GiZmo Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 279 kr @ Skivlagret gah omg höjt igen? sist jag köpte där så kosta dom 270 o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Vart inbjuden till ZF nyss, vi skulle döda Godzilla, alla var ryssar och jag fattade ingenting om vad dom sa på hela tiden, när som inv mig så fattade jag att dom sa dom att dom hade mallet:en, sedan när vi kom fram till pling-plongen så säger en "drui sttart", and jag svarar förvådant "what?" och dom "u hav mallet!!!" och då "Noo?.." Oh fyfan vad dom vart sura... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Vart inbjuden till ZF nyss, vi skulle döda Godzilla, alla var ryssar och jag fattade ingenting om vad dom sa på hela tiden, när som inv mig så fattade jag att dom sa dom att dom hade mallet:en, sedan när vi kom fram till pling-plongen så säger en "drui sttart", and jag svarar förvådant "what?" och dom "u hav mallet!!!" och då "Noo?.." Oh fyfan vad dom vart sura... Haha..och han heter typ Gaz'rilla eller nåt Godzilla haha xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Servrarna verkar vara uppe igen, iallafall Trollbane. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Servrarna verkar vara uppe igen, iallafall Trollbane. Yay mazrigos e oxo det =) Tux, va HETER BRUDEN på din avatar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Yay mazrigos e oxo det =) Tux, va HETER BRUDEN på din avatar?? Slitz, Jakki Degg http://www.slitz.se/mainpages/expo/?PageID=2&GirlsID=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Slutade spela lite CS nyss, testar om servrarna funkar i förhoppning att dom gör det, och visst! man kommer in på första försöket! Edit; Han heter Gahz'Rilla Redigerad 28 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Mafia, fick du din Pearl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Tux! Vad heter bruden i din signatur?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Jag är den snälla typen förutom om ja skulle se Mr Pasta magic, då skulle jag inte kunna låta bli Jag är den brutala typen som campar lowbies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Marky, hittade en bild på dig i en nerf shaman topic på EU forumen. http://home.arcor.de/skalpadda/guild/pvp/damagedins.jpg edit: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...-en&T=99691&P=1 Redigerad 28 juni, 2006 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Lol, vafan? Linka till topicen! xD EDIT: Tackar Redigerad 28 juni, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 edit: Mr pasta magic: Har du nån allakzaam profil jag kan få kika på? Jepp men lite "out-of-date": http://thottbot.com/?profile=Magicdragon.Bladefist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Omg vad jobbigt.. Var i AQ20 med mitt guild och pullade en boss av misstag, blev då kickad från det guildet. Och nu när jag försöker bli intagern till ett annat guild så följer dom efter mig och pratar bajs i mina applications trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Bästa musikvideon någonsin.. Så jävla bra The Hardware Store Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Bästa musikvideon någonsin.. Så jävla bra The Hardware Store tihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Bästa musikvideon någonsin.. Så jävla bra The Hardware Store Wierd Al äger! speciellt hans "I lost on jepordy" låt tack tux och Mrpastamagic =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag har ett litet problem: Ibland när jag loggar in till WoW så kommer en "bluescreen" upp och sen startas datorn om helt och hållet. Det kan även hända mitt under en spelsession. Någon som vet vad felet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag har ett litet problem: Ibland när jag loggar in till WoW så kommer en "bluescreen" upp och sen startas datorn om helt och hållet. Det kan även hända mitt under en spelsession. Någon som vet vad felet är? Händer det enbart med WoW? Isf kan du ju testa att installera om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag har ett litet problem: Ibland när jag loggar in till WoW så kommer en "bluescreen" upp och sen startas datorn om helt och hållet. Det kan även hända mitt under en spelsession. Någon som vet vad felet är? Hände min polare när han var maintank på en boss. tror det var citun dom dödade ^^ Men det har bara hänt han en gång tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts