Sc0rp Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag spelar pÃ¥ en ny server och är högst lvl i guilden sÃ¥ dom andra har inte äns pengar tillsammans sÃ¥ det ska räcka.. btw, lootade DEN HÄR idag. NÃ¥gon som vet ett ca. pris pÃ¥ den i AH? Nice nice...du skulle nog kunna ta buyout för 4-5g för den pÃ¥ ah Kolla om det finns nÃ¥n som ocksÃ¥ har lagt ut samma pÃ¥ ah , sen tar du ungefär samma pris som han men lite mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) För att ge lite kontrast, jag fick 5g för den hör pÃ¥ AH: http://thottbot.com/?i=13862 SÃ¥ Hellslayer ger nog minst 10g. Redigerad 1 april, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Den där yxan var verkligen snorbra, men sätt aldrig buyout pÃ¥ t.ex 10 eller sÃ¥, sätt 9.8g istället sÃ¥ känns det billigare för köparen Edit: En annan grej, sälj alltid era Green Pages of Stranglethorn pÃ¥ AH, man fÃ¥r alltid dubbla priset pÃ¥ dem. Säljer man mÃ¥nga sÃ¥ blir det en liten slant Frost Oil och Gyrochronatom är det ocksÃ¥ folk som vill ha (de runt 37-42), de behövs i den quest man fÃ¥r Nifty Stopwacth som reward i. Föresten sÃ¥ suger den, 30 min cooldown. Redigerad 1 april, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Undrar vaför Blizzard skriver kl.11 men aldrig hÃ¥ller tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 De kör alltid med ursäkter att downtimen är extra lÃ¥ng "just idag". Idag ska det vara till kl. 13 istället för 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Undrar vaför Blizzard skriver kl.11 men aldrig hÃ¥ller tiden. Antagligen sÃ¥ hittar dom pÃ¥ fler fel med servrarna än vad dom tänkt sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Det stod 11 pÃ¥ Server Alert, har dock inte varit inne pÃ¥ wow-europe idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Men dom är ju sänkta i skallen... Klockan är nästan halv 2 och fortfarande är servrarna nere... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Men dom är ju sänkta i skallen... Klockan är nästan halv 2 och fortfarande är servrarna nere... Man kan ju förstÃ¥ att de jobbar för fullt och sÃ¥, men de behöver väl inte skriva en tid de inte kan hÃ¥lla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Man kan ju förstÃ¥ att de jobbar för fullt och sÃ¥, men de behöver väl inte skriva en tid de inte kan hÃ¥lla? HÃ¥ller med till 100%!! jag skulle spela WoW idag sÃ¥, stod det 13:00 "Skit ocksÃ¥" GÃ¥r och gör nÃ¥got annat sÃ¥ kommer man tillbax 13:00 sÃ¥ är det inte klart >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Tycker ni ska vara tacksamma för att dom har längre fixar. Eller ni kanske vill springa runt med konstant lag och buggade saker. Sen sÃ¥ hÃ¥ller dom tiden ganska bra tycker jag. Läs hela meddelandet sÃ¥ stÃ¥r det klart och tydligt att dom ska hÃ¥lla pÃ¥ fram till 13.00 GMT +2 VÃ¥ran tidszon är GMT +1 alltsÃ¥ är vi en timme före. Dvs. att servrarna ska vara uppe och rulla kl 14.00 svensk tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Tycker ni ska vara tacksamma för att dom har längre fixar. Eller ni kanske vill springa runt med konstant lag och buggade saker. Sen sÃ¥ hÃ¥ller dom tiden ganska bra tycker jag. Läs hela meddelandet sÃ¥ stÃ¥r det klart och tydligt att dom ska hÃ¥lla pÃ¥ fram till 13.00 GMT +2 VÃ¥ran tidszon är GMT +1 alltsÃ¥ är vi en timme före. Dvs. att servrarna ska vara uppe och rulla kl 14.00 svensk tid.. Nej Stell nu har du fÃ¥tt det om bakfoten, GMT ser inte till sommartid, sÃ¥ under sommaren har vi GMT+2. Om ni kollar topicen i realm status forumen har dem ninja-editat till 14.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Funkar nu i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Nej Stell nu har du fÃ¥tt det om bakfoten, GMT ser inte till sommartid, sÃ¥ under sommaren har vi GMT+2. Om ni kollar topicen i realm status forumen har dem ninja-editat till 14.00 Okej. Hade jag ingen aning om. Servrarna är iaf uppe och rullar nu. (53g atm.. Det gÃ¥r framÃ¥t) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Vart just 40, med 70g I kassan. Hade köpt alla abilitys fram tills nu, när jag behvöer penagr för mounten. Lyckligtvis var 2 personer i guilden sÃ¥ snälla att lÃ¥na ut 10g var. SÃ¥ nu har jag min mount http://www.wowpm.com/view_profile.html?num=1250 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 AssÃ¥ va fan är detta jag kom nyss hem frÃ¥n Norge för att veta att min free mÃ¥nad är över och nu gÃ¥r det inte att manage account Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) ROFL http://www.worldofwarcraft.com/info/underd...ren-xpress.html och: http://wow-europe.com/en/ Warbucks. Time to PvP! lol mycket april fools today PoTD pÃ¥ wow-europe: http://wow-europe.com/shared/wow-com/image...allsdesk-en.jpg LÃ¥t: Pure Pwnage - World of Warcraft is a feeling http://www.masterd.org/pure_pwnage/Pure%20...a%20Feeling.mp3 Lyrics: You look good in high-res You've got uber chat skills Won't you grind quests with me - endlessly Tanking mobs is my role I maintain aggro But the rogue doesn't know, he's not MT (main tank) tonight World of Warcraft is a feeling Who needs a social life I can't wait to log in, Hop on a griffin Stockades, gnomer, SM Won't you join me, on an instance farming run Let me hit the vendor, free up some bag space Once I repair, I'll be good to go World of Warcraft is a feeling Who needs a social life Stratholme, Scholo, and UBRS He just dropped my valor helm How could I roll a 6? Grats to my guildmate, but I can't believe this shit This is the best game This is the best game I've ever played This is the greatest game World of Warcraft you're the greatest game World of Warcraft you're the greatest game The best game I've ever played Woah I can't wait to log on Hop on griffin World of Warcraft, a World of Warcraft A reality. Redigerad 1 april, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Okej nu har jag haft funderingar pÃ¥ att skaffa WoW men jag har 3 frÃ¥gor. 1.vad är system rekomendatiornerna(stavning?) 2.vart hittar jag det har typ inte hittat det i nÃ¥n spel affär 3.om det gÃ¥r att köpa hur mycke kostar det dÃ¥, jag vet iaf att det kostar 100 i mÃ¥naden. det var allt frÃ¥n mig //ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Okej nu har jag haft funderingar pÃ¥ att skaffa WoW men jag har 3 frÃ¥gor. 1.vad är system rekomendatiornerna(stavning?) 2.vart hittar jag det har typ inte hittat det i nÃ¥n spel affär 3.om det gÃ¥r att köpa hur mycke kostar det dÃ¥, jag vet iaf att det kostar 100 i mÃ¥naden. det var allt frÃ¥n mig //ZcruweN 1. Minimum: Windows 98/ME/2000/XP Intel Pentium�� III 800 MHz or AMD Athlon 800 MHz 256 MB RAM 32 MB 3D graphics card with Hardware Transform and Lighting, such as an NVIDIA�� GeForce��� class card or above DirectX�� 9.0c (included) and latest video drivers 4.0 GB available HD space 4x CD-ROM drive 56k or better Internet connection Intel Pentium IV 1.5 GHz or AMD XP 1500+ 512 MB RAM 64 MB 3D graphics card with Vertex and Pixel Shader capability, such as an NVIDIA�� Geforce��� FX 5700 class card or above Broadband Internet connection Two-button scroll-wheel mouse2. Nya spel kommer den 15:de april. Du bör boka snarast möjligt för att försäkra dig om et ex. 3. Runt 4-500 för själva spelet, sen finns det olika betalalternativ. Jag citerer: What is the monthly fee to play the game? After the end of the one-month subscription included with the game, you will need to subscribe in order to continue playing. There are three options in our flexible subscription structure: month-by-month subscription costs 12.99€/£8.99 per month, 3-month subscription costs 11.99€/£8.39 per month and six month subscription costs 10.99€/£7.69 per month. Betalar du med gamecards (kort man köper i butiken) brukar dem gÃ¥ pÃ¥ 250 SEK. DÃ¥ fÃ¥r du 60 dagar, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 LÃ¥t: Pure Pwnage - World of Warcraft is a feeling http://www.masterd.org/pure_pwnage/Pure%20...a%20Feeling.mp3 haha Stämmer juh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts