Mark Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Behöver ett litet tips vars man ska jaga xp när man är pÃ¥ lvl 21 :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Behöver ett litet tips vars man ska jaga xp när man är pÃ¥ lvl 21 :"> Deadmines i Westfalls och kanske lite smatt borja i Duskwood. Ar just nu i ett internetcafe i Mosambique, norr om Sydafrika och blir cp pa detta tagentbordet Forst nu marker jag hur beroende jag ar av wow. Mar sa javla daligt nar jag inte kan lira det och hur alla guildpolare levlar ivag fran en. Men om fyra dagar ar jag hemma, da ska det liras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Mar sa javla daligt nar jag inte kan lira det och hur alla guildpolare levlar ivag fran en. Det är därför det finns en liten funktion som kallas "rested" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Snart skjuter jag alla i Blizz för det gÃ¥r inte komma in pÃ¥ account management ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Snart skjuter jag alla i Blizz för det gÃ¥r inte komma in pÃ¥ account management !!! https://www.wow-europe.com/login/login?serv...nt-history.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) https://www.wow-europe.com/login/login?serv...nt-history.html NU gÃ¥r det för gick det ej nu behöver jag bara vänta tills morsan kommer hem kl 9 D: Redigerad 2 april, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Ett tips jag kan ge till er Leatherworkers som behöver pengar till mount är att grinda Coyotes och Pantrar (eller tigrar, kommer inte ihÃ¥g vad det var) i Badlands och skinna dom. Fick lätt 8g vid full inventory, ca. en timme. Tyvärr var (spelar med en annan gubbe nu) jag Undead och orkade inte fixa Exalted hos nÃ¥'n annan ras, sÃ¥ jag var tvungen att rida runt pÃ¥ deras extremt fula häst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Ett tips jag kan ge till er Leatherworkers som behöver pengar till mount är att grinda Coyotes och Pantrar (eller tigrar, kommer inte ihÃ¥g vad det var) i Badlands och skinna dom. Fick lätt 8g vid full inventory, ca. en timme. Tyvärr var (spelar med en annan gubbe nu) jag Undead och orkade inte fixa Exalted hos nÃ¥'n annan ras, sÃ¥ jag var tvungen att rida runt pÃ¥ deras extremt fula häst. Orkade inte fixa exalted? Det är inte sÃ¥ att det är rejält svÃ¥rt o jobbigt att bli det? GÃ¥r iofs om man gör samma quest maaaassa gÃ¥nger. Och dÃ¥ alltsÃ¥ massa gÃ¥nger verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Om det är nÃ¥n som betalar med Visa elektron Vart hittar man verification code? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Tyvärr var (spelar med en annan gubbe nu) jag Undead och orkade inte fixa Exalted hos nÃ¥'n annan ras, sÃ¥ jag var tvungen att rida runt pÃ¥ deras extremt fula häst. lol... Den hästen e ju lätt grymmast.. äger kodo och varg sÃ¥ jävla hÃ¥rt!! raptorn är ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 lol... Den hästen e ju lätt grymmast.. äger kodo och varg sÃ¥ jävla hÃ¥rt!! raptorn är ok... Usch, sa du sager... Raptorn ar ju grymmast!!@!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Därför ska man vara Troll, käre vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Snälla är det ingen här som har Visa elektron? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Usch, sa du sager... Raptorn ar ju grymmast!!@!!! OK, Raptorn är jävligt grymm... men hästen är fortfarande inte ful den är lätt grymmare än vargen eller kodon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Vet att jag e lat och sÃ¥ Men nÃ¥gon som har en länk till den där "Honuor" systemet eller vad det var eller när det kommer och sÃ¥? NÃ¥gon dräng osm kan hjälpa mig? plz INGEN som lirar Dunemauld?? adda mig isf... "Colan" lvl 28 nu WIEE hare gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Vet att jag e lat och sÃ¥ Men nÃ¥gon som har en länk till den där "Honuor" systemet eller vad det var eller när det kommer och sÃ¥? NÃ¥gon dräng osm kan hjälpa mig? plz INGEN som lirar Dunemauld?? adda mig isf... "Colan" lvl 28 nu WIEE hare gött Nästan allt du behöver veta om honour systemet Ã¥terfinns här: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...p=1#post2309447 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Ohh.. längtar tills den 15'e.. mÃ¥ste fan köpa de.. det blir nog lite svÃ¥rt dock.. dom släpper bara ca 280k exemplar i hela europa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Pikaboo! Äntligen. Denna dagen har varit en av de bättre. Drog lvl, köpte mount och lootade en trinket. Uppdaterad bild. (ÄLSKA KISSEN!111oneoneone!111!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Pikaboo! Äntligen. Denna dagen har varit en av de bättre. Drog lvl, köpte mount och lootade en trinket. Uppdaterad bild. (ÄLSKA KISSEN!111oneoneone!111!!!) Vilken vacker katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Vad gör "trinket" och vad betyder det/e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts