MAFIA_KING Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nej det har varit väldigt dåligt att vara inne där på sistående aja tänkte föröska pvpa lite eller grinda lite pengar tills kl 12 ska ja till skolan o räkna matte >.< under hela sommarn ,yay :'( tråkigt för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nej det har varit väldigt dåligt att vara inne där på sistående aja tänkte föröska pvpa lite eller grinda lite pengar tills kl 12 ska ja till skolan o räkna matte >.< under hela sommarn ,yay :'( Varför ska du till skolan och räkna matte hela sommaren? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Varför ska du till skolan och räkna matte hela sommaren? =/ Min mattelärare vill sabba mitt sommarlov genom att räkna cirka 3-4 timmar matte om dag,en suttit sen kl 12 med matte, kom hem precis lust att gå och mörda någon, battleground is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Min mattelärare vill sabba mitt sommarlov genom att räkna cirka 3-4 timmar matte om dag,en suttit sen kl 12 med matte, kom hem precis lust att gå och mörda någon, battleground is the shit Skit i det då bara? w/e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 http://thottbot.com/?i=38355 +7 intellect enchant Fick den för 65 g(skulle köpa för 50g, men någon bjöd 60 så jag bjöd högre) är det ett bra pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) http://thottbot.com/?i=38355 +7 intellect enchant Fick den för 65 g(skulle köpa för 50g, men någon bjöd 60 så jag bjöd högre) är det ett bra pris? Asså, inte en jävel bryr sig vad du köper/säljer på en crackad server. Köp spelet på riktigt o kör Och om du inte gör det, sry för att jag blandar dig med någon annan Redigerad 19 juni, 2006 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Asså, inte en jävel bryr sig vad du köper/säljer på en crackad server. Köp spelet på riktigt o kör Och om du inte gör det, sry för att jag blandar dig med någon annan Jo, jag kör på en crackad server, men jag vill inte betala 260 kr för 2 månader. Jag har andra grejer jag behöver betala för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Jo, jag kör på en crackad server, men jag vill inte betala 260 kr för 2 månader. Jag har andra grejer jag behöver betala för. Man kan inte jämföra priser på en crackad server och en vanlig? Och hur fan kan vi veta vad bop säljs för? Redigerad 19 juni, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jo, jag kör på en crackad server, men jag vill inte betala 260 kr för 2 månader. Jag har andra grejer jag behöver betala för. Sluta skriv i WoW topicen för att ingen bryr sig om vad du skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Q: How many Rogues does it take to kill a Paladin? A: Two, one to attack and one to wait in Ironforge ready to ambush. Redigerad 19 juni, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Q: How many Rogues does it take to kill a Paladin? A: Two, one to attack and one to wait in Ironforge ready to ambush. Bara använt shield + hs en gång än så länge.. Jobbiga lvl60's som ska avbryta ens gankande hela tin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Bara använt shield + hs en gång än så länge.. Jobbiga lvl60's som ska avbryta ens gankande hela tin.. Vilken lvl är du? Om du är runt lvl 60 eller så så kan du ju testa löpa in i Orgrimmar..slå på nån liten sate som är PvP enabled...sen...BUBBLE HS! Skitroligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Sluta skriv i WoW topicen för att ingen bryr sig om vad du skriver Du bestämmer inte om var jag ska skriva. @T-Ryder: Men är 65g värt för Nemesis Belt det är det jag frågar. Kanske var jag otydlig+ så har jag sett att på thottbot någon snackade om att han betalade typ 300 g för staff of jordan. Hur kan han köpa den? Om han inte också spelar på en privat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 @T-Ryder: Men är 65g värt för Nemesis Belt det är det jag frågar. Kanske var jag otydlig+ så har jag sett att på thottbot någon snackade om att han betalade typ 300 g för staff of jordan. Hur kan han köpa den? Om han inte också spelar på en privat. Tier 1 går för ~500g på min server, man kan inte jämföra med priserna på en privatserver. LOL. Staff of Jordan är BoE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Kolla själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Vet du ens vad BoE är? Binds when equipped (jo, lite konstigt att det är o) Staff of Jordan är BoE, så man kan köpa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Skit i det då bara? w/e. Nu ska vi sluta offtopic men jag får IG om ja inte gör det Idag nitade Sharrza eller vafan den nu hette, sen nitade vi golemagg, så imorn blir det Majordomo och Ragnaros Idag droppade den där Blastergun saken me 1% crit chance, fick dock den inte, någon hade mera dkp än mig, Pauldrons of might droppade oxo, inget jag ville ha iofs. Droppade förstås mera edit: Marky, kan du linka allakhazam profil eller så? vore lite kul o se din eq =) Redigerad 19 juni, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Vet du ens vad BoE är? Binds when equipped (jo, lite konstigt att det är o) Staff of Jordan är BoE, så man kan köpa den. Jo jag vet vad det är. Nemesis var inte BoE. Redigerad 19 juni, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Jo jag vet vad det är. Men är inte Nemesis det också? Neej, alla tier 2 saker är bop. Redigerad 19 juni, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jo jag vet vad det är. Nemesis var inte BoE. Nemesis Belt Binds when picked up Snälla sluta skriva, jag skiter i hur mycket du köper dina BoPs för på din ryska modemserver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts