Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Behöver ett litet tips vars man ska jaga xp när man är på lvl 21 :">

Deadmines i Westfalls och kanske lite smatt borja i Duskwood.

:P Ar just nu i ett internetcafe i Mosambique, norr om Sydafrika och blir cp pa detta tagentbordet :D Forst nu marker jag hur beroende jag ar av wow. Mar sa javla daligt nar jag inte kan lira det och hur alla guildpolare levlar ivag fran en. Men om fyra dagar ar jag hemma, da ska det liras! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tips jag kan ge till er Leatherworkers som behöver pengar till mount är att grinda Coyotes och Pantrar (eller tigrar, kommer inte ihåg vad det var) i Badlands och skinna dom. Fick lätt 8g vid full inventory, ca. en timme.

Tyvärr var (spelar med en annan gubbe nu) jag Undead och orkade inte fixa Exalted hos nå'n annan ras, så jag var tvungen att rida runt på deras extremt fula häst. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tips jag kan ge till er Leatherworkers som behöver pengar till mount är att grinda Coyotes och Pantrar (eller tigrar, kommer inte ihåg vad det var) i Badlands och skinna dom. Fick lätt 8g vid full inventory, ca. en timme.

Tyvärr var (spelar med en annan gubbe nu) jag Undead och orkade inte fixa Exalted hos nå'n annan ras, så jag var tvungen att rida runt på deras extremt fula häst. ^_^

Orkade inte fixa exalted? Det är inte så att det är rejält svårt o jobbigt att bli det? Går iofs om man gör samma quest maaaassa gånger. Och då alltså massa gånger verkligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet att jag e lat och så Men någon som har en länk till den där "Honuor" systemet eller vad det var eller när det kommer och så? Någon dräng osm kan hjälpa mig? :huh: plz

INGEN som lirar Dunemauld?? adda mig isf... "Colan"

lvl 28 nu WIEE ;) hare gött

Nästan allt du behöver veta om honour systemet återfinns här:

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...p=1#post2309447

Länk till kommentar
Dela på andra sidor