Xemtoth Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag har ett litet problem: Ibland när jag loggar in till WoW så kommer en "bluescreen" upp och sen startas datorn om helt och hållet. Det kan även hända mitt under en spelsession. Någon som vet vad felet är? Hände mig när jag körde GTA San andreas, sen dess har jag inte installerat det igen Aja snart ska vi Dreadlords köra MC 18:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Uj, uj, uj. Har signat upp mig för varenda raid nästa vecka. Förutom på måndag (min födelsedag), står i kön för att få raida . Aja, MC eller BWL ikväll klockan 19.00. Hoppas på att vi kör MC (gief Lawbringer). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Jag har gjort en liten soetis orc shaman och vill ha lite tips på en grov damage PvP build! Nån som vill posta en sån? Edit: Lol Gizmo91 såg just en warrior från din guild med Lightforge Shoulders... Redigerad 29 juni, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Tog Kazzak nu, droppade skitloot imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Haha, http://www.darklegacycomics.com/46.html EDIT Oops, dubbelpost >.< Redigerad 29 juni, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Haha, http://www.darklegacycomics.com/46.html EDIT Oops, dubbelpost >.< Hahaha Skön sida! http://www.darklegacycomics.com/48.html ^^ Redigerad 29 juni, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Denna är så jävla skön också imo ^^ http://www.darklegacycomics.com/24.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Denna är så jävla skön också imo ^^ http://www.darklegacycomics.com/24.html Hehe jo, har kollat igenom alla nu ^^ Du vet ingen annan liknande sida? http://www.darklegacycomics.com/22.html =D Redigerad 29 juni, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Nja, efter lite googling; http://www.blizzard.com/wow/screenshot.asp...Index=45&Set=64 Fast tycker inte dom var lika roliga. Redigerad 29 juni, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 Jaha sitter man här o spelar o t'nker att man ska sitta hela natten o ta 49...men nej nej då får man ett msg från GM att mitt account ska temp bannas i 3 timmar för någonting jag inte har gjort, då vart jag ju verkligen glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 Jaha sitter man här o spelar o t'nker att man ska sitta hela natten o ta 49...men nej nej då får man ett msg från GM att mitt account ska temp bannas i 3 timmar för någonting jag inte har gjort, då vart jag ju verkligen glad! Vad sa dom att du hade gjort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Vad sa dom att du hade gjort då? enligt dom var det harrasment eller nått sånt...men jag har itne ens anackat med någon annan än kompisar, och det pratar jag ändå inte om med dom så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Jag har gjort en liten soetis orc shaman och vill ha lite tips på en grov damage PvP build! Nån som vill posta en sån? Edit: Lol Gizmo91 såg just en warrior från din guild med Lightforge Shoulders... Hehe vad är namnet på han? -- Vi downade alla "Aspects" + Bloodlord i ZG igår, får vi ihop 40 pers så drar vi till MC eller Onyxia, annars ZG/AQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 FAN! Körde Chromaggus inatt, första seriösa försöket fick vi ner honom till 40%, sen 54% sen 4%!!! Happ, inget fick man, droppade iofs 2x bloodfang belt från Vaelastrasz och 2x Judgement boots från Broodlord. BWL på söndag igen, då ska han fan ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) Yeah! Nu har jag en Mount på Banken och 16g på min BankGubbe. Nu är jag lvl 39 och det är bara dags att levla. Sen så ska jag gå runt på STV och äga alla jävla Horde idioter som en gång trodde att dom var bättre än mig. Be Ready You Shit! EDIT: Ja fick Mithril Spurs på mina boots gratis.. men var skaffar jag en sån Trinket som gör att mounten blir LITE snabbare?... sån Ring eller trinket. det är en Carrot på bilden.. (Morot) Redigerad 1 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Yeah! Nu har jag en Mount på Banken och 16g på min BankGubbe. Nu är jag lvl 39 och det är bara dags att levla. Sen så ska jag gå runt på STV och äga alla jävla Horde idioter som en gång trodde att dom var bättre än mig. Be Ready You Shit! EDIT: Ja fick Mithril Spurs på mina boots gratis.. men var skaffar jag en sån Trinket som gör att mounten blir LITE snabbare?... sån Ring eller trinket. det är en Carrot på bilden.. (Morot) Den får man i ZF (Zull'Farrak eller va fan den nu heter).. lvl44+ req är den typ.. Ett quest där inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Yeah! Nu har jag en Mount på Banken och 16g på min BankGubbe. Nu är jag lvl 39 och det är bara dags att levla. Sen så ska jag gå runt på STV och äga alla jävla Horde idioter som en gång trodde att dom var bättre än mig. Be Ready You Shit! EDIT: Ja fick Mithril Spurs på mina boots gratis.. men var skaffar jag en sån Trinket som gör att mounten blir LITE snabbare?... sån Ring eller trinket. det är en Carrot på bilden.. (Morot) Hämta questen av nån av gnomeregan kungens springare och sen åker du till Shimmering Flats i 1k needles och tar questen "Gahz'rilla" så ska du döda sissta bossen i ZF för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Hämta questen av nån av gnomeregan kungens springare och sen åker du till Shimmering Flats i 1k needles och tar questen "Gahz'rilla" så ska du döda sissta bossen i ZF för den. Godzilla?... ska jag döda Godzilla?! . Nej men ok. Tack. Har inte ens gjort klart Gnomeregon så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Dödade hakkar och jag fick mina Bloodsoaked legs så.. yay! ska fioxa 8+ strenght enchant på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Dödade hakkar och jag fick mina Bloodsoaked legs så.. yay! ska fioxa 8+ strenght enchant på dem Varför inte HP +100? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts