comfy Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 YAY! 85% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Har äntligen fått igång min nedladdning. Går ganska söligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Funka inte att patcha nyss =/, ska testa nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Neej? Scatter shot, hunters mark, feign death, trap, aim shot = död rogue. Feign death? tror du verkligen att roguen går på de?... Tänk dig att du grindar i STV tillex. Du är helt oförbered. Helst plötsligt kommer en rogue bakom dig med Backstab. Du har redan förlorat lite hp på att grinda. Du står där stunnad i 5 sekunder medans roguen tar halva ditt liv. Äntligen är du tillbaka. Du tar Wing Clip och springer iväg för att börja skjuta pilar. Du satsar på Aimed shot för att den är rätt stark. Roguen går ur Movement speed och går mot dig. Sen får du meddelandet "TARGET IS TO CLOSE". Du tar raptor strike medans roguen hoppas runt och dödar dig. Har du en chans nu? Redigerad 21 juni, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) "The computer appears to be behind firewall" Jag har stängt av Brandväggen på Norton, jag har stängt av Windows-brandväggen, men ändå så vägrar den ladda ner patchen. Och det står fortfarande att datorn är bakom brandvägg! Tux: Jo om du har trap? ^^ Edit: Eller nä juste, man kan inte lägga traps under combat. Redigerad 21 juni, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Feign death? tror du verkligen att roguen går på de?... Tänk dig att du grindar i STV tillex. Du är helt oförbered. Helst plötsligt kommer en rogue bakom dig med Backstab. Du har redan förlorat lite hp på att grinda. Du står där stunnad i 5 sekunder medans roguen tar halva ditt liv. Äntligen är du tillbaka. Du tar Wing Clip och springer iväg för att börja skjuta pilar. Du satsar på Aimed shot för att den är rätt stark. Roguen går ur Movement speed och går mot dig. Sen får du meddelandet "TARGET IS TO CLOSE". Du tar raptor strike medans roguen hoppas runt och dödar dig. Har du en chans nu? Kolla, om du gör Feign Death så kommer du ut ur combat, och kan därmed lägga trap. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Kolla, om du gör Feign Death så kommer du ut ur combat, och kan därmed lägga trap. >.< Okej.. de visste inte jag men. Roguen kommer ju fortsätta attackera medans du ligger där på marken och fejkar döden. Sen när du ska resa dig för att lägga trappen så OKEJ du lyckades men... hur mycket liv kommer du själv ha kvar liksom?...Du kan ju använda potion men hur ofta har man de i sin väska . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) 85% Redigerad 21 juni, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 http://files.filefront.com/WoW_1102___111_...;/fileinfo.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Ajemän, men jag visar aldrig hjälmen (Helm of the Holy Avenger är ful som fan). Försök lista ut hur jag ser ut under hjälmen. HAH! Ska bli edit: Skulle gissa nån av dem här ansikterna: Redigerad 21 juni, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/PATCH.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 http://files.filefront.com/WoW_1102___111_...;/fileinfo.html Thanx d00d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Okej.. de visste inte jag men. Roguen kommer ju fortsätta attackera medans du ligger där på marken och fejkar döden. Sen när du ska resa dig för att lägga trappen så OKEJ du lyckades men... hur mycket liv kommer du själv ha kvar liksom?...Du kan ju använda potion men hur ofta har man de i sin väska . Man feign deathar och lägger en freeze trap instant, detta går på en halv sekund och sedan kan roguen inte göra något på 20 sekunder. Dessutom kan roguen inte göra något när han är scatter shottad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Hmm, någon som vet när serverna kommer upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Hmm, någon som vet när serverna kommer upp? När Blizzard Downloader börjar funka antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Feign death? tror du verkligen att roguen går på de?... Tänk dig att du grindar i STV tillex. Du är helt oförbered. Helst plötsligt kommer en rogue bakom dig med Backstab. Du har redan förlorat lite hp på att grinda. Du står där stunnad i 5 sekunder medans roguen tar halva ditt liv. Äntligen är du tillbaka. Du tar Wing Clip och springer iväg för att börja skjuta pilar. Du satsar på Aimed shot för att den är rätt stark. Roguen går ur Movement speed och går mot dig. Sen får du meddelandet "TARGET IS TO CLOSE". Du tar raptor strike medans roguen hoppas runt och dödar dig. Har du en chans nu? Feign death är bara till för att gå ur combat och kunna lägga en trap. sen kitear man bara hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 @Tux, tro mig, kommer en melee class nära en hunter så dör han rätt så hårt om inte melee spelaren suger förstås, jag har dödat en Dragonstalker hunter utan problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Funkar realmena för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Funkar realmena för er? Där har man stannat, fast nu på 86% http://img67.imageshack.us/my.php?image=fanasdasda9by.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Fast på 84. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts