Sir.Per Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Köpte orb of deception för 120g idag lol finns dumma folk i av stog och interupptade en som skulle hs:a och han fattade inte att jag var horde xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) Köpte orb of deception för 120g idag lol finns dumma folk i av stog och interupptade en som skulle hs:a och han fattade inte att jag var horde xD Med Orb of deception, blir man t ex alliance form fast man ser ens grejjer som man har på sig eller e det bara någon ful outfit man får? edit: Checka min Melee atak power nu, unbuffed! http://wow.allakhazam.com/profile.html?1431188 <-- klick : Redigerad 10 juli, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Med Orb of deception, blir man t ex alliance form fast man ser ens grejjer som man har på sig eller e det bara någon ful outfit man får? edit: Checka min Melee atak power nu, unbuffed! http://wow.allakhazam.com/profile.html?1431188 <-- klick : NIce Men är inte det samma sak som de skills man har i den vapen klassen (sword,axe osv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Med Orb of deception, blir man t ex alliance form fast man ser ens grejjer som man har på sig eller e det bara någon ful outfit man får? edit: Checka min Melee atak power nu, unbuffed! http://wow.allakhazam.com/profile.html?1431188 <-- klick : Man blir en alliance med någon ful outfit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 När får man Noggenfogger questet? Jag är lvl40 och vill gärna ha Noggenfogger Elixir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) NIce Men är inte det samma sak som de skills man har i den vapen klassen (sword,axe osv) Lite grann är det, inte mkt, har man t ex 0 sword fighting o tar på sig ett sword så får man ju lite mindre, och Atak power beror på ens strenght edit: Du kanske tittade på "Melee Attack" ? det är ju ens sword skill, "Power" Är ens AP Redigerad 10 juli, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Varför funkar inte den där 10 dagar gratis länken? När man ska registrera så händer det inget! Min kompis vill börja spela, men är det fler som har samma problem!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 När får man Noggenfogger questet? Jag är lvl40 och vill gärna ha Noggenfogger Elixir! Quest finns i Gadgetzan och han står typ vid ingången om man går in från alliance fp, brevid AH. Dock måste du vara 48+ för att ens klara det, om du inte hittar en high lvl som kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Quest finns i Gadgetzan och han står typ vid ingången om man går in från alliance fp, brevid AH. Dock måste du vara 48+ för att ens klara det, om du inte hittar en high lvl som kan hjälpa dig. Men när får man questet?... vissa säger 44 men ... kan man inte när man är 40 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) Men när får man questet?... vissa säger 44 men ... kan man inte när man är 40 ? http://thottbot.com/?qu=2661 eller de verkar börja med http://www.thottbot.com/?qu=2605 Redigerad 10 juli, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Men när får man questet?... vissa säger 44 men ... kan man inte när man är 40 ? Du kan bara få den på lvl 44+, och du ska döda lvl 48-49 och få en hyfsat rare sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Jag klarade det i lvl 44 sj fick den efter att ha dödat 5-6 stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Jag klarade det i lvl 44 sj fick den efter att ha dödat 5-6 stycken lo2, när jag skulle döda så fick jag en Blanchards Stout eller nått sånt....drop kom efter typ 100-200 kills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Jag klarade det i lvl 44 sj fick den efter att ha dödat 5-6 stycken Jag fick min efter kanske 20:e kill, hade riktigt tur dock tröttnat på det, för man inte kan mounta i shapeshift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Jag fick min efter kanske 20:e kill, hade riktigt tur dock tröttnat på det, för man inte kan mounta i shapeshift Kul att vara liten jue! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Jag fick min efter kanske 20:e kill, hade riktigt tur dock tröttnat på det, för man inte kan mounta i shapeshift jo ät n deviate savory, och mounta sen tar du bort den så är du skellet på mounten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Med Orb of deception, blir man t ex alliance form fast man ser ens grejjer som man har på sig eller e det bara någon ful outfit man får? edit: Checka min Melee atak power nu, unbuffed! http://wow.allakhazam.com/profile.html?1431188 <-- klick : OMFG, sluta PvP:a på din fritid och skaffa dig en bättre ring illa kvickt! En grön lvl 45 ring får bara INTE va på en lvl 60 char. Jag börjar gråta. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Trinket's jag måste skaffa: Piccolo of the Flaming Fire Orb of Deception Six Demon Bag Thunderbrew's Boot Flask Barov Peasant Caller Cannonball Runner Har redan Six Demon och Bag Thunderbrew's Boot Flask Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) OMFG, sluta PvP:a på din fritid och skaffa dig en bättre ring illa kvickt! En grön lvl 45 ring får bara INTE va på en lvl 60 char. Jag börjar gråta. :'( Vill han PvP:a får han väl PvP:a, det är helt enkelt hans val....och sen tycker ajg han kan ha den tills han från Don Julios eller vad den nu heter. Edit: Sikorka, du hade lite pengar, men ändå så ska du köpa trinkets....trinkets köper man när man köpt det man behöver. Redigerad 10 juli, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Trinket's jag måste skaffa: Six Demon Bag Barov Peasant Caller Six Demon Bag Barov Peasant Caller .. ..är sämst som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts