Mr.Magic Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Han vill visa att ally faktist har en liten chans i 1 on 1 pvp Va snackaru om n44b, jag tar dig med alla chars jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Yay, äntligen fick man denna! Tog ett par timmar att göra q:et.. Men det var det värt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Yay, äntligen fick man denna! Tog ett par timmar att göra q:et.. Men det var det värt.. Var det verkligen värt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Var det verkligen värt det? Nej. Inte verkligen.. Men det är ju skit roligt att springa runt i stv efter lvl 30 hordes och skrämma skiten ur dom med elden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Nej. Inte verkligen.. Men det är ju skit roligt att springa runt i stv efter lvl 30 hordes och skrämma skiten ur dom med elden. Äh, man skrämmer low lvs genom o döda dem på ett slag lilla vännen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Äh, man skrämmer low lvs genom o döda dem på ett slag lilla vännen Muahaha, lowbies brukar gå på mig när jag springer förbi dom med mount till ZG xD, brukar dismounta och göra /no men dom fortsätter ändå så jag ger dom smisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Annars är de ju kul att polymorpha lowlvls hålla dom sheepade hela tiden under en lååååång tid.. dom brukar bli förbannade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Muahaha, lowbies brukar gå på mig när jag springer förbi dom med mount till ZG xD, brukar dismounta och göra /no men dom fortsätter ändå så jag ger dom smisk. Haha va ju som när vi skulle till MC, en av våra killar sprang före oss o sade "fuck alliance in the entrance" stöddiga alliance står där o väntar på fler så kommer 39 horde mot dem ,haha skrajjt fan va dem kutade edit: Mr pasta magic: Har du nån allakzaam profil jag kan få kika på? Redigerad 28 juni, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Asså fan va patetiskt att servrarna är nere. Fan asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Fick Zulian Scepter of Rites från ZG igår. Kunde bara stanna till Tiger igår, så ingen Hakkar för mig : / Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Fick Zulian Scepter of Rites från ZG igår. Kunde bara stanna till Tiger igår, så ingen Hakkar för mig : / Najs, tycker allt sånt där som droppar får ZG ska va epics Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Det finns 4 st olika hordes för mig. Dom som är i längre lvl än mig - dom är alltid lite rädda och springer gärna iväg. Dom som är i jämn lvl - såfort dom får syn på mig så försöker dom döda mig. Dom som är i mycket högre lvl än mig - dödar en på 3 sekunder Och sist, dom som är i mycket högre lvl än mig - låter mig vara, kanske hälsar lite, sedan så går vi skilda vägar. Det är dom jag gillar bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Det finns 4 st olika hordes för mig. Dom som är i längre lvl än mig - dom är alltid lite rädda och springer gärna iväg. Dom som är i jämn lvl - såfort dom får syn på mig så försöker dom döda mig. Dom som är i mycket högre lvl än mig - dödar en på 3 sekunder Och sist, dom som är i mycket högre lvl än mig - låter mig vara, kanske hälsar lite, sedan så går vi skilda vägar. Det är dom jag gillar bäst. Det är väl smällar man får ta om man vill lira på PVP realms Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Va snackaru om n44b, jag tar dig med alla chars jag har. Det är väl inget o skryta med men det jag försöker säga är att du ville visa att ally faktist har en chans mot horde när dom är samma lvl (60) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Hur mycket kostar ett sextio dagars kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Hur mycket kostar ett sextio dagars kort? 250.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 250.... 249!!11!1!1oneone!11one Här iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Det finns 4 st olika hordes för mig. Dom som är i längre lvl än mig - dom är alltid lite rädda och springer gärna iväg. Dom som är i jämn lvl - såfort dom får syn på mig så försöker dom döda mig. Dom som är i mycket högre lvl än mig - dödar en på 3 sekunder Och sist, dom som är i mycket högre lvl än mig - låter mig vara, kanske hälsar lite, sedan så går vi skilda vägar. Det är dom jag gillar bäst. Jag är den snälla typen förutom om ja skulle se Mr Pasta magic, då skulle jag inte kunna låta bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 249!!11!1!1oneone!11one Här iaf 279 kr @ Skivlagret gah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 279 kr @ Skivlagret gah Jag köper mina Gamecards på Ginza kommer inte ihåg priset men skulle nog vara typ.. 249kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts