Tux Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Rune of Duty är Honored eller Revered med WSG. Ankh of Life - http://www.thottbot.com/?i=3654 Är det inte svårt att hitta den? EDIT: Är det någon som har eller har lyckats hitta "Recipe: Savory Deviate Fish"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Måste säga att jag gillar din gear, speciellt Perditions blade o Bloodfang hood =) Tack. Spelade lite mer pvp idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Är det inte svårt att hitta den? EDIT: Är det någon som har eller har lyckats hitta "Recipe: Savory Deviate Fish"? Lika svårt som att hitta någon annan World drop BoE. Och ja, jag har det recipet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Lika svårt som att hitta någon annan World drop BoE. Och ja, jag har det recipet. Synd att du inte har din gubbe på Trollbane. Får jag fråga hur du fick den? Köpte du eller? Eller vem droppade annars? Redigerad 11 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Synd att du inte har din gubbe på Trollbane. Får jag fråga hur du fick den? Köpte du eller? Eller vem droppade annars? Jag hitta det me min druid i en wolf när jag var med Mafia king på mazrigos Kosstar typ 60-100g receptet på våran server, galet dyrt imo, tur att jag hitta den, så min druid finns princip bara för fiskarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Xemtoth, aegd? http://img369.imageshack.us/img369/8315/atkpwr5nk.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Jag hitta det me min druid i en wolf när jag var med Mafia king på mazrigos Kosstar typ 60-100g receptet på våran server, galet dyrt imo, tur att jag hitta den, så min druid finns princip bara för fiskarna Tur nisse. Finns det inga andra recept som kan göra sånna här "Roliga maträtter"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Xemtoth, aegd? http://img369.imageshack.us/img369/8315/atkpwr5nk.jpg Du är buffed, det är inte jag... edit: med BS har jag närmare 1,3k AP Redigerad 11 juli, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Du är buffed, det är inte jag... edit: med BS har jag närmare 1,3k AP Jag är inte buffad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Jag är inte buffad.. HAHAHA FUCKING BULLSHIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 HAHAHA FUCKING BULLSHIT! nejdå Atk Pwr gear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) nejdå Atk Pwr gear Yup, btw, på min warrior har jag 4k ap unbuffed med. Redigerad 11 juli, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Yup, btw, på min warrior har jag 4k ap unbuffed med. Iofs inget svårt. Såg en video med en rogue som maxade sin AP, 7000 eller 9000 AP. Ambush på 17000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Iofs inget svårt. Såg en video med en rogue som maxade sin AP, 7000 eller 9000 AP. Ambush på 17000. Då vill jag gärna att du skickar den videon till mig, iaf uploadar......det där är bara bullshit imo. Som sagt, det är ju inte så svårt att fejka filmer på en priv server så. Redigerad 11 juli, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 nejdå Atk Pwr gear Våran guildpolare som har fullt aq40 set och har Ashkandi har 1060 AP unbuffed, hurfan kan då en jävla rogue ha 7k? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Då vill jag gärna att du skickar den videon till mig, iaf uploadar......det där är bara bullshit imo. Som sagt, det är ju inte så svårt att fejka filmer på en priv server så. Det är ditt eget fel, du lurade mig när du sa att du hade 4000AP. Var så länge sen jag såg filmen, och minns bara att det var något med 7. http://files.filefront.com/Ambushwmv/;4929...;/fileinfo.html - 7800 ambush Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Det är ditt eget fel, du lurade mig när du sa att du hade 4000AP. Var så länge sen jag såg filmen, och minns bara att det var något med 7. http://files.filefront.com/Ambushwmv/;4929...;/fileinfo.html - 7800 ambush Hur ska du då veta att du inte menar 78, som sagt två nollor tillkommer lätt. Edit: och tro inte på allt du ser! snälla! crittar man 7,8k med ambush så är det bara jävla fejk eller en privat server. Redigerad 11 juli, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Hur ska du då veta att du inte menar 78, som sagt två nollor tillkommer lätt. Edit: och tro inte på allt du ser! snälla! crittar man 7,8k med ambush så är det bara jävla fejk eller en privat server. Eller så är allt 100% sant på filmen, bara att du inte vet hur dom har gjort. Liten hint. Sitter man ner 100% crit, draken har en debuff som tar bart armor och gör så man tar mer skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Eller så är allt 100% sant på filmen, bara att du inte vet hur dom har gjort. Liten hint. Sitter man ner 100% crit, draken har en debuff som tar bart armor och gör så man tar mer skada. Edit: jag tar bort allt, eftersom den där videon bara är skrattretande....eller bara rent av n00b? han sitter med 1,8k AP (eller är du helt blind kanske?), och crittar kanske 803, eftersom han har char window uppe (det verkar ju itne alls planerat, nej nej...och charen där sitter utan gear också...sen råkar han bara sitta ner också?)så jag gissar på ungefär 1,8k, känn dig ägd. Redigerad 11 juli, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 För det första då menar jag PLAYERS inte nå jävla skit NPC, då kan väl vem fan som helst critta 7,8k med rätt debuffs, vi snackar om BUFFS....inte jävla debuffs din nöt. Riktig PvP, skicka en film där dom crittar 7,8k på player....please Det va just det jag gjort dumfan. Killen han ambushar 7800 på är en lvl 60 Orc Warrior. Suck, kolla på filmen innan du säger nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts