Everest Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Bind on pickup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Fannnnnnnnn...... Gjorde gnomeregan, tog en jävla evighet, var astrist och så wipar man på sista bossen. Och sen när man kommer tillbaka ser man att allt har respawnat :'( ORK VARNING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Fannnnnnnnn...... Gjorde gnomeregan, tog en jävla evighet, var astrist och så wipar man på sista bossen. Och sen när man kommer tillbaka ser man att allt har respawnat :'( ORK VARNING Gnomeregan är den tråkigaste instancen i wow, det tar för långt tid, sega mobs och musiken gör en galen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Gnomeregan är den tråkigaste instancen i wow, det tar för långt tid, sega mobs och musiken gör en galen. Wörd. Sålde mina epic legs för 30 g till e vän(han e priest). Var det ett bra pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Jahaja då kommer man från en helvetes jobbig klassresa, jag ser ut som en varmkorv och Mazrigos e nere, yay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Sålde mina epic legs för 30 g till e vän(han e priest). Var det ett bra pris? Med tanke på att dom var Soulbound.. Ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Med tanke på att dom var Soulbound.. Ja.. Någon kille hittade en bugg hur man tradar soulbound grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Aye, och så har man dingar lvl 40 då, och så har man skaffat mount då, och så har man skaffat moonkin form då, och så har man Alch + Herbs och affärarna rullar på som fan så man inte är fattig då.. ^^ -- Mhm, en liten fråga: är Balance druid sällsynta, eller? -- Någon som kan länka något fint talang träd för balance druider? Jag har lixom bara lagt min talent points där det känns bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Någon kille hittade en bugg hur man tradar soulbound grejer. Ingen bugg, det är personen som har servern som har gjort så att man kan trada soulbound saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Vem äger int mäst i [bG] då? Redigerad 11 juni, 2006 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Ingen bugg, det är personen som har servern som har gjort så att man kan trada soulbound saker. Nej, det är en bugg i emulatorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Nej, det är en bugg i emulatorn. Faktiskt inte, en i min klass har haft en egen server, typ några månader sen, och han kunde typ ändra precis vad han ville. Bla ändra soulbound saker, osv. Jag vill också kunna trada soulbound saker, då hade man varit rik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Vem äger int mäst i [bG] då? Du äger int mäst i [bG] lowbie wsg ftl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Faktiskt inte, en i min klass har haft en egen server, typ några månader sen, och han kunde typ ändra precis vad han ville. Bla ändra soulbound saker, osv. Jag vill också kunna trada soulbound saker, då hade man varit rik. Då hade man varit riktigt rik! Vart kan en lvl 44 warlock hunta exp? Snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Då hade man varit riktigt rik! Vart kan en lvl 44 warlock hunta exp? Snabbt. Jag var i tanaris vid din lv alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Steeeell! (Eller någon annan med en lvl 60 dr00d) Hur mycket strength SKA en lvl 56 feral druid ha?!??24?23!!9! Det var allt jag ville säga/fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Steeeell! (Eller någon annan med en lvl 60 dr00d) Hur mycket strength SKA en lvl 56 feral druid ha?!??24?23!!9! Det var allt jag ville säga/fråga. Jag är ingen druid men... jag har för mig att feral-druids bara ska ha saker med massor med Stamina o strengh, jag personligen tycker det verkar rätt konstigt o säga vad "dem ska ha" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag är ingen druid men... jag har för mig att feral-druids bara ska ha saker med massor med Stamina o strengh, jag personligen tycker det verkar rätt konstigt o säga vad "dem ska ha" Ja, och jag har bara grejer med Str/Sta (Och några få med lite agility och spirit..) Men jag har endå bara 166 str sammanlagt Är det bra, kasst, skitkasst eller värdelöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Då hade man varit riktigt rik! Vart kan en lvl 44 warlock hunta exp? Snabbt. Kör ZF, du hittar inte ett bättre ställe att få xp på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Ja, och jag har bara grejer med Str/Sta (Och några få med lite agility och spirit..) Men jag har endå bara 166 str sammanlagt Är det bra, kasst, skitkasst eller värdelöst? Jag vet inte riktigt, jag har cirka 250 strengh o 260 stamina med min warrior, men vet inte om man kan jämföra Feral druids med warriors. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts