tommy killer Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nemesis Belt Binds when picked up Snälla sluta skriva, jag skiter i hur mycket du köper dina BoPs för på din ryska modemserver. Tror du att jag bryr mig vad du säger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nu har jag joinat en PvE guild "Murder Inc" och vi gjorde MC igår med 36-38 spelare(där jag låg på topp 5 dmg, och ingen rogue framför mig så sug min platekuk blau ) och lite för lite healers eftersom de flesta inte hade gjort MC nån gång så skulle vi bara få smaka på det, vi whipa c.a 4 gånger på Lucifron men därifrån gick allting bra. Flamewalker leggings, Might Boots och Might Legs droppades som var utav mitt intresse men fick dem inte eftersom OTn måste blir equipad först. MC var roligare än jag trott, men det är antagligen rent sagt bajs efter +5 runs. BTW vi tog oss till Garr innan vi slutade för natten. Nu sitter jag i ZG och hoppas på att Thekals grasp ska droppa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Tror du att jag bryr mig vad du säger? Nej, du verkar så omtyckt här så jag tycker att du ska fortsätta skriva om dina BoP's som du köper. Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nu har jag joinat en PvE guild "Murder Inc" och vi gjorde MC igår med 36-38 spelare(där jag låg på topp 5 dmg, och ingen rogue framför mig så sug min platekuk blau ) och lite för lite healers eftersom de flesta inte hade gjort MC nån gång så skulle vi bara få smaka på det, vi whipa c.a 4 gånger på Lucifron men därifrån gick allting bra. Flamewalker leggings, Might Boots och Might Legs droppades som var utav mitt intresse men fick dem inte eftersom OTn måste blir equipad först. MC var roligare än jag trott, men det är antagligen rent sagt bajs efter +5 runs. BTW vi tog oss till Garr innan vi slutade för natten. Nu sitter jag i ZG och hoppas på att Thekals grasp ska droppa... Hehe såg du att jag kom först på DPS listan på gårdagens MC? *stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nemesis Belt Binds when picked up Snälla sluta skriva, jag skiter i hur mycket du köper dina BoPs för på din ryska modemserver. ¨ Bra sagt, ingen jävel orkar bry sig om en förbannades crack server, så sluta snacka för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Vet du ens vad BoE är? Binds when equipped (jo, lite konstigt att det är o)Binds ON equip Nu har jag joinat en PvE guild "Murder Inc" och vi gjorde MC igår med 36-38 spelare(där jag låg på topp 5 dmg, och ingen rogue framför mig så sug min platekuk blau ) och lite för lite healers eftersom de flesta inte hade gjort MC nån gång så skulle vi bara få smaka på det, vi whipa c.a 4 gånger på Lucifron men därifrån gick allting bra. Flamewalker leggings, Might Boots och Might Legs droppades som var utav mitt intresse men fick dem inte eftersom OTn måste blir equipad först. MC var roligare än jag trott, men det är antagligen rent sagt bajs efter +5 runs. BTW vi tog oss till Garr innan vi slutade för natten. Nu sitter jag i ZG och hoppas på att Thekals grasp ska droppa... Så du hoppas på thekals grasp. Och Roguesen lyckas ändå inte out dpsa dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Till min älskling Xemtoth: Woody! btw, fick Onyxia "påsen" igår. Rullade 100, ägda Redigerad 20 juni, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Till min älskling Xemtoth: Woody! btw, fick Onyxia "påsen" igår. Rullade 100, ägda Hur får du en sån profil hos Allakhazam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Alltså, wow är ju så jävla kasst. Vad är tjusningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Alltså, wow är ju så jävla kasst. Vad är tjusningen? Alltså, ingen bry sig om vad du tycker? Så stick om du inte har något vettigt att komma med än att klaga på wow. Jag spelar det med mina kompisar, och vi tycker att det är kul, ett mycket bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Alltså, ingen bry sig om vad du tycker? Så stick om du inte har något vettigt att komma med än att klaga på wow. Jag spelar det med mina kompisar, och vi tycker att det är kul, ett mycket bra spel. Vart fick du tag i Gnomish deathray(är du enginer*)? *borta* Edit: Såg att dom var Bop Redigerad 20 juni, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Vart fick du tag i Gnomish deathray(är du enginer*)? *borta* Edit: Såg att dom var Bop Ja man måste ha Gnomish Engineering, 215 tror jag att det va, receptet får man hos nån snubbe i Booty Bay. Tihi, lite skada där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Hur får du en sån profil hos Allakhazam? Först måste du ladda ner WoW Reader programmet som finns att ladda ner på Allakhazams hemsida. Sen registrerar du dig på sidan och sen laddar du upp din gubbe med WoW Reader. Finns säkert mer info på Allakhazam Redigerad 20 juni, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Binds ON equip Heter egentligen Binds when equipped. Men skit samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Älskar min lolladin, tar ju allt! ^^ (skrivit in min lvl, den syns ju inte när man är i IF) Oj, blev några bilder.. tihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Här har ni min gubbe! Jag har just börjat spela WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Älskar min lolladin, tar ju allt! ^^ (skrivit in min lvl, den syns ju inte när man är i IF) Oj, blev några bilder.. tihi Folk säger att paladins är så fruktansvärt hårda, men e det något fel på mig? jag har dödat en grand marshal paladin solo , dem tål ju bara så mkt tack vare deras shield :S eller är det något fel på mig? Finns ju vissa paladins som är riktigt softa, kanske beror mest på vem som sitter bakom ratten.. edit: Tack marky Redigerad 20 juni, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Folk säger att paladins är så fruktansvärt hårda, men e det något fel på mig? jag har dödat en grand marshal paladin solo , dem tål ju bara så mkt tack vare deras shield :S eller är det något fel på mig? Finns ju vissa paladins som är riktigt softa, kanske beror mest på vem som sitter bakom ratten.. edit: Tack marky Kanske de kanske.. Men dom flesta säger att paladins blir typ kassa efter lvl50.. Då är det bara healing som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 ¨ Bra sagt, ingen jävel orkar bry sig om en förbannades crack server, så sluta snacka för fan! Okej, jag ska sluta fråga om BoP saker. Från och med nu så ska jag fråga frågor som vart kan man hunta för den lvl, ja ni fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Älskar min lolladin, tar ju allt! ^^ (skrivit in min lvl, den syns ju inte när man är i IF) Oj, blev några bilder.. tihi Du vilken server har du palan på? Känner en som heter Hord (han är Ne Rogue) Edit:Kom på att han är 55 Redigerad 20 juni, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts