fitta

Ja, Precis stell respektera det Svenska språket. Fitta. Respektera det! FITTA!!!!

JAG ÄR OCHSÅ HELT SVENSK. SIEG HEIL!

Och du, man förnedrar inte det Svenska språket bara för man säger lvl istället för grad. Idiot

Redigerad av T-Ryder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ajusste, PRECIS!!! mjukhjärna - mjukhjärna fyfan va bra! respektera svenska språket nu annars kan vi skicka er till afghanistan!

Men vafan. Grad är inte ens översättningen av level. Säg nivå då om du är så bestämd på att vara 100% stolt svensk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är jag dum i huvudet som gillar och respekterar sitt land? Du kanske är tjock amerikan eller svartskalle men jag är stolt ren svensk och jag trackar inte svenska språket! Så jag undrar vem som är det som håller på så som ni :ph34r:

fitta

Du va bannad förr, och tja.. Blöjnazister som spammar har inget på detta forum att göra. Håll dig till fuska.nu eller nått. Bye bye.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor