Nerheden Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Vad kommer finnas bra saker i den nya patchen då? Tier 3 kommer, ny instance, shaman och mage får nya talents, och massa annat skit. Läs på patch notes annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Det går segt att ladda ner patchen. Är det nån som vet en länk så att man kan tanka EU patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Det går segt att ladda ner patchen. Är det nån som vet en länk så att man kan tanka EU patchen? Håller med... jag ligger på 59% och det är söligt som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Kommer till 127 av 151 mb snabbt som fan, sen kommer detta upp. :'( Nån som vet hur man kan fixa det eller är det bara att vänta på blizzard? http://img67.imageshack.us/img67/3410/fanasdasda9by.th.jpg Redigerad 21 juni, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Kommer till 127 av 151 mb snabbt som fan, sen kommer detta upp. :'( Nån som vet hur man kan fixa det eller är det bara att vänta på blizzard? http://img67.imageshack.us/img67/3410/fanasdasda9by.th.jpg Förmodligen bara vänta på Blizzard. Flera i min guild har samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jag ligger bara på den hära downloaden, och jag har tankat i ca 1 timme nu. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Går rätt okej för mig. Blev disconnectad en gång men är tillbaka. Ligger på 87% nu. EDIT: Fastnade nu också på 127mb. Redigerad 21 juni, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Alltid ska det strula med patchar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Sitter och läser lite om Swiftmend som vi druider kommer att få, och jag säger bara en sak: WOW!! Om jag lägger en rejuvenation på nån som healar t.ex. 1000hp så kan jag kasta swiftmend i sista sekunden så healar den 1000 till! Jak e klad dr00d. Nu fick jag också det där problemet med att det fastnar på 127mb, funkade det för er efter ett tag? Redigerad 21 juni, 2006 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Sitter och läser lite om Swiftmend som vi druider kommer att få, och jag säger bara en sak: WOW!! Om jag lägger en rejuvenation på nån som healar t.ex. 1000hp så kan jag kasta swiftmend i sista sekunden så healar den 1000 till! Jak e klad dr00d. Nu fick jag också det där problemet med att det fastnar på 127mb, funkade det för er efter ett tag? Nej... det står still ... Fan att hunters aldrig får nåt. Men Viper Sting gör oss glada eftersom Vi drejnar er alla på MANA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Nej... det står still ... Fan att hunters aldrig får nåt. Men Viper Sting gör oss glada eftersom Vi drejnar er alla på MANA! Innervate som trainable spell på lvl 40. Innervate > Viper Sting ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Nej... det står still ... Fan att hunters aldrig får nåt. Men Viper Sting gör oss glada eftersom Vi drejnar er alla på MANA! Ehm, hunters blev typ über buffade för ett tag sen, så klart att vi får saker, men lagt ner huntern så bryr mig inte längre dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Dom på worldofwar.se har samma problem som oss med patchen, worldofwar Men dom har skrivit såhär: Vet inte om det har med problemen som ni har men såg detta i allakhazam forumet: allakhazam skrev: Leave it at 84%, it was posted in another thread that it DOES continue to download, it just doesn't update the number from 84% until it's done. Let it run, it'll load. I tested it on my brother's computer like that and he's enjoying 1.11 right now. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Hunters i duel är imba mot rogues Trap + flare = trappad rogue. Trappad rogue = nästan helt säker död rogue. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Hunters i duel är imba mot rogues Trap + flare = trappad rogue. Trappad rogue = nästan helt säker död rogue. Haha, sant.. bara vänta tills min warrior är 60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Den där uppdateringen gick segt som sirap. Sedan när downloadinget kommer så åker den skitsanbbt, sen stannar vid 127 mb. Och Blizzards hemsida verkar vara fuckad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Hunters i duel är imba mot rogues Trap + flare = trappad rogue. Trappad rogue = nästan helt säker död rogue. Jo Hunters äger Rogues om HUNTERN vet att han ska möta Roguen. Tänk så vet han inte? så kommer roguen bakifrån och stabbar... då är det kört för Huntern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jo Hunters äger Rogues om HUNTERN vet att han ska möta Roguen. Tänk så vet han inte? så kommer roguen bakifrån och stabbar... då är det kört för Huntern. Neej? Scatter shot, hunters mark, feign death, trap, aim shot = död rogue. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Neej? Scatter shot, hunters mark, feign death, trap, aim shot = död rogue. Njah, ibland hinner man inte .. stressad, pulsen stiger OMFGG AKOWKQ"OMNAI!!`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jo Hunters äger Rogues om HUNTERN vet att han ska möta Roguen. Tänk så vet han inte? så kommer roguen bakifrån och stabbar... då är det kört för Huntern. Menar du att han ska få in en crit på 5k så ja, då är huntern screwad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts