Mark Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Förhelvete, ladda ner patchen från Filefront (länken jag postade). Ladda ner den, och vipps..Klar att installera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Realmsen e döda, blizzard gör väll som vanligt då, drar ut på tiden xD fast förstås, behövs det tid så behövs det, inte så mycket o göra åt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Ett magiskt ögonblick då tid och rum stannade: EDIT: Ett mindre magiskt ögonblick.. Redigerad 21 juni, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Här för er som vill ladda ner patchen genom nåt torrent program. Jag gör de iallafall och det är 8minuter kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 @Tux, tro mig, kommer en melee class nära en hunter så dör han rätt så hårt om inte melee spelaren suger förstås, jag har dödat en Dragonstalker hunter utan problem Jag hade en 7/8 dragonstalker hunter, lirat alla classes till 40 minst, utom priest. Lirat hunter,druid, shaman till 60. Finns inte en meleeare som nånsin ägt mig med det gearet inkluderande rank 14 warriors, när jag fortfarande hade huntern som jag nu sålt brukade jag underhålla mig med att duella warriors och rogues och döda de med att endast göra melee skada genom trap-locks och wingclip/RS kiting. Finns en rogue som jag misslyckades med att meleea en gång, full bloodfang, han slutade på 5%.... dock inte lika många warriors jag tagit... jag har oxå lirat alla classes på 60 utom priest även om jag inte levlat upp dem själv, och hunter är den lättaste classen att lira. Om fienderna inte är extremt skickliga och inte har lirat hunter från 1-60 och ett bra tag på 60 och har samma eller bättre gear som huntern har de ingen chans om huntern inte vet vad han gör. Jag skulle kunna döda dig utan att ens röra dig, mitt pet skulle klara av det åt mig medans jag traplocka/ kita.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 C'thun är inte en trevlig typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Jag hade en 7/8 dragonstalker hunter, lirat alla classes till 40 minst, utom priest. Lirat hunter,druid, shaman till 60. Finns inte en meleeare som nånsin ägt mig med det gearet inkluderande rank 14 warriors, när jag fortfarande hade huntern som jag nu sålt brukade jag underhålla mig med att duella warriors och rogues och döda de med att endast göra melee skada genom trap-locks och wingclip/RS kiting. Finns en rogue som jag misslyckades med att meleea en gång, full bloodfang, han slutade på 5%.... dock inte lika många warriors jag tagit... jag har oxå lirat alla classes på 60 utom priest även om jag inte levlat upp dem själv, och hunter är den lättaste classen att lira. Om fienderna inte är extremt skickliga och inte har lirat hunter från 1-60 och ett bra tag på 60 och har samma eller bättre gear som huntern har de ingen chans om huntern inte vet vad han gör. Jag skulle kunna döda dig utan att ens röra dig, mitt pet skulle klara av det åt mig medans jag traplocka/ kita.. Jag rättade ju faktist till mig lite, det beror ju vem som kör oxo jag sade bara att jag inte råkat ut för det, eller jag vet inte om jag sade men jag menade så edit: Nä vänta lite...försöker du säga att jag suger röv? edit2: tvivlar starkt på att ett hunter pet kan sola en warrior Redigerad 21 juni, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Va lite skada C'thun gör... 7miljoner.. 2miljoner resisted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Va lite skada C'thun gör... 7miljoner.. 2miljoner resisted O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 För er som inte har laddat ner Patchen än men vill endå veta vad som pågår. http://img133.imageshack.us/img133/1622/wowbn1pr.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jag rättade ju faktist till mig lite, det beror ju vem som kör oxo jag sade bara att jag inte råkat ut för det, eller jag vet inte om jag sade men jag menade så edit: Nä vänta lite...försöker du säga att jag suger röv? edit2: tvivlar starkt på att ett hunter pet kan sola en warrior Mena inte att du suger röv för, vet ingenting om hur skicklig du är, skulle dock kunna göra det med vilken warrior som helst (som inte är extremt skicklig och har lirat hunter 1-60 och en hel del på 60) med samma eq som dig. Och hunters pet kan soloa en warrior om huntern beter sig rätt, nog för att det är svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Mena inte att du suger röv för, vet ingenting om hur skicklig du är, skulle dock kunna göra det med vilken warrior som helst (som inte är extremt skicklig och har lirat hunter 1-60 och en hel del på 60) med samma eq som dig. Och hunters pet kan soloa en warrior om huntern beter sig rätt, nog för att det är svårt Okey Fan så måste man tanka ny CT raid assist o möjligvis nya moddar >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Okey Fan så måste man tanka ny CT raid assist o möjligvis nya moddar >.< Inte om man kör utan moddar ^^ endast ny CTraid för mig, om nu ens det behövs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 C'thun är inte en trevlig typ Var kommer dom där mounten ifrån? Ahn'Quiraj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Var kommer dom där mounten ifrån? Ahn'Quiraj? Ja, det är mounts som droppas av trashmobs i Ahn'Quiraj och kan bara användas i Ahn'Quiraj. Redigerad 21 juni, 2006 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jaha så hänger sig WoW model view programmet hela tiden, inte min dag idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 @Knarkuzz: dina teorier om att hunters tar allt funkar inte i längden, ice traps varar inte i 20 sekunder 100% av fallen ffs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Din här snubben Ninja lootar massa bra saker. Länk OBS! Den här videon kan ha postats här på denna topicen. Jag är inte säker men jag ber om ursäkt om den har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Din här snubben Ninja lootar massa bra saker. Länk OBS! Den här videon kan ha postats här på denna topicen. Jag är inte säker men jag ber om ursäkt om den har. Om jag var någon i den guilden, skulle jag leta upp ninja lootern, spriga till djungeln o såga ner det träd han bor i var iofs inge warriorgrejjer så räcker me /gkick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Din här snubben Ninja lootar massa bra saker. Länk OBS! Den här videon kan ha postats här på denna topicen. Jag är inte säker men jag ber om ursäkt om den har. .roflmao sen reaktion på dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts