IceCandy Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Vilka instances kan man göra på lvl 57? Har tröttnat på BRD.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Ante var håller du hus? In och spela sig lite! Okej, Har inte lirat wow på 2veckor ! Tröttnat på det men kan komma in o köra sen, Har du fått tillbaka Pyrro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Precis, den var de.. Duel Wield med Fiery Weapon.. sånt gör ont Vad får man av den enchanten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Vad får man av den enchanten? Humm.. minns inte exakt, men jag tror nästan att det är +60dmg (fire) med 33% chans till procc Edit: Gjorde en snabb sökning på thottbot, och det verkar vara +40dmg (fire) med 30% chans till procc.. Tänk dig det på en lvl19 rogue.. Redigerad 17 juni, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Humm.. minns inte exakt, men jag tror nästan att det är +60dmg (fire) med 33% chans till procc Edit: Gjorde en snabb sökning på thottbot, och det verkar vara +40dmg (fire) med 30% chans till procc.. Tänk dig det på en lvl19 rogue.. Nog för att jag har spelat wow....men jag har alltid undrat vad DKP och Procc är?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Nog för att jag har spelat wow....men jag har alltid undrat vad DKP och Procc är?! Procc = chance on hit DKP = Dragon kill points. DKP använder man i endgame instancer såsom MC, BWL, AQ etc. Man får olika dkp för varje boss, och använder sedan den dkpn man tjänat in genom att bjuda på items som man vill ha när/om de droppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag och en polare har bestämt att vi ska lvla 2 gubbar till 28. Sen twinka dem tills de gör mer skada än en 60. Vilken klass hade varit roligaste till detta? Vi kör som alliance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag och en polare har bestämt att vi ska lvla 2 gubbar till 28. Sen twinka dem tills de gör mer skada än en 60. Vilken klass hade varit roligaste till detta? Vi kör som alliance. Paladin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag och en polare har bestämt att vi ska lvla 2 gubbar till 28. Sen twinka dem tills de gör mer skada än en 60. Vilken klass hade varit roligaste till detta? Vi kör som alliance. Va en twinka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Va en twinka? Dom fixar typ bästa items för XX level sen äger dom allt i PvP. Edit: och bästa enchants tror jag Redigerad 17 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Dom fixar typ bästa items för XX level sen äger dom allt i PvP. Edit: och bästa enchants tror jag Så.. om jag hittar en item som är för en lvl 60 så äger jag plötsligt hela wow?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Så.. om jag hittar en item som är för en lvl 60 så äger jag plötsligt hela wow?... öh nej? dom fixar bästa sakerna för 19/29/39/49/60( ), sen fixar dom enchants och äger allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 öh nej? dom fixar bästa sakerna för 19/29/39/49/60( ), sen fixar dom enchants och äger allt... oo...kej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) oo...kej... Förstår du inte än eller? Låt säga att man blivit 19 warrior, man köper dom bästa sakerna på level 19 och fixar bästa enchant, spelar i WSG och dödar allt och alla pga. att du har bra items och enchants Edit: sen kan man twinka Level 19/29/39/49, Men den mest använda är 19 skulle jag tro. Redigerad 17 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Lvl 29 har vi tänkt att köra till. Eller 19, bestämmer vi sen. Pala med crusader på lvl 19. Det hade varit något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Har du fått tillbaka Pyrro? Yepyep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Tänkt ta hela dagen imorn till pvp, förutom på kvällen då jag ska göra MC vill fan fixa revered me defilers, till slut exalted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Ingen svarar.. Så jag frågar igen: Vilka instances kan en lvl 57 göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Ingen svarar.. Så jag frågar igen: Vilka instances kan en lvl 57 göra? Innan 1.10 patchen var ju scholomance o stratholme 10 man instance, då kunde man väll vara 57 o så, men sett endel som gör scholomance o startholme som lv 57, testa det. Men grinda upp dig till 60, instances e seg exp där i high lv vad jag har förstått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Yepyep Okej, Har du fixat hela Tier 0 set:et eller va det heter än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts