Nerheden Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 GiZmo älskar sin paladin nu!! Men det är klart han gör. Alliance ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Gizmo, har du lämnat horde bakom dig :'( Yepp och därför hatar vi honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Fear meh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Fear meh Ehm? Inget att vara rädd för? Bara en liten rogue. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Fear meh Nej ! Fear me Dock Test (fan, kunde blivit användbar i riktiga, jaja det är väl bara o power lvla) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Gizmo, har du lämnat horde bakom dig :'( DEATH TO THE HORDE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Crazy madder fakker named Commontheif, uppnått samma mål som stell btw är de jag som suger eller är warriors så jävla mycket svårare nu på 40+ med plate? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Höhö, jag kan flyga! http://img161.imageshack.us/img161/5263/luften7ft.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Så har man betalat lite över 500g idag då, först fixade jag Bracers of heroism och 9+ strengh enchant på dem, sen Gauntlets of heroism + alla ingridienser till Crusader på mitt zinrokh. Tänkte oxo fixa dem där Abyssal plate legs något med 1+ crit chance, droppar i silithus av den där "Duke", hur summonar man honom föresten? vad e det för grejjer man behöver för o summona honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ante var håller du hus? In och spela sig lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Så har man betalat lite över 500g idag då, först fixade jag Bracers of heroism och 9+ strengh enchant på dem, sen Gauntlets of heroism + alla ingridienser till Crusader på mitt zinrokh. Tänkte oxo fixa dem där Abyssal plate legs något med 1+ crit chance, droppar i silithus av den där "Duke", hur summonar man honom föresten? vad e det för grejjer man behöver för o summona honom? För att summona Duke of Shards som droppar dom legsen du behöver behöver man en "medallion of station", ett twilight set som droppas av mobs runt stenarna i silithus och friendly med cenarion hold. Fast någon i ditt guild har förmodligen allt det där och kan summona åt dig. Men du behöver iaf 7-10 människor för att döda dom. Och kom ihåg att inte ta med några hunters bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 För att summona Duke of Shards som droppar dom legsen du behöver behöver man en "medallion of station", ett twilight set som droppas av mobs runt stenarna i silithus och friendly med cenarion hold. Fast någon i ditt guild har förmodligen allt det där och kan summona åt dig. Men du behöver iaf 7-10 människor för att döda dom. Och kom ihåg att inte ta med några hunters bara. Bygger på lite av ditt här. Som sagt, i ditt läge som är 0 just nu så kommer du behöva göra ett ganska stort jobb för att få tag i dom. 1. Samla ett Twilight Set (huva, robe, shoulders) och summona en Templar. För varje sån boss får du en Abyssal Crest. 2. Samla 3 Abyssal Crests (alltså 3 sets, och döda 3 bossar) och en Large Brilliant Shard så kan du lämna in dom så får du en Medallion. 3. Nu när du har en Medallion så behöver du ett nytt Twilight Set sen kan du summona en Duke. Twilight Set delarna droppar av alla Twilight gubbar i Silithus. Det finns 4 olika Templars. Stone, Fire, Wind och Water. Dom går att soloa, men att rekomendera är att ha med en kompis, så du inte dör. Om du där despawnas den och som sagt så varje gång du summonar så bränner du ett helt Twilight Set Det finns 4 olika Dukes. Cynders, Fathoms, Shards, Zephyrs. Dom kan vara ganska jobbiga, men kan dödas med ett 5-mans party. Mer folk är att föredra om man inte är epic-geared. Så en liten utsummering: 1. Skaffa dig ett 5-man party minst, eller skapa en liten raid för att göra det lättare. 2. Köp/grinda 4 Twilight set och köp 1 Large Brilliant Shard. 3. Döda 3 Templars. Lämna sedan in dom 3 Cresten med Sharden och få en Medallion. 4. Summona en Duke och be till gud. Detta är allt som behövs för 1(!) Duke. Och sen är det typ 10% chans att blir plate legs. Sen 50% att det blir ..of Striking, och inte ..of Resto~. Så ja, du har 5% chans att dina legs droppar på 1 duke. Om dom inte droppar behöver du göra om allt igen, och igen, och igen... Happy Hunting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Bygger på lite av ditt här. Som sagt, i ditt läge som är 0 just nu så kommer du behöva göra ett ganska stort jobb för att få tag i dom. 1. Samla ett Twilight Set (huva, robe, shoulders) och summona en Templar. För varje sån boss får du en Abyssal Crest. 2. Samla 3 Abyssal Crests (alltså 3 sets, och döda 3 bossar) och en Large Brilliant Shard så kan du lämna in dom så får du en Medallion. 3. Nu när du har en Medallion så behöver du ett nytt Twilight Set sen kan du summona en Duke. Twilight Set delarna droppar av alla Twilight gubbar i Silithus. Det finns 4 olika Templars. Stone, Fire, Wind och Water. Dom går att soloa, men att rekomendera är att ha med en kompis, så du inte dör. Om du där despawnas den och som sagt så varje gång du summonar så bränner du ett helt Twilight Set Det finns 4 olika Dukes. Cynders, Fathoms, Shards, Zephyrs. Dom kan vara ganska jobbiga, men kan dödas med ett 5-mans party. Mer folk är att föredra om man inte är epic-geared. Så en liten utsummering: 1. Skaffa dig ett 5-man party minst, eller skapa en liten raid för att göra det lättare. 2. Köp/grinda 4 Twilight set och köp 1 Large Brilliant Shard. 3. Döda 3 Templars. Lämna sedan in dom 3 Cresten med Sharden och få en Medallion. 4. Summona en Duke och be till gud. Detta är allt som behövs för 1(!) Duke. Och sen är det typ 10% chans att blir plate legs. Sen 50% att det blir ..of Striking, och inte ..of Resto~. Så ja, du har 5% chans att dina legs droppar på 1 duke. Om dom inte droppar behöver du göra om allt igen, och igen, och igen... Happy Hunting! Tack! Vi höll på lite i torsdags o summonade templars o sånt o guilden och fick lite Abyssal Crests ur dem där templana. Så kanske blir något trots allt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag har fixat Crusader på min Unstoppable force, kostade 20g totalt eftersom jag fixa orbsen från strat själv, men även om jag köpt alla mats så hade det inte blivit så dyrt som dig Xemtoth, de där spanjorerna måste va galna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Kan man springa på vatten? 2 hordes i Booty Bay sprang på vatten ett tag. http://img133.imageshack.us/img133/1884/waterrun5tn.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Kan man springa på vatten? 2 hordes i Booty Bay sprang på vatten ett tag. http://img133.imageshack.us/img133/1884/waterrun5tn.jpg Jepp shamaner kan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Crusader på en lvl19 warrior äger Dock skulle det vara gött att ha en rogue med 2x ehm.. vad heter de? flame nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Crusader på en lvl19 warrior äger Dock skulle det vara gött att ha en rogue med 2x ehm.. vad heter de? flame nånting Fiery Weapon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag har fixat Crusader på min Unstoppable force, kostade 20g totalt eftersom jag fixa orbsen från strat själv, men även om jag köpt alla mats så hade det inte blivit så dyrt som dig Xemtoth, de där spanjorerna måste va galna Lirar inte på spinebreaker längre, om det var det du menade. Lirar på en fruktansvärt low pop server så allt e svindyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Fiery Weapon? Precis, den var de.. Duel Wield med Fiery Weapon.. sånt gör ont Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts