Xemtoth Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Lite dyrt för crusader :| iaf, ska jag questa från 54 till 55 eller ska jag grinda? Du frågade mig igår var du skulle grinda från 54-60 Winerspring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Lite dyrt för crusader :| iaf, ska jag questa från 54 till 55 eller ska jag grinda? grindquesta på samma gång ;> dra till winterspring och döda såna där fulborgs. btw, exeqtr. ;O Redigerad 9 juli, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 grindquesta på samma gång ;> dra till winterspring och döda såna där fulborgs. btw, exeqtr. ;O Jag trodde att du var sötare :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Du frågade mig igår var du skulle grinda från 54-60 Winerspring Mja mjo, men det var en fr¨ga till alla...och han saju winterspring så jag får väl gå dit då Tack igen alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 grindquesta på samma gång ;> dra till winterspring och döda såna där fulborgs. btw, exeqtr. ;O OMG Human Fury Warrior, vad är det med ungdommarna nu för tiden Vad EXAKT gör Bloodthirst btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 OMG Human Fury Warrior, vad är det med ungdommarna nu för tiden Vad EXAKT gör Bloodthirst btw? http://www.thottbot.com/?sp=2389 instant cast som gör lika mkt damage som 45% av din atkpower och för varje slag tar den igen 20hp. olika på olika levlar iofs ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 http://www.thottbot.com/?sp=2389 instant cast som gör lika mkt damage som 45% av din atkpower och för varje slag tar den igen 20hp. olika på olika levlar iofs ;> Usch usch Mortal strike ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Hehe, min ex-twink Axl har blivit twink igen . Level 29 och äger allt och alla, såklart. Spenderade 80g på att köpa bra twinkgrejer till han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Usch usch Mortal strike ftw Mja, jag var armsspeccad förr. dpsar mkt bättre med fury ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Eftersom jag är alch så har jag fått nos på [ Elixir of Giant Growth ] Just nu, på AH, kostar det ungeför 8g - 10g, det är väldigt dålig drop rate så jag undrar, "värt" att köpa? Själva "Strength goes up by 8" är ju rent värdelöst men "Your size is increased" är ju det som är fint, om det fortfarande går att göra såhär; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Eftersom jag är alch så har jag fått nos på [ Elixir of Giant Growth ] Just nu, på AH, kostar det ungeför 8g - 10g, det är väldigt dålig drop rate så jag undrar, "värt" att köpa? Själva "Strength goes up by 8" är ju rent värdelöst men "Your size is increased" är ju det som är fint, om det fortfarande går att göra såhär; Köp bara? jag menar 8-10g är ju ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Köp bara? jag menar 8-10g är ju ingenting. För mig är 10g mycket.. Dock tjänar man ganska bra på Alchemy.. Men jag vill ända ha ett lite bättre svar, svaret "köp bara" känns lite som waste of money.. Och jag undrar fortfarande om det fortfrande blir som på bilden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 http://www.thottbot.com/?sp=2389 instant cast som gör lika mkt damage som 45% av din atkpower och för varje slag tar den igen 20hp. olika på olika levlar iofs ;> Hehe, du glömde en 4.. En Red Linen Robe är inget att hänga i granen. http://www.thottbot.com/?sp=23894 Och mums för Bloodthurst. Dualwield och bloodthurst går hand i hand. Blizzard har även sagt att man bör köra DW om man har BT. För mig är 10g mycket.. Dock tjänar man ganska bra på Alchemy.. Men jag vill ända ha ett lite bättre svar, svaret "köp bara" känns lite som waste of money.. Och jag undrar fortfarande om det fortfrande blir som på bilden.. Alch är inget man känar "bra" på förens man har endgame pots så som major healing/mana pots, mongoose, resistance pots. 10g är absolut överpris på ett sådant recipe och jag tycker du ska grinda det istället. Det är lixom inget svårt man behöver döda. http://www.thottbot.com/?i=1577 Och nej, det blir inte som på bilden. Det är Winterfall Firewater på den bilden, och han står upp på sin tauren så det ser ut som han är ännu större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Och nej, det blir inte som på bilden. Det är Winterfall Firewater på den bilden, och han står upp på sin tauren så det ser ut som han är ännu större. Winterfall Firewater blir man ju inte så stor av? Det är väll kombinationen av 2-3 potions som gör en så stor? :/ höhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Winterfall Firewater blir man ju inte så stor av? Det är väll kombinationen av 2-3 potions som gör en så stor? :/ höhö Kolla på bilden, ser du någon annan buff än Firewater? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Kolla på bilden, ser du någon annan buff än Firewater? På bilden syns de iaf en buff och en debuff.. Hör båda till Firewater? Edit: möjligtvis 2 buffar Redigerad 9 juli, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Fick idag 7g för 10x Elixir of Fortitude. Jäkla bra ändå, jag hade tänkt sälja det för 3g typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 grindquesta på samma gång ;> dra till winterspring och döda såna där fulborgs. btw, exeqtr. ;O Hmmm....vart ligger dom lite mer exakt? orkar inte titta tb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Hmmm....vart ligger dom lite mer exakt? orkar inte titta tb Lite bredvid grottan du går igenom för att komma till winterspring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) Idag dödade vi onyxia på tredje försöket....för vi var 20 pers alla kollade typ matchen Helm of wrath och stormrage cover droppade, sen stack vi te ZG, jag fick Revered med Zandalar tribe, vann kossak-coinet som droppa av jin'do, och jag fick Zandalars Vindicator's Breastplate, fick även The Eye of Hakkar som droppade av hakkar,rätt logiskt, aja har 994 atak power unbuffed och utan Battleshout, om jag har min pvp chestpiece, annars har jag bara 958 AP unbuffed sur rogue fanns iaf bland oss edit: omg har räknat mina epics jag använder och har i bagsen/banken o jag har 11 st Redigerad 10 juli, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts