Lindström Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Okej, Har du fixat hela Tier 0 set:et eller va det heter än? Näe, ska fixa pvp-set => Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Finns det nån Beast som kan gå in i Stealth vid lvl 35 och under? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Finns det nån Beast som kan gå in i Stealth vid lvl 35 och under? Tror Stranglethorn Tigers kan. Dom är väl runt level 31? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Tror Stranglethorn Tigers kan. Dom är väl runt level 31? Neep, de kan inte, de lägsta är nog i Badlands som runt 35, annars får du vänta tills 38, då shadow panters också har stealth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Annars finns ju Shadowmaw Panther's (också i STV) fast dom är lvl37+.. Kanske finns nån lägre Edit: Yarr damn u Knarkuzz Redigerad 18 juni, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Annars finns ju Shadowmaw Panther's (också i STV) fast dom är lvl37+.. Kanske finns nån lägre Edit: Yarr damn u Knarkuzz Finns på Thottbot en lvl 35 Shadowmaw Panther som har setts här men det verkar vara bluff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Finns på Thottbot en lvl 35 Shadowmaw Panther som har setts här men det verkar vara bluff. Haha, det är fake. Du får dra till Badlands och leta upp djuren där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Haha, det är fake. Du får dra till Badlands och leta upp djuren där. mm... håller på att åka dit nu. EDIT: Fanns bara 36 +.... finns det inga andra? absolut inga andra? så här står det hos Allakhazam.com Ridge Stalker 31 - 37 Badlands Shadowmaw Panther 32 - 60 Felwood, Stranglethorn Vale Redigerad 18 juni, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Vet någon vilken level req det är på alla ranker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 mm... håller på att åka dit nu. EDIT: Fanns bara 36 +.... finns det inga andra? absolut inga andra? så här står det hos Allakhazam.com Ridge Stalker 31 - 37 Badlands Shadowmaw Panther 32 - 60 Felwood, Stranglethorn Vale Nope.. Men du kan väll lvla en en lvl? Borde inte ta såå lång tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Nope.. Men du kan väll lvla en en lvl? Borde inte ta såå lång tid Tar långt tid. Palla liksom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Finns väl I thousand needles? är nästan säker på att där finns stealthande kattdjur, ser ut som travelform. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Hehe mitt nya dps gear har verkligen lönat sig xD inte varje dag jag kommer högst upp på dmg listan bland 40 pers Vi kom till den där...Sarrhaz eller nå shit, den som gör massa AoE dmg, så man får range dpsa, vi hade otur o fick en wipe på 4%, kom en respawn o sabbade allt ,sen tar raidtimen över,så vi nitar han imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Finns väl I thousand needles? är nästan säker på att där finns stealthande kattdjur, ser ut som travelform. Jo, men vad är dom? Lvl 24 typ? xD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Hehe mitt nya dps gear har verkligen lönat sig xD inte varje dag jag kommer högst upp på dmg listan bland 40 pers Vi kom till den där...Sarrhaz eller nå shit, den som gör massa AoE dmg, så man får range dpsa, vi hade otur o fick en wipe på 4%, kom en respawn o sabbade allt ,sen tar raidtimen över,så vi nitar han imorn Nice, btw är du aldrig inne på msn längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Hehe mitt nya dps gear har verkligen lönat sig xD inte varje dag jag kommer högst upp på dmg listan bland 40 pers Vi kom till den där...Sarrhaz eller nå shit, den som gör massa AoE dmg, så man får range dpsa, vi hade otur o fick en wipe på 4%, kom en respawn o sabbade allt ,sen tar raidtimen över,så vi nitar han imorn Bah, man kör ju tills folk blir för trötta och typ somnar.. Orka sluta bara för att tiden är slut ^^ Alpha, din avatar funkar typ inte, så ja.. här http://img466.imageshack.us/img466/6958/jiraiya0zq.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Bah, man kör ju tills folk blir för trötta och typ somnar.. Orka sluta bara för att tiden är slut ^^ Alpha, din avatar funkar typ inte, så ja.. här http://img466.imageshack.us/img466/6958/jiraiya0zq.jpg Gör den inte?? Konstigt, jag kan iallafall se min avatar. Tack isånnafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Gör den inte?? Konstigt, jag kan iallafall se min avatar. Tack isånnafall. Den här bilden kom upp.. Kanske inte för dig för att den redan hade lagrats på datorn eller nått.. ajja nu ser man den iaf ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nice, btw är du aldrig inne på msn längre? Nej det har varit väldigt dåligt att vara inne där på sistående aja tänkte föröska pvpa lite eller grinda lite pengar tills kl 12 ska ja till skolan o räkna matte >.< under hela sommarn ,yay :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Har joinat Illuminati igen, jag och ledaren har rett ut allting. Har slutat PvPa, blev tråkigt tyckte jag + Vill inte slösa bort en hel sommar pga PvP. Ska börja raida och skaffa Lawbringer/Judgement . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts