Tux Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Här är min character: Trollbane: Wynx Sikorka: Vilken lvl är du? själv har jag också Mantle of Festival. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Lvl 43 - Kemoi @ Shadowmoon -- Någon som vet någon rolig pryl man borde skaffa? Nån fin trinket eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Mandorkir DOWN Gillen använde lite konstiga taktiker.. när dom bytte klara vi de på första försöket.. najsigt.. Lootar snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Var nära att döda andra bossen i AQ40 ikväll, men det gick åt helvete. Vi gjorde många försök men sen blev raidarna less och loggade. Ugh. Fick även en sån där "bug mount" från en trashmob. Härlig droprate på dom . 8 st i raiden fick en medans vi var i AQ40, varav jag fick en grön EDIT: Gjorde en liten miss, hoppas ingen märkte något Redigerad 27 juni, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Lydila level 60 Human Priest - Outland Tayo level 60 Gnome Rogue - Outland Dock slutat spela sedan en månad tillbaks.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Är en otroligt stolt ägare av Mantle of the Fire Festival.. Dog 4 gånger när man skulle till Eastern Plaguelands för den där quest delen där.. :'( [skryt] Hoho, sprang rätt igenom CC när jag letade efter en FP efter ett felriktat återtåg från SM. Var lvl 38, alltså mountlös. dock med FD och cheetah. dog inte. [/skryt] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Fick Emberfury Talisman igår i UBRS, fick oxo mitt epic-zandalar belt igår vi körde ett skitbra ZG party, ingen wipe och nitade alla bossar på 3 timmar Mitt UBRS blev som vanligt åt helvete, fick inte drakistah...dem andra ska till aq20 idag men jag ska göra ubrs till jag kommer till de fula drak-fanskapet edit: har 24,45% crit chance unbuffed i berserker stance nu edit2: OMG tux va heter bruden på din avatar? *drool* Redigerad 27 juni, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) blablablamincritchanceäruber<33blablablablabla Murder Inc - Raiding Schedule <---Kanske inte är den bästa guilden men jag måste ju börja nånstans. Fick ryck 1 på natten. Redigerad 27 juni, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Murder Inc - Raiding Schedule <---Kanske inte är den bästa guilden men jag måste ju börja nånstans. Fick ryck 1 på natten. "Doodad_SmallFirePit75" Blizzard verkar att ha glömt att döpa brasan Redigerad 27 juni, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Urax 60 Mage @ The Maelstrom http://wow.allakhazam.com/profile.html?319335 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Fixade http://thottbot.com/?i=53710 igår. =) Ganska lätt, dog bara när jag skulle in i stormwind, jädrans vakter. Resten var simpelt. Ska nog fixa shouldersen snart. YEYEYEYEEEYEYEYYEYEYEEYAAAAAAHY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...hreadID=1086890 Tack Blizzard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...hreadID=1086890 Tack Blizzard Ahh, tänk er när jag frapsar mordet på Xemtoth. Andra fördelar för det här är att Low lvl pvp kommer bli "kändare" just nu kör ingen AB på vår server förens lvl 40-49 och ingen kör AB/WSG på 50-59(om de nu går :S). Redigerad 27 juni, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Så har man suttit länge i UBRS...sen på drakistah sticker alla när vi rensat allt, WTF IS WRONG WITH PEOPLE!? fan va sur jag blir <.< .. Nu kommer jag bli demotad av våran guildleader så ja inte får needa på saker som droppas, great om jag får utrycka mina känslor: HMMMMMMPFFFFFFFF grumblelgle tack edit: MrMagic: Screw you edit2: Varför vill du försöka nita mig? Ingen warrior står emot Sword of the Soulflayer edit3: Finns det något annat "Modell-kollar-program" som WowViewModel? för mitt hänger sig hela tiden Redigerad 27 juni, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Så har man suttit länge i UBRS...sen på drakistah sticker alla när vi rensat allt, WTF IS WRONG WITH PEOPLE!? fan va sur jag blir <.< .. Nu kommer jag bli demotad av våran guildleader så ja inte får needa på saker som droppas, great om jag får utrycka mina känslor: HMMMMMMPFFFFFFFF grumblelgle tack edit: MrMagic: Screw you edit2: Varför vill du försöka nita mig? Ingen warrior står emot Sword of the Soulflayer Han vill visa att ally faktist har en liten chans i 1 on 1 pvp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...hreadID=1086890 Tack Blizzard Alltså, ska de ändra det i morron, eller kommer det med i nästa patch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Alltså, ska de ändra det i morron, eller kommer det med i nästa patch? Dom förbereder endast... så nästa patch Fan.. Alla realms kommer ligga nere (pga att dom som inte är planderade att vara nere, kommer bli överbelastade av alla miljoner spelare som vill lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Dom förbereder endast... så nästa patch Fan.. Alla realms kommer ligga nere (pga att dom som inte är planderade att vara nere, kommer bli överbelastade av alla miljoner spelare som vill lira Jag fattade inte? Vad är det som kommer att hända som göre att så många miljoner spelare vill spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Yeah! har gått DM idag typ 7 ggr och fått massa bra asker te prästen Smite is down! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Jag fattade inte? Vad är det som kommer att hända som göre att så många miljoner spelare vill spela? För att de flesta servrarna kommer att vara nere i 24h, så då hoppar de in på dom servrarna som inte är nere och whoops kapoffs så är de nere osså. YAY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts