Addepladde Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Äg, fick Bindings of the Windseeker av baron geddon, och Nightslayer Chestpiece av Golemagg. Happ, nu blir det till o vänta tills man får andra delen, och sen, hitta nån att låna 3000g av. >.< Fullt nightslayer btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Ska jag skratta eller gråta? Du kan hålla käften, jag köpte spelet förra veckan, jag har väll ingen aning om vart man köper sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Du kan hålla käften, jag köpte spelet förra veckan, jag har väll ingen aning om vart man köper sånt. Tabard Vendor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Du kan hålla käften, jag köpte spelet förra veckan, jag har väll ingen aning om vart man köper sånt. Du kunde ju lika gärna fråga nån glad nisse i spelet i någon stad? edit: Ser lite ut som vi fått en ny Mafia King här Redigerad 13 juli, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Äg, fick Bindings of the Windseeker av baron geddon, och Nightslayer Chestpiece av Golemagg. Happ, nu blir det till o vänta tills man får andra delen, och sen, hitta nån att låna 3000g av. >.< Fullt nightslayer btw. Tufft, se ut som om vi har en nybörjare in da house. Vilken ras, klass och grad är du? Vilket gille är du med i? Vilken rang har du? Och vad för utrustning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Tufft, se ut som om vi har en nybörjare in da house. Vilken ras, klass och grad är du? Vilket gille är du med i? Vilken rang har du? Och vad för utrustning? Varför skulle han vara nybörjare..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag har en tabard till salu whispra mig ingame så får du den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Tufft, se ut som om vi har en nybörjare in da house. Vilken ras, klass och grad är du? Vilket gille är du med i? Vilken rang har du? Och vad för utrustning? Du ska bara hålla käften. Btw, hört talas om signatur? Iaf, 8/8 Nightslayer, 1/8 Bloodfang, är med i Valhalla Legion, varit rank 6 (knight). Om du inte förstår så är jag lvl 60 också, för det finns något som heter Level Requirement. Noob. EDIT: Förresten, du kan posta din equipment/lvl/rank etc. så får vi se vem som har bäst? Bra idé va? Redigerad 13 juli, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Du ska bara hålla käften. Btw, hört talas om signatur? Iaf, 8/8 Nightslayer, 1/8 Bloodfang, är med i Valhalla Legion, varit rank 6 (knight). Om du inte förstår så är jag lvl 60 också, för det finns något som heter Level Requirement. Noob. EDIT: Förresten, du kan posta din equipment/lvl/rank etc. så får vi se vem som har bäst? Bra idé va? Ownage Ska förövrigt hoppa över MC raiden idag, pallar inte me det ,ska va me lite polare istället edit: köpte 4 arcanite bars för 400g idag, tokigt dyrt >.< aja har bara 4 acranite bars, 9 blue sapphire och 4 Azerothian diamonds sen har jag min lionheart helm ^^ yay Redigerad 13 juli, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 köpte 4 arcanite bars för 400g idag, tokigt dyrt >.< aja har bara 4 acranite bars 400g? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Varför skulle han vara nybörjare..? För att han bara spelat en vecka ofc. Men jag har fortfarande inte fått svar på vilken klass, ras och grad han är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) För att han bara spelat en vecka ofc. Men jag har fortfarande inte fått svar på vilken klass, ras och grad han är. Men för fan, Gnome Rogue lvl 60 står det i min signatur. Nu, berätta vilken lvl du är, vilken equipment du har och vilken ras du är. Jag vill jämföra. EDIT. Jo, blivit lvl 60 med 8/8 nightslayer på en vecka, slå det du. Redigerad 13 juli, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag tror inte ett ord på det. Hur många timmar tillbringade du? MEN VAFAN!!! Citerade fel snubbe haha My bad my bad e van vid att citera knappen är över en inte under en! Bäst man citerar om direkt, mitt fel, sorry! Såg inte vem jag citerade:lol!! Det var meningen att jag skulle citera, sallaD, sry mannen haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag tror inte ett ord på det. Hur många timmar tillbringade du? MEN VAFAN!!! Citerade fel snubbe haha My bad my bad e van vid att citera knappen är över en inte under en! Bäst man citerar om direkt, mitt fel, sorry! Såg inte vem jag citerade:lol!! Det var meningen att jag skulle citera, sallaD, sry mannen haha! Är du helt jävla hjärndöd eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag tror inte ett ord på det. Hur många timmar tillbringade du? MEN VAFAN!!! Citerade fel snubbe haha My bad my bad e van vid att citera knappen är över en inte under en! Bäst man citerar om direkt, mitt fel, sorry! Såg inte vem jag citerade:lol!! Det var meningen att jag skulle citera, sallaD, sry mannen haha! Ironi om det där med 7 dagar om du inte fattade, resten är sant. NOOB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Igår så sprang jag i Redridge Mountains, bara lite uppanför Lakeshire och plötsligt står jätten där. Sen försvann den bara http://img356.imageshack.us/img356/6638/wowscrnshot0712061638514hc.th.jpg Edit: Slog upp honom på Allakhazam Redigerad 13 juli, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Igår så sprang jag i Redridge Mountains, bara lite uppanför Lakeshire och plötsligt står jätten där. Sen försvann den bara http://img356.imageshack.us/img356/6638/wowscrnshot0712061638514hc.th.jpg Edit: Slog upp honom på Allakhazam Antagligen någon / några som har kitat den till redridge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Igår så sprang jag i Redridge Mountains, bara lite uppanför Lakeshire och plötsligt står jätten där. Sen försvann den bara http://img356.imageshack.us/img356/6638/wowscrnshot0712061638514hc.th.jpg Edit: Slog upp honom på Allakhazam Sog honom en gong i Stormwind. En idiot Druid hade kitat honom dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 MM, men det jar ju lite kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Xemtoth har du hittat den der loten du letade efter en? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts