Bullet Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Bara jag som inte hittar elixir of defence på Tott? 40s styck får du. defense stavas det ^_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Körde precis MC och Might Legs droppade igen, en warrior bida c.a 500 dkp på dem. Själv fick jag ingenting förutom lite Dark iron som jag ninjade . @Xemtoth: Ahh jag ligger också där på Ony preq, körde UBRS imorse för 20:e gången eftersom jag behöver valor shoulders, första gången de droppar för mig och jag blir outrollad av den sämsta tanken någonsin. Iaf vi kom till Drakki, wipe p.g.a keffa healers, sen lämnade folk raiden. =/ Määäh Valor shoulders..körde inte din guild ZG? Du kan ju få Bloodsoaked paulderons som jag har, är mkt bättre, om du är dps kan du ju även använda legionaire sakerna för dem har blivit fetare än valor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Huga, speccade tillbaka till Holy igår. DPSadin i instances = sämsta som finns. Vi dödade Onyxia med 20 pers igår dessutom, sen drog vi till AQ40 och dödade första bossen där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Vem är den här mysteriska beasten och har ni sett honom/henne? http://www.thottbot.com/?n=649227 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Vem är den här mysteriska beasten och har ni sett honom/henne? http://www.thottbot.com/?n=649227 Måste vara något skämt eller ett fel. Kolla dropraten. Det skulle innebära att den skulle droppa alla dom där items när den dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Määäh Valor shoulders..körde inte din guild ZG? Du kan ju få Bloodsoaked paulderons som jag har, är mkt bättre, om du är dps kan du ju även använda legionaire sakerna för dem har blivit fetare än valor Blivit? Valor har alltid varit sämst, Jag kan stå med 50% hp och jag tar en valor noob ändå. Får försöka fixa Bloodsoaked då. Bara det att guilden kör rolls i ZG. Redigerad 26 juni, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Hm, försöker skapa mitt ett gratis 10-dagarskonto på wow-europe.com. först står det "sorry, a problem blabla".. klickar jag igen står det "A mail is already sent" men jag får inget mail. nån som lyckats med att skapa detta konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Hm, försöker skapa mitt ett gratis 10-dagarskonto på wow-europe.com. först står det "sorry, a problem blabla".. klickar jag igen står det "A mail is already sent" men jag får inget mail. nån som lyckats med att skapa detta konto? Ja, 5 stycken ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Blivit? Valor har alltid varit sämst, Jag kan stå med 50% hp och jag tar en valor noob ändå. Får försöka fixa Bloodsoaked då. Bara det att guilden kör rolls i ZG. Är guilden lite "hardcore" liknande som kör typ 4-5 raids per vecka? för när dreadlords var rätt så små så körde vi oxo rolls tills vi kom högre upp edit: Menade inte precis "hardcore" men som kör raids väldigt aktivit, hittade inte rätt ord Redigerad 26 juni, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 När man äntligen ska betala så har inte Account Management funkat på typ 1 vecka, jävla fittiga hor kuk blizzard, dom akn få suga av sig själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 När man äntligen ska betala så har inte Account Management funkat på typ 1 vecka, jävla fittiga hor kuk blizzard, dom akn få suga av sig själva. Svenska språkets underbara svordomar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Svenska språkets underbara svordomar. Såklart, vad annars?` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 När man äntligen ska betala så har inte Account Management funkat på typ 1 vecka, jävla fittiga hor kuk blizzard, dom akn få suga av sig själva. Buhuhuhuhhuhu, du tror det hjälper om du dampar ut här? Näe, precis. Sen klart att det blir problem med sidan och sånt, försök du hålla uppe en sida utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Buhuhuhuhhuhu, du tror det hjälper om du dampar ut här? Näe, precis. Sen klart att det blir problem med sidan och sånt, försök du hålla uppe en sida utan problem. Problem ja, sidan har knappt funkat på 2-3 veckor, men kallar du det problem så visst. det är bara att dom inte orkar fixa sidan då. Redigerad 26 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 /cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Min char: http://wow.allakhazam.com/profile.html?1260960 Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Yay, köpte gamcard innan idag. Fixat ihop 74g 99s 99, nödvändiga giz yeah.. Snart 53 kirr kirr kirr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Yeah! Har köpt en Striped Frostsaber för 62g idag! Nu behöver jag bara 16g så lvl 40.. sen är jag en Lycklig man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Men där ser man Krax vi spelar på samma server se up för Chech eller Elusiv Chech är min main och elusiv är min alt Är horde Redigerad 26 juni, 2006 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Är en otroligt stolt ägare av Mantle of the Fire Festival.. Dog 4 gånger när man skulle till Eastern Plaguelands för den där quest delen där.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts