Xemtoth Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 E det bara jag eller e det segt + DCs lite hela tiden nu? hatar allt efter patchar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 E det bara jag eller e det segt + DCs lite hela tiden nu? hatar allt efter patchar Jag sitter fast på Retrieving character list nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ville bara säga till alla att Servrarna är uppe igen och det är jävligt sjukt väder i Stormwind just nu. http://img252.imageshack.us/img252/5269/untitled9xx.jpg Ville också fråga vad det ljusblåa i min XP bar betyder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Yarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Titta! http://img167.imageshack.us/img167/870/keyring2mi.jpg Ville också säga att Blizzard verkar ha refreshat alla honor så... du kanske är Corporal idag? eller sergeant eller vad fan du vill bli Jag blev sergeant idag och jag gjorde WSG igår så. EDIT: Kartan! olika städer är under attack. http://img232.imageshack.us/img232/1003/untitled35cp.jpg Ett monster attackerar Cathedral i SW http://img397.imageshack.us/img397/6458/enemy4kr.jpg (jag dog) Redigerad 21 juni, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Nä nu dampar jag ,segt, cp moddar, allt shit e bara shity shity shit >.< tar en promenad nu, orka alla DCs o lagg o allt shit, vill bara köpa mina Legionaire saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Körde dom FFA eller? isf är dom ju bara dumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 @Tux, tro mig, kommer en melee class nära en hunter så dör han rätt så hårt om inte melee spelaren suger förstås, jag har dödat en Dragonstalker hunter utan problem Mjo en Warrior tar ganska enkelt en Hunter om han kmr nära utan o bli trappad (lr jag brukar göra det iallafall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 @Knarkuzz: dina teorier om att hunters tar allt funkar inte i längden, ice traps varar inte i 20 sekunder 100% av fallen ffs... Har jag sagt det då? Nä precis. Jag sa bara vad en hunter kunde göra när en rogue hoppade på en först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) *Väntar på nya UIs* *Får tråkigt* *Passar på att visa min char, som är felspeccad* http://wow.allakhazam.com/profile.html?1417127 Redigerad 21 juni, 2006 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Är det bara jag som tycker den nya patchen är den sämsta någonsin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Är det bara jag som tycker den nya patchen är den sämsta någonsin? Ja, typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Är det bara jag som tycker den nya patchen är den sämsta någonsin? Håller med.. Fast pvp grejjerna har blivit bättre, så har köpt massa nytt nu ofixat 21,10% crit chance edit: Blev legionaire, uppdaterade även min allakhazam profil Redigerad 21 juni, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Håller med.. Fast pvp grejjerna har blivit bättre, så har köpt massa nytt nu ofixat 21,10% crit chance edit: Blev legionaire, uppdaterade även min allakhazam profil Det var ganska många kills i PVP du hadde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Checka mina nya shoulders som jag fick i ett Quest i Midsummer. http://img225.imageshack.us/img225/3520/wynx0xq.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Ville också fråga vad det ljusblåa i min XP bar betyder. När du loggar ut i en av huvudstäderna (Darnassus, Stormwind eller Ironforge) eller ett inn får du rested. När du är rested och dödar ett mob, får du dubbelt så mycket exp som du egentligen skulle fått om du inte var rested. Redigerad 21 juni, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Om jag var någon i den guilden, skulle jag leta upp ninja lootern, spriga till djungeln o såga ner det träd han bor i var iofs inge warriorgrejjer så räcker me /gkick Han tog Quickstrike Ring.. Det är ett dps item. Räknas som Warrior Item, eller ett item som en warrior vill och kan andvända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Han tog Quickstrike Ring.. Det är ett dps item. Räknas som Warrior Item, eller ett item som en warrior vill och kan andvända. Ajjfan där fick du mig aja tänkte grinda lite i WPL, vill ha revered me AD så ja kan fixa 5+ fire resistance på mina shoulders sen lite pvp sen lite matte i skolan xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Ugh, wtf Xem. När fick du Zin'Rokh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Ugh, wtf Xem. När fick du Zin'Rokh? Typ två veckor sen såg du inte min post då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts