Xemtoth Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Hittade föresten en video på en utav bekanta från Mazrigos, han e med i Legacy nu,dem som tagit sig in i Naxxramas aja här e den Senshi's PvP Video Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Säg till när ni spelar in så jag kan komma och döda er tillbaka till framtiden Yeah nu har jag speccat 31elemental/20enchant och pwnar allt och alla Fo sheaze, då ska jag ha min duel också! Vart har du hållit hus? Har inte sett dig på sen AV! zOmfg chinese farmers?!? Redigerad 24 juni, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Ojj trodde ja hade kommenterat din film i min förra post, men aja; Snyggt! du får visa den när den är klar, jäkla nya llegal danish xD fast inte lika BRA som llegal danish för den e ju typ...special gjord o skit :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Fo sheaze, då ska jag ha min duel också! Vart har du hållit hus? Har inte sett dig på sen AV! zOmfg chinese farmers?!? Har haft fullt upp med MC och ZG/AQ men jag har spelat AV mycket också, satsar på att få TuF. Edit: För dom som bryr sig (Eller spelar på Outland) så har Cult OF THe Pumkin disbandat och dom flesta av deras medlemmar har joinat oss, snart kan vi köra MC och andra 40manna instancer själva. Redigerad 24 juni, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Har haft fullt upp med MC och ZG/AQ men jag har spelat AV mycket också, satsar på att få TuF. Okej, men om du har tid att filma nånting idag så logga in på MSN vid 8 tiden. @Xemtoth: Hehe tack, Illegal danish är rolig, men tbh hade jag inte sett den innan vi började med filmen. ARCANITE REAPEEEEEER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Hur spelar ni in filmer på WoW? använder ni Fraps eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Hur spelar ni in filmer på WoW? använder ni Fraps eller vad? Tror de flesta använder Fraps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Okej..Jag är ingen WoW fan men undrar en sak Vad F'n är Naxxramas för nåt?? ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Den nya 40 man instancen (stava? o.O). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) SÅ har man gjort lite onyxia prequest, fixat den där Blackhands...något trinketen me 2% crit chance ,e på det där questet när jag ska in i dustmallow sktien i nån grotta i bli någon drake ^^ så har föresten 23,10% crit chance unbuffed nu hamnade som vanligt högst upp på dmg listan i UBRS o LBRS =) känns lite kul edit: Jag vet att massor me instances har fått ny loading screen men den här var förjävla snygg, Blackrock spire loadscreen Redigerad 24 juni, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Me love Deat Ray. http://img99.imageshack.us/img99/13/untitled16yt1.jpg 46 Warrior BTW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Var kan jag ladda ner en Ärlig DPS meter? eller vad ni kallar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Kan någon länka lite bra addons? något ni kan rekommendera, inte hitta något nytt jag riktigt varit nöjd över edit: Vad tycker ni jag ska göra; Ska jag spara mitt thorium o grinda arcane crystals i femhundra år och fixa Lionheart helm, Jag har Fury visor och det enda jag ser som riktigt skiljer dem åt är 1% crit chance, ELLER Ska jag ta mitt thorium o fixa min armorsmithing till 300 så jag kan göra darkiron saker och annat mums som kommer gynna mig själv och guilden? Och en sak till; Hur lär man sig smälta dark iron? Redigerad 24 juni, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Kan någon länka lite bra addons? något ni kan rekommendera, inte hitta något nytt jag riktigt varit nöjd över http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons.html http://www.wowinterface.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons.html http://www.wowinterface.com/ Tackar ska ta en titt Glöm inte o läsa det jag editade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) SÅ har man gjort lite onyxia prequest, fixat den där Blackhands...något trinketen me 2% crit chance ,e på det där questet när jag ska in i dustmallow sktien i nån grotta i bli någon drake ^^ så har föresten 23,10% crit chance unbuffed nu hamnade som vanligt högst upp på dmg listan i UBRS o LBRS =) känns lite kul Hoho jag har större critchance än dig Smelt Dark iron questen får man i BRD baren har jag för mig och så kan man bara smelta det vid Black anvil där Incendius står i BRD. Ja, jag använder fraps för att spela in i spelet och Vegas 5 för att redigera skiten. Redigerad 25 juni, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Hoho jag har större critchance än dig Smelt Dark iron questen får man i BRD baren har jag för mig och så kan man bara smelta det vid Black anvil där Incendius står i BRD. Ja, jag använder fraps för att spela in i spelet och Vegas 5 för att redigera skiten. Såra mig inte nu :'( edit: Ditt vapen-fanskap har ju 2% crit chance bara där så Redigerad 25 juni, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Hoho jag har större critchance än dig Smelt Dark iron questen får man i BRD baren har jag för mig.. Icke. Inte så långt in i BRD finns det ett rum med en massa "spöken". Det ska finnas en orc där inne som du ska prata med. Du ska ge han en massa grejer och vipps, så har du lärt dig smälta Dark Iron. Fråga någon som kan smälta dark iron, han/hon vet nog vilka grejerna som behövs är. Har själv glömt EDIT: Man kan smälta Dark Iron där Molten Core instancen är, inuti BRD. Redigerad 25 juni, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 . http://www.nurfedui.net/ andvänder jag och är nöjd. Kan ta ett tag att få allt som du vill att de ska se ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Icke. Inte så långt in i BRD finns det ett rum med en massa "spöken". Det ska finnas en orc där inne som du ska prata med. Du ska ge han en massa grejer och vipps, så har du lärt dig smälta Dark Iron. Fråga någon som kan smälta dark iron, han/hon vet nog vilka grejerna som behövs är. Har själv glömt EDIT: Man kan smälta Dark Iron där Molten Core instancen är, inuti BRD. Där vid det där "Stora Anvilet" ? Aja har bara Drakistah kvar o döda sen e ja klar me Onyxia prequest känns skönt. Den här elite boss-draken i blasted lands nitade undeads, riktigt roande o se på han verkade inte slå speciellt hårt heller, dem dog segt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts