GiZmo Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Du vilken server har du palan på? Känner en som heter Hord (han är Ne Rogue) Edit:Kom på att han är 55 Mkkay.. Boulderfist lirar jag på iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Om 20 min ska våran guild röra oss mot Ragnaros hoppas vi klarar honom..har payat pengar för massa fire resistance potions o skit så orka wipa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Om 20 min ska våran guild röra oss mot Ragnaros hoppas vi klarar honom..har payat pengar för massa fire resistance potions o skit så orka wipa Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Efter en hel dags hunting i razorfen downs så måste man vara trött. Redigerad 20 juni, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 ........Så gick det skapligt åt helvete =P vi hade sista adden på 3% på major domo, hade den dött skulle Majordomo fly >.< sen skulle alla dra så blev det inge mera med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 För den som undrar, jag heter Miran IRL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Gött med patch 1.11 imorrn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Nooooooooooooooo! Orkar inte med nya patchar.. blir ett helvete med att leta upp nya addons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Nooooooooooooooo! Orkar inte med nya patchar.. blir ett helvete med att leta upp nya addons. Man kan tro att du är Xemtoth, för han sa precis det också, exakt samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 JAAAAAAAAA!!! ÄNTLIGEN NYTT VAPEN!!!! (tihi knarkuzz, bört med barman) Gutgore Ripper + Nightslayer Bracelets fick man idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Man kan tro att du är Xemtoth, för han sa precis det också, exakt samma. Det kanske jag är... JAAAAAAAAA!!! ÄNTLIGEN NYTT VAPEN!!!! (tihi knarkuzz, bört med barman) Gutgore Ripper + Nightslayer Bracelets fick man idag! Haha äntligen, det tog fan tid.. så mycket som jag klagat i guild chatten och på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Haha äntligen, det tog fan tid.. så mycket som jag klagat i guild chatten och på dig. Nää, bara 2 månader ju!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Nää, bara 2 månader ju!!!!!! Mmmm, det överlevde du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Mmmm, det överlevde du. Njeh, var nere på 1% en gång. o: Jag är imba btw, lyckades överleva på ragge till 3% även fast jag glömde FR gear, hade bara en trinket med 8 fr + buffs . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Heter egentligen Binds when equipped. Men skit samma. I sånnafall skulle det heta BwE . . . Grats till Guttgore Ripper. Den är inte helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Nu skäms jag inte lika mycket som förut, så här har ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Har klurat ut att Markwood måste se ut såhär =) edit: fan nu blev jag sugen att lira paladin, fan att jag deletade min >.< edit2: hurfan man GLÖMMA fire resistance gear? Redigerad 21 juni, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Har klurat ut att Markwood måste se ut såhär =) edit: fan nu blev jag sugen att lira paladin, fan att jag deletade min >.< edit2: hurfan man GLÖMMA fire resistance gear? Ajemän, men jag visar aldrig hjälmen (Helm of the Holy Avenger är ful som fan). Försök lista ut hur jag ser ut under hjälmen. HAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Vad kommer finnas bra saker i den nya patchen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 edit2: hurfan man GLÖMMA fire resistance gear? Man sitter där, är jätteglad över sin nya dagger, ingen påpekar det i vent, tada, nu har jag glömt fr gear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts