Xemtoth Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Varför inte HP +100? Eftersom jag vill ha strenght helt enkelt, tycker 4,5k liv räcker för att vara DPS warrior i en PvE guild med tanke på att jag inte ska tanka något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Eftersom jag vill ha strenght helt enkelt, tycker 4,5k liv räcker för att vara DPS warrior i en PvE guild med tanke på att jag inte ska tanka något Sant, tänkte dock på att +100 HP kan göra mycket mer än +7 str. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Tog nyss hakkar, fick zulian slicer för skinningen som finns på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Sant, tänkte dock på att +100 HP kan göra mycket mer än +7 str. Vet inte om man kan enchanta LEGS med health men aja, fixat Libram of Varocity, fick den gratis, är rätt dyr annars Jahapp imorn blire Onyxia o MC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Fan, så lack man blir. Blev disconnectad i ZG igår. Hade inte ens dödat någon boss. Förlorade internet : /. Aja, nu funkar det i alla fall, så ikväll blir det BWL . Och imorgon fyller man år, så lite oklart om man ska följa med till AQ40. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Vet inte om man kan enchanta LEGS med health men aja, fixat Libram of Varocity, fick den gratis, är rätt dyr annars Jahapp imorn blire Onyxia o MC Mjo, det går .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Vet inte om man kan enchanta LEGS med health men aja, fixat Libram of Varocity, fick den gratis, är rätt dyr annars Jahapp imorn blire Onyxia o MC Fan, så lack man blir. Blev disconnectad i ZG igår. Hade inte ens dödat någon boss. Förlorade internet : /. Aja, nu funkar det i alla fall, så ikväll blir det BWL . Och imorgon fyller man år, så lite oklart om man ska följa med till AQ40. Gratz iförskottt hoppas det går bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Gratz iförskottt hoppas det går bra Tack! Jag har en fråga; Jag vill ju fixa 8+ strenght enchant i burning stepps, jag har Libram of Voracity och Black Diamond, sen behöver jag 4 Crystal force och 4 Whipper root tubers, vart får jag dem? hittar inga på ah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Tack! Jag har en fråga; Jag vill ju fixa 8+ strenght enchant i burning stepps, jag har Libram of Voracity och Black Diamond, sen behöver jag 4 Crystal force och 4 Whipper root tubers, vart får jag dem? hittar inga på ah Thottbot is always your friend! ' Edit: eller inte Edit2: Det verkar som du får Crystal Force i Un'goro crater...enligt tb iaf. Repeatable quest reward, 10 Green & 10 Blue Crystals at the Eastern Pylon in Unguro Crater Redigerad 2 juli, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Min lvl 14 rouge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Min lvl 14 rouge.. Hur kan du se hp? vad för addon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Hur kan du se hp? vad för addon? Interface --> Status bar text Idag ska fan chromaggus ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Interface --> Status bar text Idag ska fan chromaggus ner! på sig själv ja...jag menade på FlameShocker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Köpte riktiga wow idag (spelat på privata) spelade en halvtimme så kommer de server shutting down in 13:00 minutes =S Spelade på thunderhorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 på sig själv ja...jag menade på FlameShocker. Cosmos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Cosmos. Okey...jag har hört att det är ganska värdelöst...sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Jag är lvl 39 o jag behöver ett svärd snabbt. Antigen Two Handed eller One Handed. Det ska helst droppas eller fås av ett quest och den ska vara bra. Några förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Okey...jag har hört att det är ganska värdelöst...sant? Mja. Coords och liv. sen massa andra saker man inte använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Mohahhaha Hakkar goes down...vi tog sovande draken sen....dagger med +8 sta +7 agi och jag förlorar med 1 roll....vann ingenting på den jävla cp rundan. Redigerad 2 juli, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Vi dödade Onyxia på första försöket fick Eskhandar's Collar för att jag var den mest aktiva DPS warriorn min classleader berömmer mig väldigt mkt nu "more members should be like you" etc, känns riktigt kul vi blev på raidhumör och gick till MC o fick rangaros till 28% , inte illa för första försöket. Bloodfang och Nemesis helm droppade oxo kändes bra coolt och komma med guilden o påla hennes huvve i orgrimmar en bild när vi dödat henne: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts