StellHell Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Bra sagt! man klarar sig långt utan AddOns. clean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 YEEEHAAAW!! Tog ner Nefarian på första försöket idag, 4:de försöket totalt. 2x Netherwind Robes, Chrul'shoruk, Edge of chaos droppade, och nefarians head såklart. Vann nefarians head och fick ringen, 44 ap, 1% hit och 14 stamina. Provade AQ40, whipade på Skeram på 50%. Hehe, grattis.. Fan på tiden att vi fick ner bossen. Och som vanligt är man alldrig med, (sitter på lan, alex har blockat wow, tack för den). Btw, sabbade Tåg något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Edit: Någon som tycker looten suger i Aq20? bara sunkiga jävla skit saker! Nej? För att vara en sån enkel instance är looten svinbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Ding. =p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Så körde vi aq20 idag, nitade alla bossar förutom sista Fixar Crystal force, och Cenarion Salve saken, så ja kan ta Whipper root tuber, men dem är omöjliga att hitta i felwood >.< aja när jag fixat 4 sånna ska jag fixa min 8+ strenght enchant ska även försöka hitta enchanter till mina nya bracers så ja kan fixa 9+ strenght det är Zandalar bracers btw Omöjligt w00t!? Jag flög till allies FP nära timbermaw tunneln, hoppa ner för berget och där hittade jag en växt med 5 st i sig, fast det finns folk som farmar skiten så dem finns inte alltid där. Karta över Felwood växter(vita=whipper root): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Omöjligt w00t!? Jag flög till allies FP nära timbermaw tunneln, hoppa ner för berget och där hittade jag en växt med 5 st i sig, fast det finns folk som farmar skiten så dem finns inte alltid där. Karta över Felwood växter(vita=whipper root): Tack, men den kartan är lite fel, Whipper root verkar inte riktigt finnas på alla ställen dem säger, letade jättelänge igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Hehe, grattis.. Fan på tiden att vi fick ner bossen. Och som vanligt är man alldrig med, (sitter på lan, alex har blockat wow, tack för den). Btw, sabbade Tåg något? Haha, nja, inte denna gång ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Tack, men den kartan är lite fel, Whipper root verkar inte riktigt finnas på alla ställen dem säger, letade jättelänge igår Den stämmer, men det fattas typ 2 ställen till där det finns wipper root. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Den stämmer, men det fattas typ 2 ställen till där det finns wipper root. Okey.. aja får väll ta mig tid o leta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Okey.. aja får väll ta mig tid o leta Finns t.ex. en wipper root vid bloodvenom falls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 MC om 1h 45min, hoppas på nån najs drop till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 MC imorrn, har speccat Retri/Holy, hoppas på Finkles Lava Dredger eller OEB. Skulle vara ballt med Crown of Destruction också (dom 2 senaste gångerna den droppats har den blivit dissad). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 MC imorrn, har speccat Retri/Holy, hoppas på Finkles Lava Dredger eller OEB. Skulle vara ballt med Crown of Destruction också (dom 2 senaste gångerna den droppats har den blivit dissad). W00t, om nån behöver den ska den väll inte bli dissad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Äntligen har ja fixat 8+ strenght på mina bloodsoaked legplates Imorn är det MC, får hoppas på Flamegaurd gauntlets fortfarande inte hittat enchanter till min 8:e epic =( edit: Mr.magic: Bara för man behöver den behöver man inte få den så fort den droppar, om flera vill ha den Redigerad 5 juli, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 edit: Mr.magic: Bara för man behöver den behöver man inte få den så fort den droppar, om flera vill ha den Va? Så om nån behöver den, och nån annan vill ha den för att dissa den, så kan båda rolla/bidda på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Dom två gångerna CoD har droppat så har antagligen inte Marky vart där, därför har den dissats för det bara är Marky som vill ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Va? Så om nån behöver den, och nån annan vill ha den för att dissa den, så kan båda rolla/bidda på den? Jaha dissenchant, läste fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 clean. Det där är väl Crypt fiends/undead aqirs från WC3? Var tog du den bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Det där är väl Crypt fiends/undead aqirs från WC3? Var tog du den bilden? Har du inte sett sånna innan? :S Bilden är iaf tagen i EPL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) YEEHAA! Fan så glad jag är. Fick Perdition's Blade och Nightslayer Pants! FAN VILKEN RUNDA! ^^ EDIT: Glömde säga att jag direkt fixade +15 agility enchant på Perdition's Blade. Redigerad 5 juli, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts