StellHell Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Steeeell! (Eller någon annan med en lvl 60 dr00d) Hur mycket strength SKA en lvl 56 feral druid ha?!??24?23!!9! Det var allt jag ville säga/fråga. Öhm, beror på.. lvl 56 är svårt att veta med, och du ska inte utgå från STR, utan AP. Jag hade, när jag var feralspeccad runt 1200ap buffad, och har nu restospeccad 1034 med MotW.. Har som högst haft 1700ap med lite flaskor, battleshout och blessings. Skulle kunnat komma över 2000ap med feralspec. Så för din del, som lvl 56, med feralspec ska ha runt 150-200str, 800+ap, 15+ i crit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Elite FFS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Tänkt fixa Heroism bracers, och gloves, det kommer bli lite segt, sen ska jag skaffa Lionheart helm som på min server kosstar typ.. 600g om inte mera, kommer bli kämpigt men vafan Söt DPS föresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Tänkt fixa Heroism bracers, och gloves, det kommer bli lite segt, sen ska jag skaffa Lionheart helm som på min server kosstar typ.. 600g om inte mera, kommer bli kämpigt men vafan Söt DPS föresten Nice dps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Nice dps Tackar.. Fick mitt drömsword nu när vi våldtog hakkar xD Imorn om min personliga enchanter kommer online så ska jag enchanta det med crusader på en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Tackar.. Fick mitt drömsword nu när vi våldtog hakkar xD Imorn om min personliga enchanter kommer online så ska jag enchanta det med crusader på en gång Kul att du fick ditt svärd någon gång. Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Kul att du fick ditt svärd någon gång. Grattis. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Skulle dom gett det svärdet till en hunter när en warrior behövde skulle jag /gquit direkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Skulle dom gett det svärdet till en hunter när en warrior behövde skulle jag /gquit direkt.. Det var jag nära på tills guildmastersarna ändrade reglerna för dkp o sånt shit, så nu e allt frid i fröjd, har iaf mitt vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Funkar www.wow-europe.com för er nu? Den funkar inte för mig iallafall och jag har slut på tid och köpt ett nytt gamecard men jag kan inte fylla på mitt acc för deras sida funkar inte. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Funkar www.wow-europe.com för er nu? Den funkar inte för mig iallafall och jag har slut på tid och köpt ett nytt gamecard men jag kan inte fylla på mitt acc för deras sida funkar inte. :'( Den funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Den funkar för mig. Den funkar för mig med nu men sidan är extremt seg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Fniss, paladin power Jag o ZalCiNoWa har skapat 2 paladins som vi lirar på, lvl5 atm.. Ska bli kul i WSG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Vilken ras och server kanske hänger på och kör med er. vore kul om alla wow gtasajtare gjorde paladins där och så gjör vi en guild som ska ta över världen MUAHAHAH ja.... eller nått i den stilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Vilken ras och server kanske hänger på och kör med er. vore kul om alla wow gtasajtare gjorde paladins där och så gjör vi en guild som ska ta över världen MUAHAHAH ja.... eller nått i den stilen mhm jippi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 (redigerad) Fniss, paladin power Jag o ZalCiNoWa har skapat 2 paladins som vi lirar på, lvl5 atm.. Ska bli kul i WSG Kazzak,horde EDIT: Fel quiote Redigerad 14 juni, 2006 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Herregud. Och så åker man till dh - Game Time Expires 17 June 06 05:30 CEST. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Herregud. Och så åker man till dh - Game Time Expires 17 June 06 05:30 CEST. iofs kan du ju logga in 05.00 och stanna inloggad tills DH slutar Bara du inte blir disconnectad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Vad? Fungerar det? ^^ Men jag blir dizzad från servern om jag är afk från datorn förlänge, jag har inte lust att sitta med Wow dygnena runt under hela dh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Vad? Fungerar det? ^^ Men jag blir dizzad från servern om jag är afk från datorn förlänge, jag har inte lust att sitta med Wow dygnena runt under hela dh. Du kan ju tabba ifrån det.. ha de i bakgrunden.. datorn kanske laggar lite, men men Går du AFK så ja.. humm.. skaffa nått program som trycker på nån knapp en gång i minuten så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts