GTA_looser Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 14 dagars hybernate, så han kan fortfarande läsa allt här. Han får sig en redig tankeställare, för gör han nått dumt när han kommer tillbaka är det sista spiken i kistan eftersom han har 4/5 varningar nu. Jag tog illa upp av att du kallade mig efterbliven, så varför placerar du inte en varning på dig själv? Onödigt sagt? maybe men jag tyckte det var nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Hur mycket tycker ni jag borde betala för den där Recipen. (sorry för tjatet.)... (Recipe: Savory Deviate Fish). Jag har tänkt mellan 6 - 8g. Är det lite? Köp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Hur mycket tycker ni jag borde betala för den där Recipen. (sorry för tjatet.)... (Recipe: Savory Deviate Fish). Jag har tänkt mellan 6 - 8g. Är det lite? Grinda det, billigaste sättet. Inte värt alla dom guld som folk säljer det för. Folk säljer det så dyrt för det är lvl 60s som vill ha det, och dom har pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Grinda det, billigaste sättet. Inte värt alla dom guld som folk säljer det för. Folk säljer det så dyrt för det är lvl 60s som vill ha det, och dom har pengar. Men Var ska jag grinda det? Jag har gått runt hela dagen och dödat sånna jäkla fula kodos men ingen droppade sitt bajs. (sorry) . Svårt att hitta detta receptet. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Men Var ska jag grinda det? Jag har gått runt hela dagen och dödat sånna jäkla fula kodos men ingen droppade sitt bajs. (sorry) . Svårt att hitta detta receptet. :'( World drop så det är inget att grinda fram imo ,droppar det så droppar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 World drop så det är inget att grinda fram imo ,droppar det så droppar det Snyft :'( Då får jag köpa det. Jag kan ge tillochmed 15g för den. eftersom jag ändå kommer tjäna ihop 15g igen tack vare receptet Så egentligen. ... aja. Låt oss hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Ingen worlddrop, snarare barrensdrop. fick 15g för det när det droppades, men det beror helt på server. Och ett tips, om du ska sälja ett nån gång, sälj det på goblin ah istället. dubbelt så stor chans att du kan sälja det dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Kostar 30g på min server. ^^ Och det är inte värt det tycker jag. -- Kanske redan postad men, GM Powers. Häftigt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Kostar 30g på min server. ^^ Och det är inte värt det tycker jag. -- Kanske redan postad men, GM Powers. Häftigt slut. Du asså. 30g är typ inget för den. Du kan få 10g för 20xSavory Deviate Fish. Tänk dig... du kommer få ihop 30g på nolltid EDIT: Asså shit? hur fan kan han göra så i videon? är det privat server :S? Han blev lvl 60 på vad? 5sekundeR? Redigerad 11 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Du asså. 30g är typ inget för den. Du kan få 10g för 20xSavory Deviate Fish. Tänk dig... du kommer få ihop 30g på nolltid EDIT: Asså shit? hur fan kan han göra så i videon? är det privat server :S? Han blev lvl 60 på vad? 5sekundeR? Mmm, det är privat server. Du ser själv i början att han skapar en server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Mmm, det är privat server. Du ser själv i början att han skapar en server. Jo.. trodde först det var nån Cheating program Var finns dom där stora "Vatten och lava monstren" ? Redigerad 11 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 http://www.thottbot.com/?i=678 - Bara i barrens. Döda allt du ser och den kommer droppa, säkert. "Vatten och lava monstren" är i själva verket Prince Thunderaan och Ragnaros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Fyfan vad jag är glad just nu. Först så fick jag Zandalar Haruspex's Bracers och sen så droppar Arlokk Will of Arlokk som jag skaffade en +55 healing enchant på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Angående den där 7803 ambush critten, så tror jag inte att han crittar 1803 fullbuffad på en warrior utan armor. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Är det någon som orkar med ditt jävla korrumperade arbete som admin då? jävla fjant, gå och dö själv. Och sen när har jag sagt att ALLT är fejk? fuck off din jävla fittunge, gå och knulla din jävla mamma igen. Moget, Ang critten tror den är fejk eller ngt. annars nerf. man ser att det är en 7a btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Adde, precis, jag kan critta högre i catform och jag är restospeccad. Och bullet, tack att någon har ögon och ser att det är en sjua. Och ja, nerf. Iofs, fullbuffad rogue med 2000+ ap, synd att man inte vet spec och crit men skulle gissa på en 50% crit med sån eq. Warriorn är "naken", sitter ner och har en debuff från Scryer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Nefarian down!!!! Äntligen fick vi ner honom! Tredje försöket för dagen och ca 9:e eller 10:e försöket sammanlagt. Nu väntar den lite svårare AQ40 och senare kanske naxxramas. Fick för övrigt ett nytt svärd igår från ragnaros, Bonereaver's Edge. Jag är bara lite osäker på om jag ska använda det eller min gamla goda yxa Drake Talon Cleaver. Över 30% crit med yxan men swordspec är bättre plus att jag får +5 swords eftersom jag är human. Ska först och främst levla upp 2h sword skill och spela lite, sen får jag se. Här är min http://ctprofiles.net/1964325]PROFIL Och en liten bild när jag tankar Vael Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Har snart fått upp min andra lvl 60. Måste bara samla ihop mig lite, har lirat typ 5 dagar i sträck och bara grindat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Hur mycket är 3am to 11am på svensk tid? "am" är väl förmiddag? dvs... klockan är över 11? EDIT: 11:00:00 a.m. Wednesday July 12, 2006 in America/New_York converts to 05:00:00 p.m. Wednesday July 12, 2006 in Europe/Stockholm, stämmer det? Isånnafall är realmarna uppe klockan 5! Redigerad 12 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Hur mycket är 3am to 11am på svensk tid? "am" är väl förmiddag? dvs... klockan är över 11? EDIT: 11:00:00 a.m. Wednesday July 12, 2006 in America/New_York converts to 05:00:00 p.m. Wednesday July 12, 2006 in Europe/Stockholm, stämmer det? Isånnafall är realmarna uppe klockan 5! Dom kör väll med Paris tider? iaf, 03.00am = 03.00 svensk tid.. 11.00am = 11.00... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts