_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Du kan ju tabba ifrån det.. ha de i bakgrunden.. datorn kanske laggar lite, men men Går du AFK så ja.. humm.. skaffa nått program som trycker på nån knapp en gång i minuten så.. Det funkar inte, jag har testat. Du kommer bli Disconnectad typ 1 Timma efter din tid gått ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Det funkar inte, jag har testat. Du kommer bli Disconnectad typ 1 Timma efter din tid gått ur. Jaha.. mysko, har för mig att det funkade i mer än en timme efteråt en gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Ville fråga om Test servrarna är nere eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Ville fråga om Test servrarna är nere eller nåt? Tror det. Kollade för typ 1 timma sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 (redigerad) Tror det. Kollade för typ 1 timma sedan Jag får ett meddelande om att min game version är fel. Jag postar upp en bild om några min. http://img150.imageshack.us/img150/6565/untitled8vt.jpg Redigerad 15 juni, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Jag får ett meddelande om att min game version är fel. Jag postar upp en bild om några min. http://img150.imageshack.us/img150/6565/untitled8vt.jpg Ser ut som att du har gamla wof-test(1.10) du får ta och deleta wowtestmappen i din WoW-mapp och installera nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Ser ut som att du har gamla wof-test(1.10) du får ta och deleta wowtestmappen i din WoW-mapp och installera nya Var finns den nye då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Var finns den nye då? ...wow-europe kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Fan.. jag vill lira på min paladin :'( Ingen affär i närheten heller om man säger så.. Kasst.. Och kort kan man inte betala med heller.. föräldrarna litar jue inte på sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Fan.. jag vill lira på min paladin :'( Ingen affär i närheten heller om man säger så.. Kasst.. Och kort kan man inte betala med heller.. föräldrarna litar jue inte på sånt Rätt åt dig din nazist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 ...wow-europe kanske? Har redan kollat på Test Realm sidorna och på forumet men hittar ingen Download länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Har redan kollat på Test Realm sidorna och på forumet men hittar ingen Download länk. http://test.worldofwarcraft.com/en/copy/character-copy.html Bara att logga in och ladda ner, men det funkar inte för blizzard håller nog på att fixa sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Rätt åt dig din nazist! Uhm va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Uhm va? Han gillar inte att jag lirar på min paladin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Han gillar inte att jag lirar på min paladin Ahaaaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ooh yeah! Köpt Gamecard Nu jävlar ska de liras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Jaha.. mysko, har för mig att det funkade i mer än en timme efteråt en gång.. W00t min tid gick ut c.a 17:20 men jag var inne tills c.a 23, då jag blev disconnected. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 W00t min tid gick ut c.a 17:20 men jag var inne tills c.a 23, då jag blev disconnected. Mysko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Mysko Gizmo, har du lämnat horde bakom dig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Gizmo, har du lämnat horde bakom dig :'( GiZmo älskar sin paladin nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts