Mark Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Typ två veckor sen såg du inte min post då? Nä, har varit på semester ett tag. Ugh, GIEF PLOX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 När du loggar ut i en av huvudstäderna (Darnassus, Stormwind eller Ironforge) eller ett inn får du rested. När du är rested och dödar ett mob, får du dubbelt så mycket exp som du egentligen skulle fått om du inte var rested. Fan va bra.... typ hela min XP är ljusblå så jag borde bli lvl 37 på nolltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Spammar dom söder den globala LFG kanalen på era servrar också? På Shattered Hand så liknar LFG kanalen den nya barrens chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Spammar dom söder den globala LFG kanalen på era servrar också? På Shattered Hand så liknar LFG kanalen den nya barrens chatten. mm!... dom höll på o spamma igår som in i helvete. Jag visste först inte att det var en global kanal. Fick reda på de senare. Redigerad 22 juni, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Nä, har varit på semester ett tag. Ugh, GIEF PLOX! Avundsjuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Den globala LFG kanalen måste vara den sämsta iden någonsin.. /Leave 4 Dirr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Ska leta reda på något Error blocker, alla mods, iaf nästan alla mods funkar som de ska ,men ibland kommer det upp jobbiga medelanden jag vill ha bort edit: Tux: Man kan endast få en och en halv level rested som max Redigerad 22 juni, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Håller med, den nya globala LFG-chatten är nog den sämsta dom har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Börjat tröttnat lite på MC, dryg instance, enda jag vill ha där ifrån är ju Flamguard gauntlets, Onslaught belt och den där Crittgunnen... aja 2:a i europa som tog sig in i Naxxramas vare idag på Mazrigos The Legacy ftw! edit: Fick Baron Geddon på mig idag, han slog 8,9k non crit på mig =) edit2: Fixade argent dawn tabard Redigerad 23 juni, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Börjat tröttnat lite på MC, dryg instance, enda jag vill ha där ifrån är ju Flamguard gauntlets, Onslaught belt och den där Crittgunnen... aja 2:a i europa som tog sig in i Naxxramas vare idag på Mazrigos The Legacy ftw! edit: Fick Baron Geddon på mig idag, han slog 8,9k non crit på mig =) edit2: Fixade argent dawn tabard Rätt nice tabord, min guilds tabord ser ut som Kandas flagga fast med ett gult löv. Nya shoulders. http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/warrrior.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Rätt nice tabord, min guilds tabord ser ut som Kandas flagga fast med ett gult löv. Nya shoulders. Är inte det där ganska lite armor för en 47 warrior (totalt) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) Har 2530... 3035 med Devotion Armor :/ lvl43 lolladin Redigerad 23 juni, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Är inte det där ganska lite armor för en 47 warrior (totalt) ? Han har 2h? men ja, jag tkr det verkar lite lite jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Har också 2h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Är inte det där ganska lite armor för en 47 warrior (totalt) ? Ingen anning, har inte hittat så bra saker än, mina byxor är fortfarrande mail. Men har över 3000 när jag kör med sköld. Gizmo, du har din äckliga aura som ger 4123812903102371723 armor. Ge mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Har jag sagt det då? Varje gång nån dissar hunters ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Varje gång nån dissar hunters ja. Ehm neej? Har inte sagt ett skit, så seriöst lägg ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Ingen anning, har inte hittat så bra saker än, mina byxor är fortfarrande mail. Men har över 3000 när jag kör med sköld. Gizmo, du har din äckliga aura som ger 4123812903102371723 armor. Ge mig. Bah, den ger bara 505 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) Ehm neej? Har inte sagt ett skit, så seriöst lägg ner. Nä, nä x) aja jag och 2 kompisar håller på att göra en "machinima(vettefan hur man stavar) film" lägger upp en liten låg kvalitets preview, med bara några få ljud, på google video: http://video.google.com/videoplay?docid=-8654926627876009327 Den är inte speciellt seriös men... btw man kanske inte fattar så mycket utan att ha sett den första previewn men aja... och ja det är meningen att det ska vara dåligt filmat när gnomen blir dödad. Redigerad 23 juni, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Nä, nä x) aja jag och 2 kompisar håller på att göra en "machinima(vettefan hur man stavar) film" lägger upp en liten låg kvalitets preview, med bara några få ljud, på google video: http://video.google.com/videoplay?docid=-8654926627876009327 Den är inte speciellt seriös men... btw man kanske inte fattar så mycket utan att ha sett den första previewn men aja... och ja det är meningen att det ska vara dåligt filmat när gnomen blir dödad. Säg till när ni spelar in så jag kan komma och döda er tillbaka till framtiden Yeah nu har jag speccat 31elemental/20enchant och pwnar allt och alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts