Tux Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Dom kör väll med Paris tider? iaf, 03.00am = 03.00 svensk tid.. 11.00am = 11.00... Gör dom ! ... aja ska kolla om realmarna är uppe igen. "Återkommer med info" EDIT: Realmarna är öppna. Redigerad 12 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 MC idag, hoppas på quick strike ring, core hound tooth och bloodfang pants. Förresten, kört lite mer PvP idag. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Liten resumé. Lördag; Joinar en pug till ST för att göra klart mitt druid quest. Lootar en world drop epic. Söndag: PvP Måndag: PvP (Nytt crit rekord på HT) Tisdag: Blir revered med AV och friendly med WSG. Min bästa PvP vecka genom tiderna. Jag har aldrig varit något fan av PvP, men fick iaf ihop 43k honor och gick upp 2 ranks. Och då pvpade jag bara sön-tis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Någon som har en tabard till salu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Någon som har en tabard till salu ? Ska jag skratta eller gråta? Redigerad 12 juli, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Någon som har en tabard till salu ? Jag har en, du kan få köpa den för 15g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Min första film Den blev förbannat kass, gick inte som planerat. Lagg, för kort sång, blablabla.. Aja, var min första film i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Ska jag skratta eller gråta? Fnittra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag fick 57k honor under helgen och gick upp från seargeant till senior seargeant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 MUHAHAHA!!! Gissa vem som är tillbaka! Jag är nu grad 43 strax 44 (lugn kattälskaren ska inte basha dig mer), har mount, warrior yxa och blev Corporal idag! Spelade även Zul'farrak trots min låga lvl...jag menar grad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 MUHAHAHA!!! Gissa vem som är tillbaka! Jag är nu grad 43 strax 44 (lugn kattälskaren ska inte basha dig mer), har mount, warrior yxa och blev Corporal idag! Spelade även Zul'farrak trots min låga lvl...jag menar grad! Nice nice, vem är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 MUHAHAHA!!! Gissa vem som är tillbaka! Jag är nu grad 43 strax 44 (lugn kattälskaren ska inte basha dig mer), har mount, warrior yxa och blev Corporal idag! Spelade även Zul'farrak trots min låga lvl...jag menar grad! Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 MUHAHAHA!!! Gissa vem som är tillbaka! Jag är nu grad 43 strax 44 (lugn kattälskaren ska inte basha dig mer), har mount, warrior yxa och blev Corporal idag! Spelade även Zul'farrak trots min låga lvl...jag menar grad! Bah, ska du börja med din svenska igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Nice nice, vem är du? Jobbigaste personen som funnits i denna topic. Besatt av att försvenska allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Vet nån vad låten till den HÄR Videon heter? blivit besatt av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Vet nån vad låten till den HÄR Videon heter? blivit besatt av den Låter som Nightwish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Låter som Nightwish. Mjaa jag vet inte jag , sångaren där har mera "opera" i sin röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Mjaa jag vet inte jag , sångaren där har mera "opera" i sin röst Det känns som om hon säger "It is the feel". Så kanske låten heter nåt med feel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Hmfp, känns som om jag börjar trötta på wow. något sätt att få tillbacks suget ? Någon rolig reroll eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Hmfp, känns som om jag börjar trötta på wow. något sätt att få tillbacks suget ? Någon rolig reroll eller något? Har du Warcraft III?. Skapa en bana med 10 spelare. Alla ska vara insane i samma lag. Och du ska vara själv. Använd cheats och äg Du kommer vilja spela wow då Redigerad 12 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts