Mark Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Bågen är ju bra? Till en rogue? Inte direkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Bågen är ju bra? Som sagt stats:en är inte dom bästa för en rogue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Håller med, riktigt dålig båge, hoppas att den är för pulling. Sen fick jag masons fraternity ring i 45. ROFL AMAGAD LOLZXXXX NEJJJJ JHAG LEKER PHUNTER MED DEN FFS LOÅL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 ROFL AMAGAD LOLZXXXX NEJJJJ JHAG LEKER PHUNTER MED DEN FFS LOÅL Du frågade vad vi tyckte om din chars eq? då får du tåla kritik^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Du frågade vad vi tyckte om din chars eq? då får du tåla kritik^^ Ja? Har jag sagt något annat, tycker bara det är roligt att han säger "Hoppas du använder den för pulling". Vad ska jag annars göra med den? :S Leka hunter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Ja? Har jag sagt något annat, tycker bara det är roligt att han säger "Hoppas du använder den för pulling". Vad ska jag annars göra med den? :S Leka hunter? Aha, ursäkta för att jag missförstog^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Dum GM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Ja? Har jag sagt något annat, tycker bara det är roligt att han säger "Hoppas du använder den för pulling". Vad ska jag annars göra med den? :S Leka hunter? Självklart inte, men normalt har man som icke-hunter ranged vapen för deras stats. +int och spirit är inga bra stats för rogue. Därför menade jag att du enbart har den för pulling och inte för stat boost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Ujuj, igår fick man nightslayer belt så man fick 5/8 delar och den najsiga setbonusen med +10 energy. Speccade om till 31/8/12 och nu har jag 120 energy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Hmm vilken klass ska jag köra om jag vill komma lätt in i instancer fast måste inte heala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Fick de här epics för 60 g. Är de bra för en warlock och e det billigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 LOL e allt jag säger om legs, det är priest ffs....lär dig köpa saker iaf! Resten är väl hyfsat sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Hmm vilken klass ska jag köra om jag vill komma lätt in i instancer fast måste inte heala? Warrior är nog en av de lättaste efter healer. Men det är kul att heala, som druid då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Resten är väl hyfsat sämst. Är du dum i huvudet eller? Det där är grymt bra +damage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Trodde väl att de inte sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Trodde väl att de inte sög. Klart att det inte suger, du gjorde ett bra köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Mjah, byxorna var ju mer för priest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Mjah, byxorna var ju mer för priest. Jag vet så nu försöker jag byta mot en warlock pants. Har en kille som håller på att föröska fixa mig mer epic grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Jag vet så nu försöker jag byta mot en warlock pants. Har en kille som håller på att föröska fixa mig mer epic grejer. Kör inte du en priv serv? det är ju inget kap där direkt...där kan man t.om sälja BoP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 BoP? Jo jag kör privat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts