StellHell Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Stell kan inte du lägga upp en pvp film med druiden . Ståårchen. (sällskapsresan) Jag har tappat mitt PvP öga så att säga. Jag är riktigt värdelös på PvP nuför tiden. Dels för jag enbart raidat i typ ett halvår, och nu knappt spelat på 3 månader. Du skulle frågat mig när jag va knight och feral speccad. Det enda jag gör som är PvP nuförtiden är att vara en ostoppbar flaggbärare när guilden kör WSG premades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 quote fron han själv Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Ståårchen. (sällskapsresan) Jag har tappat mitt PvP öga så att säga. Jag är riktigt värdelös på PvP nuför tiden. Dels för jag enbart raidat i typ ett halvår, och nu knappt spelat på 3 månader. Du skulle frågat mig när jag va knight och feral speccad. Det enda jag gör som är PvP nuförtiden är att vara en ostoppbar flaggbärare när guilden kör WSG premades. Okej. Men om du någon gång hittar ditt borttappade "PvP öga" så får du gärna lägga upp en film . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Okej. Men om du någon gång hittar ditt borttappade "PvP öga" så får du gärna lägga upp en film . Behöver först och främst respecca feral, och behöver bättre feral gear isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Sov över hoss en polare och han ville att jag skulle spela i en pvp video så det gjorde jag vill bara säga att det var ju en annan dator, alltså funkade ingen av mina inställda "hotkeys" och så var tangentbordet skitlitet o knapparna satt lite anorlunda, jävla jobbigt, lite blev det iaf Xemtoth's pvp video Ni som har något elakt o säga om filmen tycke jag ska vara tyst ^^ Hamm, alltså riktigt keff redegering och upplösning fast som du sa har du ju bara spelat in den lite snabbt hos en kompis så den var väll bra Redigerad 6 juli, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Hamm, alltså riktigt keff redegering och upplösning fast som du sa har du ju bara spelat in den lite snabbt hos en kompis så den var väll bra Fick Flameguard Gauntlets nu, nästran 1k atak power unbuffed nu Redigerad 6 juli, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Sov över hoss en polare och han ville att jag skulle spela i en pvp video så det gjorde jag vill bara säga att det var ju en annan dator, alltså funkade ingen av mina inställda "hotkeys" och så var tangentbordet skitlitet o knapparna satt lite anorlunda, jävla jobbigt, lite blev det iaf Xemtoth's pvp video Ni som har något elakt o säga om filmen tycke jag ska vara tyst ^^ Tyckte filmen var grymt bra för att vara en snabb inspelade film. Hoppas du börjar göra mer filmer, och längre. Någon som vet hur man ska kunna ta död på en mage? Har ingen chans mot en mage. Frost nova, teleport, frost nova, teleport. Grymt jobbigt.. efter jag använt Intercept är man ganska körd. Har heller inte Warriors pvp trinket. Nerf mage! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Tyckte filmen var grymt bra för att vara en snabb inspelade film. Hoppas du börjar göra mer filmer, och längre. Någon som vet hur man ska kunna ta död på en mage? Har ingen chans mot en mage. Frost nova, teleport, frost nova, teleport. Grymt jobbigt.. efter jag använt Intercept är man ganska körd. Har heller inte Warriors pvp trinket. Nerf mage! Kan du inte draina magens mana? annars hyr en Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Kan du inte draina magens mana? annars hyr en Hunter Har alltid min egen 60 hunter, men tyvärr går det inte att vara inne på samma gång. Sen har jag också övergivet den, kass gear och crap. Sen är mage också svåra för mig. Samma crap hela tiden, men ibland kan man få död på en mage om man fegar sig lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Tyckte filmen var grymt bra för att vara en snabb inspelade film. Hoppas du börjar göra mer filmer, och längre. Tack! när jag formaterat datorn, köpt 512 mera ram (har 512) och fixat Vegas så tänkte jag göra en längre riktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 (redigerad) Ugh, av någon anledning drog vi till BWL igår fastän det stod MC på signupsidan. Blev kaos i guilden (igen), minst 10 pers lämnade raiden, några funderar på att sticka om vi fortsätter bråka osv. I Illuminati är det av någon anledning "dumt" att säga att man raidar för att få epics, så när jag sa "Yes, I raid so I can get my fucking epix" utbröt kaos Alla vill ha epix, inte sant? Varför dölja det då.. Redigerad 7 juli, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Ugh, av någon anledning drog vi till BWL igår fastän det stod MC på signupsidan. Blev kaos i guilden (igen), minst 10 pers lämnade raiden, några funderar på att sticka om vi fortsätter bråka osv. I Illuminati är det av någon anledning "dumt" att säga att man raidar för att få epics, så när jag sa "Yes, I raid so I can get my fucking epix" utbröt kaos Alla vill ha epix, inte sant? Varför dölja det då.. Kommer ihåg i min gammla guild Outcasts, i var 281 pers, när det blev kaos så lämnade cirka 60-80 pers på en dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 (redigerad) Kommer ihåg i min gammla guild Outcasts, i var 281 pers, när det blev kaos så lämnade cirka 60-80 pers på en dag Varför blev det kaos då? btw, min 500:e post i Spel Redigerad 7 juli, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 (redigerad) Någon som vet hur man ska kunna ta död på en mage? Har ingen chans mot en mage. Frost nova, teleport, frost nova, teleport. Grymt jobbigt.. efter jag använt Intercept är man ganska körd. Har heller inte Warriors pvp trinket. Nerf mage!' Du hat väll typ ingen chans så länge du inte har din trinket eller är Gnome. Det brukat väll bli: Charge, Frost Nova, Trinket, Blink, Intercept med snabbt följd Execute. I Illuminati är det av någon anledning "dumt" att säga att man raidar för att få epics, så när jag sa "Yes, I raid so I can get my fucking epix" utbröt kaos Alla vill ha epix, inte sant? Varför dölja det då.. Alla spelar spelet för att det är kul, För att möta nya bossar och kämpa sig fram i omöjliga situationer med sina kamrater. 40 Pers som aldrig träffat varandra IRL. Även om de hade träffats hade de inte varit särskilt bra kompisar. Men nu står ni där, ni har övat i flera veckor, har du minsta aning om hur en sk "First Kill" känns? Folk som spelar för att få massor med Epics har en tendens att inte bry sig det minsta om guildet, de drar till ett bättre så fort de får chansen vilket inte uppskattas. "Alone we are rocks. But United we stand with the Strenght of a Mountain!" Redigerad 7 juli, 2006 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Men nu står ni där, ni har övat i flera veckor, har du minsta aning om hur en sk "First Kill" känns? Ja, det vet jag. Kände mig jävligt nöjd när vi dödade Ragnaros, första gången jag var där. Kände mig jävligt nöjd när vi dödade Onyxia, första gången jag var där. Var dock inte med första gången vi dödade Razorgore, men vi kommer snart dit igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Ja, det vet jag. Kände mig jävligt nöjd när vi dödade Ragnaros, första gången jag var där. Kände mig jävligt nöjd när vi dödade Onyxia, första gången jag var där. Var dock inte med första gången vi dödade Razorgore, men vi kommer snart dit igen. Första gången du var där och samtidigt första gången guildet dödade dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Varför blev det kaos då? btw, min 500:e post i Spel Vi hade en idiotisk ledare, vägrade raida eller något, han vill ha en gigantisk kompisguild weird ass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Första gången du var där och samtidigt första gången guildet dödade dem? Det sa jag aldrig. Guilden har dödat dom före jag var där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Det sa jag aldrig. Guilden har dödat dom före jag var där. First Kill är då alltså när det är första gången ett guild dödar en boss. Reaktionerna på Ventrilo... Det är därför man spelar spelet. Den känslan är enorm. Ingenting slår det. Det är det bästa med spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 First Kill är då alltså när det är första gången ett guild dödar en boss. Reaktionerna på Ventrilo... Det är därför man spelar spelet. Den känslan är enorm. Ingenting slår det. Det är det bästa med spelet. men om han nu vill raida för epics så låt han göra det då, det är väl iaf inte ditt problem imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts