Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Nja, dom brukar inte boosta attributerna nånting.

Jag har tex en trinket som gör att jag springer 40% snabbare i 10 sekunder.

Sen finns ju Carrot on a Stick också som gör mounten snabbare. Har sett nångång också en gnome som såg ut som en tauren. En trinket som gjorde det också. Så dom gör massa konstigt skit oftast.

Men iaf. Kan säga att jag är jävulskt irreterad just nu. Är lvl42 just nu. Kör blacksmithing och får nu välja mellan att bli armorsmith och weaponsmith. Då ska man snacka med blacksmithing-tränaren o välja mellan dom två. Sen ska man gå till antingen en armor-snubbe eller en weapon-snubbe beroende på vad man valde. Sen ska man få en quest av honom.

Problemet är dock för mig att jag bytte mellan dom två först en del. Alltså utropstecknet byter plats på dom båda så man bara kan få ett av questen alltså. Men sen visste ju inte jag att så fort man pratat med en av dom så finns det ingen återvändo. Så jag hade pratat med armorsmithen för att se exakt vad man skulle göra. Sen kollade jag lite på forums vilket som var bäst. Märkte då att armorsmithing faktiskt SÖG. Så då vill jag köra weapon. Men nu går det inte. Händer ingenting när jag väljer att bli det. Utropstecknet stannar kvar på armor-killen. Lagom aberirreterad jag är. :\

Frågan är nu bara om folk orkar läsa allt det där och att dom fattar vad jag menar... Örk.. Skitspel säger jag bara.. :|

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nope dem dör efter 15 sekunder.

http://www.thottbot.com/?i=13652 <-- den är bäst, spring in i AH och använd ;)

Ok. Så när du är lvl 60 och slåss mot en 60 mob så vill du hellre att ditt party börjar dansa än att du får 3st som slåss vid din sida? :P

Visst är det trinketen cool men den är onödig när du är i strid.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt wow ser ut exakt sådär. Lär det ju göra på dom flesta datorer faktiskt.

Jag menar inte att det är fult på nån dator bara att dom där bilderna va grymmt snygga eller vissa syftade messt på Enten.. och har du så bra grafik? isf kostar din dator en hel del... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, dom där bilderna är lite skarpare än vad det egentligen är. Fast det finns ju filter för ati-kort så man får skarpare.

Men jag har iaf allt på max utom terrain detail och view distance. Och det ser ut sådär. Och jag kör med ett 9800se. Så det kräver faktiskt inte speciellt mycket ändå.

Men jag tycker att alla ska gå in här och högerklicka på mirror o ta save as. Sådär skulle jag vilja ha min warrior.

Det han använder är bloodthirst vilket är så att efter han dödat nån, så får han det och det gör att nästa slag ger massa mer i skada. Vet inte hur mycket mer det är där, men nuförtiden är det 100% mer.

Inte långt efter den här filmen visades överallt så blev warriorn rätt hyfsad nerfad. O det suuuger säger jag. Tänk om warriorn kunde vara ens hälften så bra nu. :\

Länk till kommentar
Dela på andra sidor